Kertokaapa miehet itse miksi te katsotte kaunista vanhempaa naista (50+)
Ovatko syyt samat kuin naisilla eli kauniiseen vain katse kiinnittyy kuin kauniiseen kukkaan vai mistä on kyse?
Kommentit (130)
Kai se se vaan on. En minä 32-vuotiaana naisia seksuaalisesti halua 50+ naisia, edes kauniita, mutta kun olen muutenkin estetiikan kuten taiteen ja arkkitehtuurin ystävä, niin kyllähän kaikki kauneus saa katsomaan. Usein se kauneus mitä katson tosin ei ole jotain piirteiden geenikauneutta, vaan esim. tyylin ja värien harmoniaa. Eilen esimerkiksi katsoin varmaan noin 60 v naista joka oli erittäin piristävä näky toimiston mustien ja harmaiden asujen seassa: pitkät harmaat hiukset nutturalla, turkoosi villapaita ja housut, sitten iso turkoosi huivi jossa oli värillisiä pallokuvioita.
Itse olen 47v eikä miesmaku ole muuttunut miksikään vaan tykkään samanlaisista kuin nuorempanakin, eli atleettisista kivakasvoista miehistä jotka osaavat ottaa naisen huomioon ja ovat n. 27-35v.
Ja vaikka palstakatkerot sanovat että olen pelkkää ilmaa miehille, saan haluamiani miehiä petiseuraksi muutamia kertoja vuodessa eli ei mitään valittamista.
Joku perversio. Kaikenlaisia nurkkaseksuaalisuuksia olemassa, miksei tuollainenkin.
Kyllä sitä välillä tulee miettiä millaista se olisi laskea kiiman siemenensä vähän iäkkäämpään rouvaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai se se vaan on. En minä 32-vuotiaana naisia seksuaalisesti halua 50+ naisia, edes kauniita, mutta kun olen muutenkin estetiikan kuten taiteen ja arkkitehtuurin ystävä, niin kyllähän kaikki kauneus saa katsomaan. Usein se kauneus mitä katson tosin ei ole jotain piirteiden geenikauneutta, vaan esim. tyylin ja värien harmoniaa. Eilen esimerkiksi katsoin varmaan noin 60 v naista joka oli erittäin piristävä näky toimiston mustien ja harmaiden asujen seassa: pitkät harmaat hiukset nutturalla, turkoosi villapaita ja housut, sitten iso turkoosi huivi jossa oli värillisiä pallokuvioita.
Sitä minäkin. Ainakin osa miehistä on kauneuden ystäviä tällä tavalla kuten naisetkin. Kolmekymppinen voisi olla lapseni, minussa ei ole puumaa lainkaan, mutta joskus olen ollut vähän pahalla mielellä, kun nuoren perheen isän pää on kääntynyt niin tiiviiseen katseeseen ja hänen vaimonsa on vieressä. Vaimo voi luulla, että katsotaan muulla tavalla ja se on todella epäkohteliasta ja loukkaavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku perversio. Kaikenlaisia nurkkaseksuaalisuuksia olemassa, miksei tuollainenkin.
ei ole mitään pervoa siinä että esim. 25 tai 30v harrastaa seksiä 50v:n kanssa. kaikki osapuolet ovat aikuisia
Vierailija kirjoitti:
Jos on runko kuosissa, niin ihailen, että siinäpä seksikäs ja temput varmasti jo osaava leidi.
Eikä enää paksuunnukkaan, vaikka kuinka paukuttelis.
Oletko itsekin vanhempi mies jo? Se on minusta normaalia, että samaa ikäluokkaa olevia katsotaan vähän "silläkin silmällä", vaikka toki hekin voivat katsoa tyyliä yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole mitään pervoa siinä että esim. 25 tai 30v harrastaa seksiä 50v:n kanssa. kaikki osapuolet ovat aikuisia
Onpas. Se 50v voisi olla sen 30v:n äiti.
Kyseessä on traumataustainen mies jota mahdollisesti hyväksikäytetty lapsena ja oireilu purkautuu aikuisiällä.
Eihän 50 ole edes vanha nykymaailmassa, monet tosi kauniita ja haluttavia, ihan samoin kuin nuoremmissakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa katsominen liittyy seksiin läheskään aina. Voi katsoa vaikka sitä, että ärsyttävän näköinen muidu. Ei kaikki katsominen ole positiivista. Ulkonäköön liittyy myös stereotypioita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin. Ainakin osa miehistä on kauneuden ystäviä tällä tavalla kuten naisetkin. Kolmekymppinen voisi olla lapseni, minussa ei ole puumaa lainkaan, mutta joskus olen ollut vähän pahalla mielellä, kun nuoren perheen isän pää on kääntynyt niin tiiviiseen katseeseen ja hänen vaimonsa on vieressä.
Höpöhöpö. Eiköhän vaimo miehensä tunne.
Ihmisillä on taipumus ylitulkita toistensa katseita. Joskus voi esim olla että muistuttaa jotakin tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Pakon sanelemana, inhoten.
Millainen pakko se on? Olen huomannut, että tällä palstalla on paljon miehiä, jotka inhoavat naisia, varsinkin vanhempia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas. Se 50v voisi olla sen 30v:n äiti.
Kyseessä on traumataustainen mies jota mahdollisesti hyväksikäytetty lapsena ja oireilu purkautuu aikuisiällä.
Sellaiset yleistykset sieltä. Kyllä tuolla ikäerolla voi kokea aitoa vetoa ilman että siinä on nuoremmalla mitään traumaperäistä taustalla.
Ja vaikkei olisi parisuhde, voi olla hyvinkin suuri fyysinen kemia. Eivät kaikki halua naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuitenkin mautonta ja harva 50 vuotias sellaista edes viitsisi tehdä, kun omanikäisten kanssa on normaalimpaa touhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä miten pervona sen näkee, mutta eihän se laitonta ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eihän 50 ole edes vanha nykymaailmassa, monet tosi kauniita ja haluttavia, ihan samoin kuin nuoremmissakin löytyy.
Ei olekaan, varsinkin, jos itsekin on jo vanhempi. Mutta eiköhän 50+ ikäluokka ole kolmikymppisille jo vanha, koska he ovat omien vanhempien ikäluokkaa. Ja itse kyllä koen itseni aika vanhana verrattuna kolmekymppiseen. Ap
Eipä kai siinä mitään sen ihmeellisempää ole kuin, että kauneus on kauneutta iästä riippumatta. Itse viehätyn myös itsevarmuudesta ja sitä aikuisissa naisissa yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 47v eikä miesmaku ole muuttunut miksikään vaan tykkään samanlaisista kuin nuorempanakin, eli atleettisista kivakasvoista miehistä jotka osaavat ottaa naisen huomioon ja ovat n. 27-35v.
Ja vaikka palstakatkerot sanovat että olen pelkkää ilmaa miehille, saan haluamiani miehiä petiseuraksi muutamia kertoja vuodessa eli ei mitään valittamista.
Mulla taas on teinistä asti ollut miesmaku 40-65-vuotiaat miehet, ja on edelleen viisikymppisenäkin. Nyt sitä pidetään normaalina, mutta kyllä teininä ihmeteltiin kun muut fanitti poikabändejä, ja mä en nähnyt ollenkaan mitään kuumaa niissä tissiposkisissa pikkupojissa, minä fanitin vanhempia näyttelijämiehiä lähinnä. Eka miesystävänikin oli 53, kun olin 20, onneksi silloin ei age gap -hysteriaa vielä ollut keksitty.
Jos on runko kuosissa, niin ihailen, että siinäpä seksikäs ja temput varmasti jo osaava leidi.
Eikä enää paksuunnukkaan, vaikka kuinka paukuttelis.