Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa miehet itse miksi te katsotte kaunista vanhempaa naista (50+)

Vierailija
25.02.2025 |

Ovatko syyt samat kuin naisilla eli kauniiseen vain katse kiinnittyy kuin kauniiseen kukkaan vai mistä on kyse? 

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 47v eikä miesmaku ole muuttunut miksikään vaan tykkään samanlaisista kuin nuorempanakin, eli atleettisista kivakasvoista miehistä jotka osaavat ottaa naisen huomioon ja ovat n. 27-35v.

Ja vaikka palstakatkerot sanovat että olen pelkkää ilmaa miehille, saan haluamiani miehiä petiseuraksi muutamia kertoja vuodessa eli ei mitään valittamista.

Saat vain seksiä eli olet pelkkää ilmaa.

Vierailija
122/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillekin idiooteille selviää joitakin asioita ,kunhan vanhenevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku perversio. Kaikenlaisia nurkkaseksuaalisuuksia olemassa, miksei tuollainenkin.

ei ole mitään pervoa siinä että esim. 25 tai 30v harrastaa seksiä 50v:n kanssa. kaikki osapuolet ovat aikuisia

Onpas. Se 50v voisi olla sen 30v:n äiti.

Kyseessä on traumataustainen mies jota mahdollisesti hyväksikäytetty lapsena ja oireilu purkautuu aikuisiällä.

Sellaiset yleistykset sieltä. Kyllä tuolla ikäerolla voi kokea aitoa vetoa ilman että siinä on nuoremmalla mitään traumaperäistä taustalla.

Ja vaikkei olisi parisuhde, voi olla hyvinkin suuri fyysinen kemia. Eivät kaikki halua naimisiin.

Painu nyt helvettiin :D olen itse tuntenut aina seksuaalista vetoa kypsiin naisiin. Ihan sieltä teinipojasta asti. Nyt 44v ja edelleen katson ihaillen hyvännäköisiä 40-60-vuotiaita naisia. Olemus ja itsevarmuus on jotain sellaista mitä nuoremmilla ei ollut. Ei se maku mihinkään ole muuttunut eikä minua ole käytetty seksuaalisesti hyväksi eikä äitisuhteeni ole kieroutunut. Nauratti kun luokkakaverit ns. Kuolasivat koukun kauniita tyttöjä kun taas minä enemmän  niiden kaverien äitejä. Toki hyvännäköinen nainen on hyvännäköinen nainen oli sitten 20 tai 60, en minä sokea ole. Kuitenkaan seniori-ikäisiin en (vielä) tunne vetoa, se olisi ehkä jo gerofiilin puolella se.

Vierailija
124/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 47v eikä miesmaku ole muuttunut miksikään vaan tykkään samanlaisista kuin nuorempanakin, eli atleettisista kivakasvoista miehistä jotka osaavat ottaa naisen huomioon ja ovat n. 27-35v.

Ja vaikka palstakatkerot sanovat että olen pelkkää ilmaa miehille, saan haluamiani miehiä petiseuraksi muutamia kertoja vuodessa eli ei mitään valittamista.

Saat vain seksiä eli olet pelkkää ilmaa.

Miksi oletat hänen muuta haluavankaan? Jännä miten tämä aihe saa joidenkin tunteet kuohuksiin.

Vierailija
125/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon biologiaan. Miehet jahtaavat aina naisia.

Vierailija
126/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen 50 on uusi 30.

30 = 30, 50 = 50...

Vierailija
127/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista on kiva katsoa. Rumaa ei.

128/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nätti niin silloin on nätti. Ei nättiys ole ikäsidonnaista. 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
129/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?

Lastentarhastako kirjoitat?

Vierailija
130/130 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso yli 50-vuotiaita naisia.

Terveisin, mies 51 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme