Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seitsemäs viikko raittiutta ja nyt tekee pahaa. Ratkeaminen mielessä.

Vierailija
09.03.2025 |

Olen varmaan hirveä luuseri ja ahdistaa, että nyt olen kahden vaiheilla luovuttaa. En halua vanhoihin tapoihin takaisin ja ajatus kauhistuttaa mutta samaan aikaan olisi ihanaa nollata pää ja rentoutua toisten juoppojen seurassa, olla ajattelematta huomista, kuunnella musiikkia ja vain pitää hauskaa. 

Selvinpäin toki onnistuu mutta olen sosiaalisesti rajoittunut eikä se ihan sama asia ole. 

Kai sitä kaipaa renttumaisia päiviä ja fiiliksiä. Kuitenkin se vie minut vain tuhon tielle. Pää keksii tekisyitä juomiselle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia juomattomuuteen! Ite join eilen ja kadun nyt. Hirvee väsymys. Kiität itseäsi aamulla ku et juo nyt.

Vierailija
2/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin kuukauden selvinpäin ja sit alkoi kiristämään niin, että tinttasin pari päivää.

Nyt sit järkyttävä ahdistus ja paniikkikohtauksia ja on pitänyt turvautua rauhoittaviin, silti tajuttoman ahdistunut ja itkuinen, huono olo.

Eipä ollut tän arvoista, eikä se nyt ollut edes hauskaakaan.

Tsemppiä, sinnittele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon tunteen. Oletko syönyt ? Ottaisitko päiväunet ? Nämä monesti auttaa. Sain myös reseptin Anksilon, ne ovat auttaneet hyvin juomis-himoon. Käy lääkärillä juttelemassa. Soita vaikka huomenna aika. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
4/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja arvostusta Sulle! Mulla vasta 13 päivää juomattomuutta.

Vierailija
5/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti 20 minuuttia juomisen seurauksia. Istu alas ja pohdi krapulaa, mokailua, rahanmenoa jne. Tämä voisi vähentää halukkuutta juoda. Rauhoitu. Voisikp alkoholillisen korvata alkoholittomalla? 

Pyri jatkossa keksimään toimintaa, joka ei liity juomiseen. Ei tarvitse olla mitään ihmeellistä.

Vierailija
6/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin kuukauden selvinpäin ja sit alkoi kiristämään niin, että tinttasin pari päivää.

Nyt sit järkyttävä ahdistus ja paniikkikohtauksia ja on pitänyt turvautua rauhoittaviin, silti tajuttoman ahdistunut ja itkuinen, huono olo.

Tsemppiä, sinnittele!

Kuulostaa tutulta. Päätin antaa periksi haluille. Mutta seuraavana päivänä heräsin päänsärkyyn ja ahdistukseen. Juuri ja juuri selvisin Opamoxin avulla seuraavat päivät. Ei ollut sen arvoista. Jos on yhtään tätä taipumusta, niin parempi kärsiä ajoittaisesta tylsyydestä.

Vierailija
7/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Oot selvistellyt kohta kaksi kuukautta, sua alkaa harmittamaan jos nyt otat!

Syö hyvin vatsa täyteen tai hae vaikka herkkuja. Täydellä vatsalla harvemmin tekee mieli alkoholia. Harrastatko liikuntaa yhtään?

L-glutamiini vois olla hyvä lisä, pitäis vähentää alkoholin himoa.

Kyllä sä pystyt!

Vierailija
8/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä kaikkea muuta voisit tehdä sillä rahalla, joka raittiina säästyy.

Vierailija
9/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hetki kerrallaan. Tunne ( pitää juoda, "nollata") menee ohi. 

Vierailija
10/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja tsemppiä myös kaikille muille, jotka kärsivät riippuvuudesta.

Tehnyt mieli jo muutaman päivän. Olen syönyt nyt hyvin, eilen söin herkkuja ja vähän tänäänkin tuon alkoholin himon vuoksi. Yritän toitottaa itselleni sitä miksi haluan raitistua ja miltä tuntuisi sitten seuraavana aamuna jos juon. Olisin äärimmäisen pettynyt itseeni ja todennäköisesti jatkaisin samaa rataa kuin aiemmin. Onneksi on ystäviä ja muuta jolle voi puhua jos paha paikka tulee. 

Yritän nyt mennä tämän läpi vain. En halua ratketa. -ap

Vierailija
11/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse tuurijuoppo ja välillä todella vaikeaa pitää raittiudesta kiinni, mutta pakko koittaa kun alkaa lähennellä alkoholismia ja kehoni ja mieli voi muutenkin huonosti.

Ootko pystynyt keksimään mitään korvaavaa tekemistä? Sullahan on tossa tosi hyvä alku.

Itse koitan aina muistaa kysyä itseltäni että haluanko mä oikeasti vai tekeekö vaan mieli.

Vierailija
12/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, sinnittele!

Kuulostaa tutulta. Päätin antaa periksi haluille. Mutta seuraavana päivänä heräsin päänsärkyyn ja ahdistukseen. Juuri ja juuri selvisin Opamoxin avulla seuraavat päivät. Ei ollut sen arvoista. Jos on yhtään tätä taipumusta, niin parempi kärsiä ajoittaisesta tylsyydestä.

Miten kaikilla juopoilla on kolmiolääkkeitä? Onhan ne rauhoittavat hyviä krapulaan mutta niitä on vaikea saada lääkäreiltä. Taidatte olla oikeasti sekakäyttäjiä kun menee alkoholia ja pillereitä. Sehän ovat yleisin sekakäytön muoto suomessa.

Vierailija
13/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, sinnittele!

Miten kaikilla juopoilla on kolmiolääkkeitä? Onhan ne rauhoittavat hyviä krapulaan mutta niitä on vaikea saada lääkäreiltä. Taidatte olla oikeasti sekakäyttäjiä ku

Kuka tässä on niitä sekaisin vetänyt? Onpa idioottikommentti ketjussa missä toinen pyytää apua raittiuteen.

Vierailija
14/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ne tunne-elämän ongelmat mitä pitäisi alkaa nyt työstää. "Korkki kiinni" ei auta, se auttaa että alat etsiä terveitä tapoja tunteidensäätelyyn etkä pakene ahdistusta. Mikään ei muutu eikä juomishimot jätä rauhaan jos et ala tehdä asioita toisin

Vierailija
15/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, sinnittele!

Miten kaikilla juopoilla on kolmiolääkkeitä? Onhan ne rauhoittavat hyviä krapulaan mutta niitä on vaikea saada lääkäreiltä. Taidatte olla oikeasti sekakäyttäjiä ku

Vedät itse niitä krapulaan kun ilmeisesti kokemusta on ja leimaat kaikki muut sekakäyttäjiksi? 🤦 

Vierailija
16/16 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa periksi, ei ole sen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan