Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt lopetan villasukkien kutomisen,

Vierailija
26.02.2025 |

Ihan läheisimmillä on riittävästi ja lahjoittanutkin olen. Mut kirpparilla kun koitin myydä niin edes lankarahoja ei saa, turhaa touhua.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en kudo mitään, mutta kuron kyllä sukkia ja mattoja, kun oon Hämeestä. Samoilta näyttää, kun neulesukatkin😀

Vierailija
142/143 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rää on kyllä harmi, kun kädentaitoja ei arvosteta ja työt arvostetaan bulkkituotteiden hintoihin. 

Toki pitää sanoa se, että kyllähän se konekin osaa neuloa automaattisesti ja haluttua kuviota, mutta aika paljon aloituksista ja viimeistelyissä näkyy sitten esim se kärjen muoto ja toimivuus. Valitettavasti pitää kanssa sanoa, että, jos mulle kaupiteltaisiin käsinneulottuja villasukkia 40e hintaan, niin kyllähän sitä vähän miettisi, kun 15e:lla saa vastaavat. 

Olen saanut lahjaksi käsinneulotut villasukat ja ne on kyllä kestänyt pitkään! Ja oli hienot ja varret ylsi polveen. Kaupan mallit on aina semmosia löysävartisia ja kuluu pohjasta tosi nopeasti puhki tai varpaista. 

Mutta taitaa olla vähän niin, että nykypäivänä on vaikea työajalle laittaa hintaa, kun siitä tulisi just sukkien kohdalla ihan järkyttävä hinta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsen teen nyt viidensiä. Puolisolle kolmet. Koko 46 joten kestää. Itselleni tehnyt kahdet pitkät, mahtuu myös lahkeen päälle. En tosiaan myy vaan teen käyttöön kun meillä on kylmät jalat. Viimeisenä aloitan tekemään superpitkiä. En koskaan osta villasukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi