Kertokaapa miehet itse miksi te katsotte kaunista vanhempaa naista (50+)
Ovatko syyt samat kuin naisilla eli kauniiseen vain katse kiinnittyy kuin kauniiseen kukkaan vai mistä on kyse?
Kommentit (130)
Ko ikä takaa, nielee ja antaa kakkosta
Ei 50+ naiset ole kauniita. Katson van 15-30v naisia.
No katsoisinko nimenomaan sen kauneuden takia?;) Olin taannoin luokkakokouksessa, jonne luulin jonkun luokkani "pojista" tuoneen mukanaan huomattavasti nuoremman erittäin kauniin vaimonsa. Silmäni nauliutuivat häneen vähän väliä ja lopulta uskaltauduin hänen juttusilleen. Ällistykselläni ei ollut mitään rajaa, kun kyseinen itsevarma kaunotar paljastui siksi harmaaksi hiirulaiseksi, josta kukaan meistä ei ollut koskaan kiinnostunut. Eli olipa nainen minkä ikäinen tahansa, kauneus kääntää miesten päät.
Vierailija kirjoitti:
50+ wanhusnaiset eivät ole kauniita, eivät edes entiset maailman luokan supertähdet.
Kun nuo ex-supertähdet ovat 40+ heidän miehensä jättävät heidät, eivätkä löydä tilalle korvaavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kai siinä mitään sen ihmeellisempää ole kuin, että kauneus on kauneutta iästä riippumatta. Itse viehätyn myös itsevarmuudesta ja sitä aikuisissa naisissa yleensä on.
Tosi hyvin sanot.
Kaunis ja komea
> O N - iästä viis!
Kaunis ja komea
> kääntää pään.
Iästä siis viis.
Horisontissa siintää
muotovalio, katson.
Aikuisempien naisten
itsevarmuus on monen
miehen mielestä sexy as hell.
Lisään - olen keski-ikäinen,
mutta en > YLI 50 vielä itse.
[Ap puhui + 50].
Mutta ikä karttuu koko ajan,
menopaussi on edessä,
se hyväksytään. Se on elämää..
Olen tällä hetkellä tyytyväinen ikääni
ja omaan ulkonäkööni.
Vastaisiko joku tässä ketjussa aiemmin esitettyyn kysymykseen siitä, miksi viisikymppisiä naisia haukutaan niin mahdottomasti tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku yli 50+ nainen vielä miettii katsooko miehet vai ei. Mulle riitti tuijottelu ja nyt viimeinkin yli 50-v. saan olla rauhassa.
Siten :) Ap
Vierailija kirjoitti:
No katsoisinko nimenomaan sen kauneuden takia?;) Olin taannoin luokkakokouksessa, jonne luulin jonkun luokkani "pojista" tuoneen mukanaan huomattavasti nuoremman erittäin kauniin vaimonsa. Silmäni nauliutuivat häneen vähän väliä ja lopulta uskaltauduin hänen juttusilleen. Ällistykselläni ei ollut mitään rajaa, kun kyseinen itsevarma kaunotar paljastui siksi harmaaksi hiirulaiseksi, josta kukaan meistä ei ollut koskaan kiinnostunut. Eli olipa nainen minkä ikäinen tahansa, kauneus kääntää miesten päät.
Aikamoinen muodomuutos! :) Ap
En katso. Mutta pimeässä onnistuu temput.
Vierailija kirjoitti:
Ko ikä takaa, nielee ja antaa kakkosta
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vastaisiko joku tässä ketjussa aiemmin esitettyyn kysymykseen siitä, miksi viisikymppisiä naisia haukutaan niin mahdottomasti tällä palstalla?
Minä en yleensä hauku, totean vain että heidän arvonsa seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla on nolla, tai jos mahdollista niin negatiivinen. Kuitenkin, IRL, he tyypillisesti käyttäytyvät röyhkeästi ja vaativasti.
Moni viesti jossa kerrotaan kirjoittajan olevan 50+ vanhusnainen, on puhdas miesvihaa, usein siten että se purkautuu täydellä tehollaan vasta muutamien viesten jälkeen. Myös fémakkojen suorittama social-engineering on yleistä. Etenkin kaikki faktatieto dissataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en yleensä hauku, totean vain että heidän arvonsa seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla on nolla, tai jos mahdollista niin negatiivinen. Kuitenkin, IRL, he tyypillisesti käyttäytyvät röyhkeästi ja vaativasti.
Moni viesti jossa kerrotaan kirjoittajan olevan 50+ vanhusnainen, on puhdas miesvihaa, usein siten että se purkautuu täydellä tehollaan vasta muutamien viesten jälkeen. Myös fémakkojen suorittama social-engineering on yleistä. Etenkin kaikki faktatieto dissataan.
Ai et yleensä hauku, ja sitten tekstisi on pelkkää haukkumista :D
Kysyy nimimerkki itsetunto-ongelma vm. 70
Sama syy kuin kaikissa muissakin naisissa: tekisi mieli liikutella penistä hänen kehonsa aukoissa.
Kyllä näin 52-vuotiaana naisena edelleen on vientiä ihan samojen miesten parissa kuin ennenkin, eli siis alkaen suunnilleen oman ikäisistä ja ulottuen selvästi itseä vanhempiin. Ei se asia näytä juuri muuttuvan.
Semmoinen ihan mukava muutos kyllä on, että ehkä ihan pelkän ulkonäön ja näyttämisen halun perusteella naisia iskevät oman elämänsä häntäheikit eivät riivaa tämän ikäistä naista. Tai sitten olen juuri sen verran vähemmän kaunis, etteivät kiinnostu juuri minusta. Nuorempana oli vaikea erottaa tarpeeksi nopeasti nämä täysin välteltävät tapaukset, kun he halutessaan osaavat toki esittää oikein mukavaa.
No eipä tule koskaan kyllä katsottua yli 50 naisia että onpa hyvännäköinen. Jos ajatellaan vaikka kaupassa niin ei ne huomiota kiinnitä. Mutta nuoremmat naiset on raikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävät katsoo boomereita
Vielä säälittävämmät jonnet eivät edes tiedä, mikä boomeri on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakon sanelemana, inhoten.
Millainen pakko se on? Olen huomannut, että tällä palstalla on paljon miehiä, jotka inhoavat naisia, varsinkin vanhempia. Ap
Asiakaspalvelutilanne yleensä, aika usein voin vain käääntää katseeni nuoriin, hoikkiin kaunottariin, tai siirtyä paremmille apajille.
Miksi inhoat vanhempia naisia? Onko muita ihmisryhmiä joita inhoat? Ap
Homot ja kaikki muut gendervammaiset, sekä rumapainoiset naiset iästä riippumassa.
Unohdin tatuoidut naiset, riippumatta iästä ja painosta.
Onneks oot ite varmasti täydellinen. ;) Ja ei kalahtahtanu millään mittarilla, mutta jumalau ta mikä prinsessa oot. Yksin taitaa teidän korkeutenne jäädä ja hyvä niin.
Minuakin on katsottu aina enkä ole kiinnittänyt siihen huomiota, mutta mietin miksi nyt katsotaan enemmän. Ap