Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)

Vierailija
26.02.2025 |

Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍

Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?

Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.

Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃

Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.

Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan! 

Mies: Kyllä.

Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.

No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"

Kommentit (647)

Vierailija
61/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama profiili, samat kuvat. Ja vastaukset kysymykseen, mitä teet työksesi. 

V, olen varastolla trukkikuskina

N: ........... 

V, Olen lääkäri, traumatologian erikoislääkäri

N: Ahaa no kiva, hei mitä teet huomenna illalla? Nähtäiskö, tulisitko mun luo kahville? 

V, ..............

Tämä menee kyllä just toisinpäin, mikään ei ole niin epäilyttävä tyyppi kuin lääkäri Tinderissä! Pakko olla jotenkin sekopäinen, jos ei löydä kumppania terveydenhuoltoalalta. Ainakin yksi ortopedian ja traumatologian erikoislääkärikin on tullut vastaan ja hän meni myös suoraan poistoon vaikka oli tykännyt mun profiilista. Toinen vältettävä ryhmä on fysioterapeutit.

Trukki- ja rekkakuskeista sen sijaan on pelkkiä hyviä kokemuksia.

Vierailija
62/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: Mitäs sun iltaan?

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Mies: -

Ihan helvetin raskasta vastata heti tuollaiseen kysymyspatteristoon ja etenkin kun lämmittelyksi tuomitsit miehen profiilin liian niukaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: Salilla kävin ja nyt tässä sohvalla. Kerropa itsestäsi vähän lisää, kun sun profiilissa ei paljoa ole. Lapsia? Harrastuksia? Entä mitäs teet työksesi? (Mulla nuo mainittu profiilissa)

Ihan helvetin raskasta vastata heti tuollaiseen kysymyspatteristoon ja etenkin kun lämmittelyksi tuomitsit miehen profiilin liian niukaksi.

Ok, älä vastaa

Vierailija
64/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama profiili, samat kuvat. Ja vastaukset kysymykseen, mitä teet työksesi. 

V, olen varastolla trukkikuskina

N: ........... 

V, Olen lääkäri, traumatologian erikoislääkäri

N: Ahaa no kiva, hei mitä teet huomenna illalla? Nähtäiskö, tulisitko mun luo kahville? 

V, ..............

Tämä menee kyllä just toisinpäin, mikään ei ole niin epäilyttävä tyyppi kuin lääkäri Tinderissä! Pakko olla jotenkin sekopäinen, jos ei löydä kumppania terveydenhuoltoalalta. Ainakin yksi ortopedian ja traumatologian erikoislääkärikin on tullut vastaan ja hän meni myös suoraan poistoon vaikka oli tykännyt mun profiilista. Toinen vältettävä ryhmä on fysioterapeutit.

Trukki- ja rekkakuskeista sen sijaan on pelkkiä hyviä kokemuksia.

Se on just näin. Sehän voi olla valelääkäri. Mutta oletteko muka koskaan törmänneet valetrukkikuskiin? Niinpä. 

Vierailija
65/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa olisi ehkä hyvä kertoa, että mummo löysi tuosta kissakeittokokemuksestaan huolimatta parisuhteen melko nuorella iällä ja oli vaarin kanssa naimisissa yli puoli vuosisataa. Mummoa ja vaaria yhdisti raittiusaate ja luja kristillinen vakaumus. Mutta ei mummo mikään niuhottaja ollut, pikemminkin esimerkki hyväsydämisestä ja inhimillisiä heikkouksia ymmärtävästä kristitystä.

Kovin erilaisia olivat myös mummon ja vaarin työympyrät. Mummo oli töissä seurakunnan taloushallinnossa koko työuransa ja vaarilla oli yhden miehen remonttiyritys. Joskus hänellä oli kyllä apunaan myös veljensä ja myöhemmin veljenpoikakin.

Tuo oli kyllä mielenkiintoinen lisäys, kiitos siitä. Käyttikö mummo koskaan Tinderiä sitten myöhemmin leskeksi jäätyään?

Tinneriä kyllä käytti.

Vierailija
66/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen: Kiva profiili sinulla. Onko tuo kuvassa näkyvä pyörä sinun?

Mies: Joo.

Nainen: Harrastat siis pyöräilyä? 

Mies: Joo. 

Nainen: Minä sen sijaan en erityisemmin välitä pyöräilystä enkä lenkkeilystä. Olen kuitenkin mielestäni hyväkuntoinen. Olen erikoistunut hyötyliikuntaan. Tykkään tehdä halko-, lumi- yms. -töitä. Viihdyn mökillä. Mökkini on Saimaan rannalla. Olen viettänyt kesät siellä jo kymmenen vuoden ajan. 

Mies: Ok. 

Nainen: Kerroit että viihdyt mökillä, joten meillä on jotain yhteistä. Missä sinun mökkisi on? 

Mies: Maaseudulla. 

Nainen on aika kova jaarittelija. Ja tosi kuiva. Vähän huumoria ja flirttiä peliin. 

Tuli tosiaan Oblivionin dialogi mieleen.

Vierailija
67/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin minäkin vaihteeksi tinderin. En etsi parisuhdetta. Ja sielläkin on se vaihtoehto että etsin lyhyttä juttua. Parin viikon jälkeen on toki matcheja tullut ja ehkä puolet näistä on viestiä laittanut. Yleensä miehet kyselee mun kissasta tai sitten ihan vaan kuulumisia. Hyvin moni on jo hiljentynyt. En ole tavannut vielä yhtään miestä. Tänään sentään 2 miestä vähän sentään siihen suuntaan vihjailee. Toinen niistä ulkomaalainen. Toinen sitten lähes puolet nuorempi komea mies. Ne tavalliset ja enemmän oman ikäiset on juuri niitä ketkä hiljenneet. Vaikka etenkin täällä nämä tavalliset miehet valittaa kuinka ei sitä pinppiä saa. Niin ja minä olen hoikka ja nätti, hyvässä kunnossa vielä. Eli ei pitäisi siitä olla kiinni. 

Olen siis tykkäillyt aika laajasti erilaisista ja eri ikäisistä miehistä. Toki pitää silmää miellyttää ja olla edes suht hoikka. Pituudella ei niin väliä. Mutta kuten aiemminkin, niin ainoat jotka sitten oikeasti haluaa tavata, on niitä komeita ja nuorempia miehiä. 

Vierailija
68/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes swaippaat oikealle sellaista, joka ei kerro itsestään mitään?

Vierailija
69/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

Mikä siinä ärsyttää? Eikös tuo ole ihan tavallinen kysymys?

Ymmärtääkseni mies lukee sen niin että nainen on vaan rahan perässä. Don't shoot the messenger. 

Kukaan normaali mies ei. Aloin juuri tuon vuoksi kysyä miehen työstä joka kerta, että saan karsittua mahdollisimman monta naisvihaajaa pois jo ennen ensimmäistä tapaamista.

Vierailija
70/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin minäkin vaihteeksi tinderin. En etsi parisuhdetta. Ja sielläkin on se vaihtoehto että etsin lyhyttä juttua. Parin viikon jälkeen on toki matcheja tullut ja ehkä puolet näistä on viestiä laittanut. Yleensä miehet kyselee mun kissasta tai sitten ihan vaan kuulumisia. Hyvin moni on jo hiljentynyt. En ole tavannut vielä yhtään miestä. Tänään sentään 2 miestä vähän sentään siihen suuntaan vihjailee. Toinen niistä ulkomaalainen. Toinen sitten lähes puolet nuorempi komea mies. Ne tavalliset ja enemmän oman ikäiset on juuri niitä ketkä hiljenneet. Vaikka etenkin täällä nämä tavalliset miehet valittaa kuinka ei sitä pinppiä saa. Niin ja minä olen hoikka ja nätti, hyvässä kunnossa vielä. Eli ei pitäisi siitä olla kiinni. 

Olen siis tykkäillyt aika laajasti erilaisista ja eri ikäisistä miehistä. Toki pitää silmää miellyttää ja olla edes suht hoikka. Pituudella ei niin väliä. Mutta kuten aiemminkin, niin ainoat jotka

Epäilen "kissan" olevan kiertoilmaus.

Vierailija
71/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Miehellä mahtaa olla paljon annettavaa parisuhteeseen ja perheeseen kun ei voi vastata pariin kysymykseenkään väsymättä.

Vierailija
72/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua. 

Mikä siinä ärsyttää? Eikös tuo ole ihan tavallinen kysymys?

Ymmärtääkseni mies lukee sen niin että nainen on vaan rahan perässä. Don't shoot the messenger. 

Kukaan normaali mies ei. Aloin juuri tuon vuoksi kysyä miehen työstä joka kerta, että saan karsittua mahdollisimman monta naisvihaajaa poi

Mitkä ammatit korreloivat naisvihan kanssa?

Vierailija
73/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siinä on oletus että mies ei vaan halua esitllä itseään julkisesti, mutta voi haluta kuitenkin mätsille. Tinderissä pyörii kuitenkin kaiken maailman porukkaa joten ymmärrän ihan hyvin, etteivät kaikki halua siellä kaikkea kertoa

Vierailija
74/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisen profiilissa. Sivusto kääntää.

"Intohimoni on yhtä kuuma kuin magma ja vilpittömyyteni loistaa kuin jalokivi Haluatko superromanssin kanssasi, astu avioliittoon askel askeleelta ja avaa loputon romanssi - yliopistossani?"

"Olen harras kristitty, joka etsii sielunkumppania, - ja olisi täydellistä, jos uskoisit myös sydämeesi. Olen lämmin, ystävällinen ja puhelias, kykenen rakastamaan, mutta kaipaan vain vastavuoroista rakkautta Olen valmis oikean nimen vahvistamiseen ja hylkää väärennökset Vihreät toisemme aamulla, ostoksilla, kokkaamassa, kokkaamassa ja kokkaamassa. Harjoittelemme yhdessä päivittäin, - ja yhdessä me pyöritämme auringonlaskun ja vanhenemme."

Vierailija
75/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👵🏻💕

Vierailija
76/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon vaan tuommoset kinderit mielenrauhaa rikkomasta!

Parisuhde tulee, jos on tullakseen eikä se löydy netistä.

Vierailija
77/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Miehellä mahtaa olla paljon annettavaa parisuhteeseen ja perheeseen kun ei voi vastata pariin kysymykseenkään väsymättä.

Keskustelu on vain 5% ihmisten välisestä kommunikaatiosta. Siksi Tinderissä missaa paljon sopivia ihmisiä ja tällä palstalla ei pysty kommunikoimaan ilman aggressiota.

Vierailija
78/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa olisi ehkä hyvä kertoa, että mummo löysi tuosta kissakeittokokemuksestaan huolimatta parisuhteen melko nuorella iällä ja oli vaarin kanssa naimisissa yli puoli vuosisataa. Mummoa ja vaaria yhdisti raittiusaate ja luja kristillinen vakaumus. Mutta ei mummo mikään niuhottaja ollut, pikemminkin esimerkki hyväsydämisestä ja inhimillisiä heikkouksia ymmärtävästä kristitystä.

Kovin erilaisia olivat myös mummon ja vaarin työympyrät. Mummo oli töissä seurakunnan taloushallinnossa koko työuransa ja vaarilla oli yhden miehen remonttiyritys. Joskus hänellä oli kyllä apunaan myös veljensä ja myöhemmin veljenpoikakin.

Tuo oli kyllä mielenkiintoinen lisäys, kiitos siitä. Käyttikö mummo koskaan Tinderiä sitten myöhemmin leskeksi jäätyään?

Tinneriä kyllä käytti.

Tuo eiollut kauniisti sanottu. Mummo oli vakaumuksellinen raittiusihminen.

Vierailija
79/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä minä en voisi swaipata lähes ketään naista oikealle jos vasemmalle menisi tekstittömät. 99% naisten profiileista on kuvia maisemista ja ilman tekstiä.

Vierailija
80/647 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.

No en minäkään eikä kukaan muukaan täysijärkinen jatkaisi keskustelua tuollaisessa tilanteessa. Jos ei vastapuoli osoita mitään mielenkiintoa niin miksi hakata päätään seinään?

Ap on selkeästi kiinnostuneempi koirasta kuin miehestä, miksi mies jatkaisi keskustelua?

Mitä hittoa? Koiraharrastajien on hyvin tyypillistä puhua koirista, mutta mies loukkaantuu tästä?

Mulla on koira, mutta en todellakaan ole mikään koiraharrastaja! Sellaiset fanaattiset koiraihmiset on mulle tosi turn off!