Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa miehet itse miksi te katsotte kaunista vanhempaa naista (50+)

Vierailija
25.02.2025 |

Ovatko syyt samat kuin naisilla eli kauniiseen vain katse kiinnittyy kuin kauniiseen kukkaan vai mistä on kyse? 

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon että toikin oli varmaan nätti nuorena, nyt on vaan rupunen kurppa.

Vierailija
22/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku perversio. Kaikenlaisia nurkkaseksuaalisuuksia olemassa, miksei tuollainenkin.

ei ole mitään pervoa siinä että esim. 25 tai 30v harrastaa seksiä 50v:n kanssa. kaikki osapuolet ovat aikuisia

Onpas. Se 50v voisi olla sen 30v:n äiti.

Kyseessä on traumataustainen mies jota mahdollisesti hyväksikäytetty lapsena ja oireilu purkautuu aikuisiällä.

Sellaiset yleistykset sieltä. Kyllä tuolla ikäerolla voi kokea aitoa vetoa ilman että siinä on nuoremmalla mitään traumaperäistä taustalla.

Ja vaikkei olisi parisuhde, voi olla hyvinkin suuri fyysinen kemia. Eivät kaikki halua naimisiin.

Hyväksikäytetty mies toistaa alitajunnan malleja, ja esim. seksuaalinen halu kohdistuu monta vuosikymmentä vanhempaan naiseen sen sijaan että olisi hedelmällisen omanikäisen tai itseä nuoremman naisen kanssa.

Se ei ole tahdonalaista toimintaa vaan miehen aivot pitävät tilannetta normaalina koska aivot on ehdollistettu siihen, jos esim. varhaiset seksuaaliset kokemukset ovat epäsopivia / rikoksen uhrina tapahtuneita.

Turha jankata että on normaalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpöhöpö. Eiköhän vaimo miehensä tunne.

Ihmisillä on taipumus ylitulkita toistensa katseita. Joskus voi esim olla että muistuttaa jotakin tuttua. "

Kyllä, sekin on yksi mitä olen miettinyt, että ehkä katsotaan sen vuoksi, että onko tuo jostain tuttu. Oletko itse mies, joka katsoo naisia tuosta syystä? Miesten syitä tässä haeskelen. Syitä voi olla monenlaisia, sellaisiakin, jotka eivät itselleni tule ollenkaan mieleen. Ap 

Vierailija
24/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, että onpas tuokin ryppyinen ja rupsahtanut. Mennyt pilalle parasta ennen päiväyksen umpeuduttua, vaikka näkee, että on ollut joskus kaunis. 

Vierailija
25/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on runko kuosissa, niin ihailen, että siinäpä seksikäs ja temput varmasti jo osaava leidi.

Eikä enää paksuunnukkaan, vaikka kuinka paukuttelis.

Miten rungon kunto ja temppujen osaaminen liittyvät toisiinsa?

Vierailija
26/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku perversio. Kaikenlaisia nurkkaseksuaalisuuksia olemassa, miksei tuollainenkin.

ei ole mitään pervoa siinä että esim. 25 tai 30v harrastaa seksiä 50v:n kanssa. kaikki osapuolet ovat aikuisia

Onpas. Se 50v voisi olla sen 30v:n äiti.

Kyseessä on traumataustainen mies jota mahdollisesti hyväksikäytetty lapsena ja oireilu purkautuu aikuisiällä.

Jos mies on joutunut lapsena hyväksikäytetyksi, hyväksikäyttäjä on lähes poikkeuksetta mies.

Vierailija
27/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itselleni mitään. 50 set naiset kiinnostaa.

Vierailija
28/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon että toikin oli varmaan nätti nuorena, nyt on vaan rupunen kurppa.

Heh, tässä muuten on yksi syy miksi itse katson naisia eli katson, että tuo on ollut nuorena todellinen kaunotar. Ja voin katsoa lasta, että tuosta tytöstä tulee hirmuinen miestennielijä :) Its kyllä katson enemmän positiivisesta näkökulmasta eli katse hakeutuu kauneuteen muodossa tai toisessa.

Tunnen aika monia kauniita vanhoja naisia. Siis itseäni vanhempia, 60+. Mummini oli myös aikoinaan kaunotar, hän kuoli vähän yli kuusikymppisenä eikä luopunut tyylistään milloinkaan. Aina kun liikuin hänen kanssaan, päät kääntyivät. Ja nyt huomaan saman tapahtuneen itselleni. Se johtuu tyylistä enimmäkseen, luulisin. Ap

Vierailija
29/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on näin päälle nelikymppiselle miehelle seksikkäät viiskymppisplus naiset :/

Kaunista pakettiahan on kiva katsoa.

Vierailija
30/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakon sanelemana, inhoten.

Millainen pakko se on? Olen huomannut, että tällä palstalla on paljon miehiä, jotka inhoavat naisia, varsinkin vanhempia. Ap

Asiakaspalvelutilanne yleensä, aika usein voin vain käääntää katseeni nuoriin, hoikkiin kaunottariin, tai siirtyä paremmille apajille.

Vierailija
31/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson, että onpas tuokin ryppyinen ja rupsahtanut. Mennyt pilalle parasta ennen päiväyksen umpeuduttua, vaikka näkee, että on ollut joskus kaunis. 

Sama viiskymppinen rupsahtanut mies kaikkien tämän ketjun vihaviestien takana. Vaimo sitä vaimo tätä-viestien katkertoitunut kirjoittaja

Vierailija
32/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen pakko se on? Olen huomannut, että tällä palstalla on paljon miehiä, jotka inhoavat naisia, varsinkin vanhempia. Ap

Palstalle kirjoittelijoiden sukupuolta ei voi tietää mitenkään. Ei vaikka väittäisivät olevansa jotakin sukupuolta.

Vierailija
33/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kai siinä mitään sen ihmeellisempää ole kuin, että kauneus on kauneutta iästä riippumatta. Itse viehätyn myös itsevarmuudesta ja sitä aikuisissa naisissa yleensä on.

Oletko itse samaa ikäluokkaa vain nuorempi? Koen olevani jo vanhemman puolella enemmän kuin vain aikuinen. Itsevarma olen ollut aina, siinä ei muutosta. Sen vuoksi hieman hämmentää, koska minua katsotaan jopa enemmän kuin nuorempana, vaikka aina on katsottu. Mitä varten, mietin pakostakin. Ap

Vierailija
34/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on runko kuosissa, niin ihailen, että siinäpä seksikäs ja temput varmasti jo osaava leidi.

Eikä enää paksuunnukkaan, vaikka kuinka paukuttelis.

Miten rungon kunto ja temppujen osaaminen liittyvät toisiinsa?

Kyllähän ne korreloivat, rumapainoinen ei yleenä omaa šeksuaalista kokemus, ja jos omaa se on erittäin rajoitettua suuren massansa takia.

Mutta 50+ on jo menettänyt šeksuaalisen funtionsa vaihdevuosiensa/menopaussinsa johdosta.

Vierailija
35/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelutilanne yleensä, aika usein voin vain käääntää katseeni nuoriin, hoikkiin kaunottariin, tai siirtyä paremmille apajille.

Miksi inhoat vanhempia naisia? Onko muita ihmisryhmiä joita inhoat? Ap

Vierailija
36/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Vierailija
37/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa on näin päälle nelikymppiselle miehelle seksikkäät viiskymppisplus naiset :/

Kaunista pakettiahan on kiva katsoa.

Tuossa varmasti yksi syy eli mitä kauemmaksi maalle mennään, sitä enemmän katsotaan, koska tyyli poikkeaa enemmän normaalista katukuvasta. Pukeutumistyylini on omasta mielestäni käytännöllinen (vaatteeni ovat mukavia), mutta se ei ehkä näytä siltä. Ap

Vierailija
38/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalle kirjoittelijoiden sukupuolta ei voi tietää mitenkään. Ei vaikka väittäisivät olevansa jotakin sukupuolta.

Meinaatko, että naiset kirjoittelevat tuollaisia viestejä? Minkä takia? Ap

Vierailija
39/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi inhoat vanhempia naisia? Onko muita ihmisryhmiä joita inhoat? Ap

Homot ja kaikki muut gendervammaiset, sekä rumapainoiset naiset iästä riippumassa.

Vierailija
40/130 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kai siinä mitään sen ihmeellisempää ole kuin, että kauneus on kauneutta iästä riippumatta. Itse viehätyn myös itsevarmuudesta ja sitä aikuisissa naisissa yleensä on.

Oletko itse samaa ikäluokkaa vain nuorempi? Koen olevani jo vanhemman puolella enemmän kuin vain aikuinen. Itsevarma olen ollut aina, siinä ei muutosta. Sen vuoksi hieman hämmentää, koska minua katsotaan jopa enemmän kuin nuorempana, vaikka aina on katsottu. Mitä varten, mietin pakostakin. Ap

Olen 36-vuotias ja eniten omaa silmääni viehättävät noin ikäiseni naiset. En ole kuitenkaan sokea tuota iäkkäämpienkään naisten kauneudelle. En myöskään osaa pitää viisikymppistä naista vanhana, vaan ihan pelkästään aikuisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan