Kertokaapa miehet itse miksi te katsotte kaunista vanhempaa naista (50+)
Ovatko syyt samat kuin naisilla eli kauniiseen vain katse kiinnittyy kuin kauniiseen kukkaan vai mistä on kyse?
Kommentit (130)
Kuka niitä nuoria naisia viitti katella, joilla on naama täynnä uistimia ja kädet tatuoituna. Vanhemmat naiset ovat aitoja naisia. 😏
Joo, ainakin itse katselen niinkuin ennenkin. Iällä ei ole väliä kunhan on positiivisen luonteenlaadun omaava yksilö. Yleensä se on ollut nainen joka minut on vietellyt. On ollut suhteita kaikenikäisiin. Ja isojakin ikäeroja. Näkyyhän se ikä kun vaatteet riisuu, toisilla enemmän, toisilla vähemmän se on selvä mutta minua ei haittaa, näkyy ikä itsessänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kai siinä mitään sen ihmeellisempää ole kuin, että kauneus on kauneutta iästä riippumatta. Itse viehätyn myös itsevarmuudesta ja sitä aikuisissa naisissa yleensä on.
Oletko itse samaa ikäluokkaa vain nuorempi? Koen olevani jo vanhemman puolella enemmän kuin vain aikuinen. Itsevarma olen ollut aina, siinä ei muutosta. Sen vuoksi hieman hämmentää, koska minua katsotaan jopa enemmän kuin nuorempana, vaikka aina on katsottu. Mitä varten, mietin pakostakin. Ap
Olen 36-vuotias ja eniten omaa silmääni viehättävät noin ikäiseni naiset. En ole kuitenkaan sokea tuota iäkkäämpienkään naisten kauneudelle. En myöskään osaa pitää viisikymppistä naista vanhana, vaan ihan pelkästään aikuisena.
Ok, kiitos mielipiteestäsi. Sinulla ei siis ole mitään vanhempiin naisiin liittyvää fetissiä. Vähän tulee mieleen sekin tuosta katsomisesta, että katsooko osa siksi, että olen muuttunut fetissiksi. Ap
No jos hän on kuuma, niin sitten hän on. Kaikki on katsojan silmissä.
Myös se luonnollinen lempeys, pehmeys ja ihanuus naisessa kasvaa iän myötä.
Ei siihen mitään syytä tarvitse. En todellakaan katso kaunista, yli 50-vuotiasta naista kuin kukkaa, tai arkkitehtuuria. Katson kaunista naista! Ihaillen! Toki siinä voi käydä sitten, joku seksuaalinen ajatus mielessä, eiköhän se ole normaalia.
Tuon ikäisissä naisissa on kauniita vielä paljon. Ei heitä voi jäädä tuijottamaan tai tulisi käveltyä päin seiniä.
Naiset ovat kauniita!
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä nuoria naisia viitti katella, joilla on naama täynnä uistimia ja kädet tatuoituna. Vanhemmat naiset ovat aitoja naisia. 😏
Se kyllä pitää paikkansa, että omassa ikäluokassa 50+ tatuoinnit ja lävistykset ovat harvinaisempia. Ap
Vierailija kirjoitti:
No jos hän on kuuma, niin sitten hän on. Kaikki on katsojan silmissä.
Myös se luonnollinen lempeys, pehmeys ja ihanuus naisessa kasvaa iän myötä.
Olipa ihanasti kuvattu, kiitos. Ap
Itse ihmettelen kovasti naisia, jotka vielä viisikymppisenä ovat kiinnostuneita vieraiden miesten katseista ja niiden syistä. Toisekseen ihmettelen miehiä, joiden mielestä viisikymppinen nainen on alinta saastaa ja joutaisi kuolla pois.
Eiköhän nyt voitaisi ihan vaan elää kuin ihmiset.
N54
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mitään syytä tarvitse. En todellakaan katso kaunista, yli 50-vuotiasta naista kuin kukkaa, tai arkkitehtuuria. Katson kaunista naista! Ihaillen! Toki siinä voi käydä sitten, joku seksuaalinen ajatus mielessä, eiköhän se ole normaalia.
Tuon ikäisissä naisissa on kauniita vielä paljon. Ei heitä voi jäädä tuijottamaan tai tulisi käveltyä päin seiniä.
Naiset ovat kauniita!
Osaat ihanasti hemmotella sanoillasi, kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakon sanelemana, inhoten.
Millainen pakko se on? Olen huomannut, että tällä palstalla on paljon miehiä, jotka inhoavat naisia, varsinkin vanhempia. Ap
Asiakaspalvelutilanne yleensä, aika usein voin vain käääntää katseeni nuoriin, hoikkiin kaunottariin, tai siirtyä paremmille apajille.
Miksi inhoat vanhempia naisia? Onko muita ihmisryhmiä joita inhoat? Ap
Homot ja kaikki muut gendervammaiset, sekä rumapainoiset naiset iästä riippumassa.
Unohdin tatuoidut naiset, riippumatta iästä ja painosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen kovasti naisia, jotka vielä viisikymppisenä ovat kiinnostuneita vieraiden miesten katseista ja niiden syistä. Toisekseen ihmettelen miehiä, joiden mielestä viisikymppinen nainen on alinta saastaa ja joutaisi kuolla pois.
N54
Varmaan itsekin ihmettelisit, jos huomaisit pikkuhiljaa, että jopa hyvin nuoret, lastesi ikäiset miehet jäävät katsomaan. Ja että katsotaan jopa enemmän kuin ennen. Olen perannut jo ulkonäköön liittyvät syyt, onko jokin muuttunut. Ei ole. Joten syyn täytyy liittyä nimenomaan vanhempaan ikään.
Ja otsikossa siis lukee 50+, ei 50. Pidän itseäni jo aika vanhana rouvana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kai siinä mitään sen ihmeellisempää ole kuin, että kauneus on kauneutta iästä riippumatta. Itse viehätyn myös itsevarmuudesta ja sitä aikuisissa naisissa yleensä on.
Oletko itse samaa ikäluokkaa vain nuorempi? Koen olevani jo vanhemman puolella enemmän kuin vain aikuinen. Itsevarma olen ollut aina, siinä ei muutosta. Sen vuoksi hieman hämmentää, koska minua katsotaan jopa enemmän kuin nuorempana, vaikka aina on katsottu. Mitä varten, mietin pakostakin. Ap
Olen 36-vuotias ja eniten omaa silmääni viehättävät noin ikäiseni naiset. En ole kuitenkaan sokea tuota iäkkäämpienkään naisten kauneudelle. En myöskään osaa pitää viisikymppistä naista vanhana, vaan ihan pelkästään aikuisena.
Ok, kiitos mielipiteestäsi. Sinu
Ei, ei ole fetissiä.
Mielestäni tuo, että asiaa täytyy pohtia siitä näkökulmasta, että sille pitäisi olla jokin muu syy kuin se yksinkertainen vaihtoehto, että kaunis nainen kääntää pään, kertoo yhteiskunnan asenteista. Meille on hoettu niin kauan, että nainen on kaunis vain nuorena ja menettää kaiken validiteettinsa iän myötä, että nyt sitten haetaan syitä fetissistä asti jos nuorempi mies katsoo itseään vanhempaa naista pitäen häntä hyvännäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson, että onpas tuokin ryppyinen ja rupsahtanut. Mennyt pilalle parasta ennen päiväyksen umpeuduttua, vaikka näkee, että on ollut joskus kaunis.
Sama viiskymppinen rupsahtanut mies kaikkien tämän ketjun vihaviestien takana. Vaimo sitä vaimo tätä-viestien katkertoitunut kirjoittaja
Mies vanhenee kuin viini, nainen kuin maito.
Vierailija kirjoitti:
N54
Mielestäsikö ei ole ihmisiksi elämistä, jos jos ihaileva katse tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Varmaan itsekin ihmettelisit, jos huomaisit pikkuhiljaa, että jopa hyvin nuoret, lastesi ikäiset miehet jäävät katsomaan. Ja että katsotaan jopa enemmän kuin ennen. Olen perannut jo ulkonäköön liittyvät syyt, onko jokin muuttunut. Ei ole. Joten syyn täytyy liittyä nimenomaan vanhempaan ikään.
Ja otsikossa siis lukee 50+, ei 50. Pidän itseäni jo aika vanhana rouvana. Ap
No ehkä meillä on vain eri tilanne. Minua on katsottu aina ja tiedän sen johtuvan siitä, etten näytä suomalaiselta (toinen vanhempani on ulkomaalainen). Joten katseet kaikenikäisiltä ovat arkipäivää. Itse en juuri kiinnitä katseisiin huomiota, jos en oikein tiedostavasti tarkkaile ihmisiä. Mitä en juuri enää jaksa tehdä, koska no, olen viisikymppinen. Katselkoot, jos kiinnostaa.
"Ei, ei ole fetissiä.
Mielestäni tuo, että asiaa täytyy pohtia siitä näkökulmasta, että sille pitäisi olla jokin muu syy kuin se yksinkertainen vaihtoehto, että kaunis nainen kääntää pään, kertoo yhteiskunnan asenteista. Meille on hoettu niin kauan, että nainen on kaunis vain nuorena ja menettää kaiken validiteettinsa iän myötä, että nyt sitten haetaan syitä fetissistä asti jos nuorempi mies katsoo itseään vanhempaa naista pitäen häntä hyvännäköisenä."
Niinpä. Tästä tosiaan on tullut mieleen tuo tuttavani suhde nuorempaan mieheen, josta silloin ajattelin (olin noin 30v.), että miehellä on fetissi, koska tuttavani kertoi, että myös hänen edellinen suhteensa oli 60+ naisen kanssa (jolloin mies tietysti oli nuorempi). Tuttavani tuntui suhtautuvan huumorilla siihen, että oli fetissi (hän tuntui itse ajattelevan noin), mutta minusta ajatus ei ole kovin kiva. Fetissihän tarkoittaa, että on sille fetisistille haluttava, mutta samalla se tarkoittaa, että edustaa hänelle tietynlaista arkkityyppiä enemmän kuin ihmistä.
Uskon, että osa tuosta katsomisesta selittyy sillä, että on muuttunut fetissiksi, ehkäpä osa miehistä ajattelee niinkin, että pukeutumiseensa ja muutenkin olemukseensa huomiota kiinnittävä vanhempi nainen on jotenkin tarjolla enemmän kuin muut ikäisensä. Ja sekin silloin vaikuttaa suhtautumiseen. Mutta itse olen ollut koko ajan samanlainen, iästä riippumatta.
Mutta hyvä tietää, että asioita ei välttämättä tarvitse vääntää fetissin kautta. Ap
Miten joku yli 50+ nainen vielä miettii katsooko miehet vai ei. Mulle riitti tuijottelu ja nyt viimeinkin yli 50-v. saan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvin sanot.
Kaunis ja komea
> O N - iästä viis!
Kaunis ja komea
> kääntää pään.
Iästä siis viis.
Horisontissa siintää
muotovalio, katson.
Aikuisempien naisten
itsevarmuus on monen
miehen mielestä sexy as hell.
50+ wanhusnaiset eivät ole kauniita, eivät edes entiset maailman luokan supertähdet.
Minkäs ikäinen itse olet?
Eräs tuttavani oli vähän hassussa suhteessa eli mies oli nelikymppinen ja nainen noin 65. Kaiken huipuksi miehelle tilanne oli ok, mutta nainen kuitenkin palasi miehensä luokse ja nuorempi mies oli murheen murtama. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu, jopa yllättäville ihmisille. En olisi ikinä uskonut, että tuolle naiselle tapahtuu jotakin tuollaista. Tai ei tapahtunut, vaan hän itse tietenkin myös pani tapahtumaan. Ap