Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)

Vierailija
26.02.2025 |

Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?

Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.

Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃

Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.

Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan! 

Mies: Kyllä.

Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.

No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"

Kommentit (647)

Vierailija
41/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies: Mitäs sun iltaan?

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Mies: -

Hyi helvetti mikä kuulustelu. Ghostaisin välittömästi.

Niinhän miehet tekeekin, tulkitsen ettei ole kovin imartelevaa vastausta olisi

Vierailija
42/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tylsältä ja sosiaalisesti vajaalta henkilöltä. Pyydä mies treffeillä äläkä chättää jostain koirista ja muumeista. Luuletko miehen vastaavan jollain rakkausromaanilla takaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä näitä. He vain testaavat markkina-arvoaan, että kuinka moni nainen on kiinnostunut.

Ja sukupuolet toki toisinpäin.

Vierailija
44/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tylsältä ja sosiaalisesti vajaalta henkilöltä. Pyydä mies treffeillä äläkä chättää jostain koirista ja muumeista. Luuletko miehen vastaavan jollain rakkausromaanilla takaisin?

Sä vaikutat pelkästään sosiaalisesti vajaalta.

Vierailija
45/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä: Moi, sulla on mukavan olonen profiili ja kuvissakin näytät kivalta. Harrastatko kuvassa näkyvää [mielenkiintoinen asia jota itsekin harrastan]?

Nainen: 

Minä: Miten sulla on viikko mennyt? Itse tässä juuri työt sain pakettiin ja loma alkamassa.

Nainen: 

Kivan oloinen profiili? 

No shit Sherlock, jos kerta tykkäsit.

Ja ei, en harrasta kuvissa näkyvää riippuliitoa, lavastin sen kuvan ihan vain tinderiä varten.

Vaikutat itsenstäänselvyyksien jankkaajalta.

Vierailija
46/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.

No en minäkään eikä kukaan muukaan täysijärkinen jatkaisi keskustelua tuollaisessa tilanteessa. Jos ei vastapuoli osoita mitään mielenkiintoa niin miksi hakata päätään seinään?

Ap on selkeästi kiinnostuneempi koirasta kuin miehestä, miksi mies jatkaisi keskustelua?

Mitä hittoa? Koiraharrastajien on hyvin tyypillistä puhua koirista, mutta mies loukkaantuu tästä?

Vierailija
47/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.

Eihän se mies esittänyt minulle mitään kysymystä. Olisihan hän voinut kysyä vaikka, että "onko sinulla koskaan ollut omaa lemmikkiä?"

Vierailija
48/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ei vaan ollut niin kiinnostunut. Mitä tuota sen enempää miettimään. Plenty of fish. 

Tinderissä on tarkoitus laittaa oikealle ne, kenestä on kiinnostunut. Eli käytännössä jos mätsi tulee, on valmis viemään suhdetta eteenpäin. Miten te sitä oikein käytätte?

Mua ei vähempää kiinnostaa viedä mitään suhdetta mihinkään. Enemmän kiinnostaa, minkälaiset ihmiset ovat minusta kiinnostuneita.

N22

Vierailija
49/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: Moi, sulla on mukavan olonen profiili ja kuvissakin näytät kivalta. Harrastatko kuvassa näkyvää [mielenkiintoinen asia jota itsekin harrastan]?

Nainen: 

Minä: Miten sulla on viikko mennyt? Itse tässä juuri työt sain pakettiin ja loma alkamassa.

Nainen: 

Kivan oloinen profiili? 

No shit Sherlock, jos kerta tykkäsit.

Ja ei, en harrasta kuvissa näkyvää riippuliitoa, lavastin sen kuvan ihan vain tinderiä varten.

Vaikutat itsenstäänselvyyksien jankkaajalta.

Nyt täytyy ohiksena sanoa että sinä vaikutat aidolta autistilta. Ja siinä ei ole mitään pahaa. Normaali small talk on sinulle näemmä täysin vierasta aluetta.

Vierailija
50/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

Sitä kautta saa jonkinlaisen käsityksen varallisuudesta. Ei sitä suoraan kehtaa kysyä. 

Tulotasosta, ei varallisuudesta. Lisäksi miehen sosiaalisista piireistä ja siitä, mihin käyttää valtaosan ajastaan. Tärkeää tietoa kaikki

Vierailija
51/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti mikä kuulustelu. Ghostaisin välittömästi.

Minustakin tässä on ärsyttävä sävy. "Alappas kuule nyt kertoa!"

Poistaisin heti.

Ja minä sinut. Katsotaan kumpi ehtii ekana.

Vierailija
52/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ei vaan ollut niin kiinnostunut. Mitä tuota sen enempää miettimään. Plenty of fish. 

Tinderissä on tarkoitus laittaa oikealle ne, kenestä on kiinnostunut. Eli käytännössä jos mätsi tulee, on valmis viemään suhdetta eteenpäin. Miten te sitä oikein käytätte?

Minä en käytä sitä enää ollenkaan mutta kun käytin, tykkäys ei ollut vielä lupaus mistään. Ei edes siitä että mua viehättäisi miehen tapa ilmaista itseään, saati että treffeille lähtisin (aloituksesta). 

T. Kommentoimasi 

Vierailija
53/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama profiili, samat kuvat. Ja vastaukset kysymykseen, mitä teet työksesi. 

V, olen varastolla trukkikuskina

N: ........... 

V, Olen lääkäri, traumatologian erikoislääkäri

N: Ahaa no kiva, hei mitä teet huomenna illalla? Nähtäiskö, tulisitko mun luo kahville? 

V, ..............

Vierailija
54/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

Naikkoset yrittää heti alkuunsa selvittää paljonko tienaa. Elättäjälle on aina käyttöä.

Missä vaiheessa ammattia saa kysyä? Ja kuitenki omani kerron jo profiilissa

Vierailija
55/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun kehuu profiilia niin mies saa sen käsityksen että on mahiksia muihinkin eli elä kehu profiilia.

Vierailija
56/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset tykkäävät kalastuksesta, mutta ei heitä tinderissä näy. Aika vähän matcheja, vaikka kuvistani ihan selvästi näkee, että tykkään virvelöinnistä ja jopa perhostelusta. 

Vierailija
57/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naikkoset yrittää heti alkuunsa selvittää paljonko tienaa. Elättäjälle on aina käyttöä.

Missä vaiheessa ammattia saa kysyä? Ja kuitenki omani kerron jo profiilissa

Ihan kuule vaikka ekana. Hyvätuloiset miehet kertovat sen itsekin profiilissaan ja yleensä vielä leveilevät rahoillaan mahdollisimman pian. Itselle tullut vastaan näitä useampia.

Vierailija
58/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei ole vain kiinnostunut. Tai hän on tylsä. Tai ei ymmärrä, että pitää nähdä vaivaa, että toiseen tutustuu. Tai hän on vain kyllästynyt tinderöimään, eikä jaksa jatkuvasti yrittää.

Mutta joo, tuollaista se on. Ainakin epäsopivat karsiutuu pois.

Vierailija
59/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pyydän pimppaa. Jos irtoo, käyn panemassa. Simple as that.

Vierailija
60/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama profiili, samat kuvat. Ja vastaukset kysymykseen, mitä teet työksesi. 

V, olen varastolla trukkikuskina

N: ........... 

V, Olen lääkäri, traumatologian erikoislääkäri

N: Ahaa no kiva, hei mitä teet huomenna illalla? Nähtäiskö, tulisitko mun luo kahville? 

V, ..............

Ehkä näin, jos mätsätty nainen on akateemisen koulutuksen saanut