Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kasvata omia hiuksiaan vaan käyttävät hiuslisäkkeitä?

Vierailija
26.02.2025 |

Tällaista asiaa olen usein miettinyt, vaikka mies olen, että jos kerran haluaa pitkät hiukset niin miksi pitää hankkia hiuslisäkkeitä? Eikö olisi helpompaa ja ennen kaikkea halvempaa kasvattaa omat hiukset?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatapa puolimetrinen parta ja tule kertomaan kuinka helppoa, nopeaa ja halpaa se oli. Eivät kaikkien karvat kasva yhtä tuuheasti ja yhtä pitkiksi.

Vierailija
2/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa joo, kasvattaminen kestää vuosia. Lisäksi oma tukka harvalla on erityisen paksu ja hyväkuntoinen pitkänä, lisäkkeillä hiuksiin saa tuuheutta ja pituutta ihan eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatapa puolimetrinen parta ja tule kertomaan kuinka helppoa, nopeaa ja halpaa se oli. Eivät kaikkien karvat kasva yhtä tuuheasti ja yhtä pitkiksi.

Okei. Minulla ei ole puolimetristä partaa, mutta yli puolimetriä pitkät hiukset. Parturissa en ole käynyt 10:een vuoteen. Ajattelin vaan, että halvemmalla pääsee kun on tämänkin asian suhteen niinsanotusti omavarainen.

Vierailija
4/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka tai pitkät hiukset ovat ihan kauheita. Niitä kohennetaan jatkuvasti ja se on epähygieenistä jatkuvasti siirrellä hiuksia. Keskittyminen kärsii siitä kun tukka roikkuu ja on tiellä. Eikö voida pitää tukka lyhyenä ja pestä säännöllisesti, eikä lyhyet hiukset roiku naamalla.

Vierailija
5/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Minulla ei ole puolimetristä partaa, mutta yli puolimetriä pitkät hiukset. Parturissa en ole käynyt 10:een vuoteen. Ajattelin vaan, että halvemmalla pääsee kun on tämänkin asian suhteen niinsanotusti omavarainen.

Tässä sinulle siis selitys. Minulle kasvaa puolimetrinen parta, mutta läheskään kaikille ei kasva. Toisille kasvaa puolimetriset hiukset, mutta minulle kasvaa vain ohut ja huonokuntoinen juicekalju.

Vierailija
6/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkin pikku palleroinen, ehkä sen takia että moni haluaa nimenomaan volyymia. Harvalla täällä on paksu hiuslaatu. 

Vierailija
7/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten järki riittänyt omaan aloitukseen, varastit idean.

Vierailija
8/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiukset lyhyenä koska se hiirenhäntä minkä niistä saisi vuosien kasvattamisen jäleen olisi karsea.

En ole lisähiuksista innostunut 

Vierailija
9/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei kasvata omaa partaa?

Vierailija
10/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikset sä

Vierailija
11/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ne kaikilla kasva. Tai jos kasvaa, niin on ohutta surullisen näköistä harsoa pitkinä. Itse käytän usein clip on -lisäkkeitä. Syynä on perinnöllisesti erittäin ohut ja hento hiuslaatu. Ei se juuri pitkää polkkamittaa pidemmäksi edes hasva, sitten hapertuu latvoista poikki. Eikä auta mitkään hoidotkaan. Aika usein noita lisäkkeitä myös käytetään enemmän tuuhennokseksi kuin pidennykseksi.

Vierailija
12/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden omien hiusten lukumäärää ei voi ainakaan mitenkään helpolla ja halvalla konstilla lisätä. Jos hiuslaatu on ohut, ei ne myöskään kasva kovin pitkiksi. Ne katkeilevat ja lähtevät irti ennen kuin kerkeävät puolimetrisiksi.

Oman poikani ei tarvitse kuin unohtaa käydä parturissa, niin hänellä on pidemmät hiukset kuin minulla monen vuoden kasvattamisen jälkeen. Tyttärellä on letti vyötärölle asti. Ovat isänsä suvusta perineet vahvan hiuslaadun. Ei minullakaan mikään maailman hentoisin hiuslaatu ole, on niitäkin joku joskus kadehtinut.

Vierailija
13/15 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikset sä

Miksi kasvattaisin? Oletko ap?

Vierailija
14/15 |