Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?
Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa.
Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni.
Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia.
Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta.
Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi?
Kommentit (945)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni juuri se halu ajaa toisen lähelle, vaikka sillä on loppupeleissä hyvin vähän tekemistä itse seksiaktin kanssa. En vaan voi kuvitella, että jaksaisin silitellä tai nyhvätä jonkun ihmisen kainalossa niin paljon, jos tämä ihminen ei aiheuttaisi minkäänlaisia värähtelyjä.
Erikoista. Kyllähän lapsiakin silitellään ja pidetään kainalossa. Ystävänkin kanssa voi olla läheisyyttä, paljonkin
Lapset ovat lapsia. Ei kahden aikuisen suhdetta voi verrata vanhemman ja lapsen suhteeseen. Ottaako lapsi sinut kainaloon, kun tarvitset lohtua? Yleensä se on vanhemman tehtävä. Ystävä voi antaa lohtua, mutta harvoin ystävätkään toisiaan pahemmin koskettelevat. Menee turhan intiimiksi.
?
Pointti oli lähinnä ihmetellä ajatusmaailmaa jossa kaikki läheisyys on seksuaalista
Vierailija kirjoitti:
Naisille. Etenkin nuorille naisille.
Nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja veloja ja se ärsyttää nuoria naisia.
Okei veeti. Äläpä sitten katsele naisia ruudultakaan, jookos kookos.
Sä jankkaaja, joka käyt terapiassa. Olet selkeesti masentunut. Pyydä itsellesi sellainen lääke, jonka sivuvaikutuksena on haluttomuus. Ja kas, ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti: Pointti oli lähinnä ihmetellä ajatusmaailmaa jossa kaikki läheisyys on seksuaalista
Miehille tuntuu usein olevan. Mun lyhytaikainen ex kertoi edellisen naisensa kokeneen että hän on liian hellyydenkipeä. Minusta tämä kuulosti ihanalta. Kunnes kävi ilmi, että miehelle se hellyys oli tasan sitä seksiä. Silloin kun ei penis ollut esillä, hän keskittyi puhelimeensa tai mihin tahansa muuhun, ja kaiken läheisyyden oli johdettava seksiin.
Olen nainen ja elin vuosia seksittömässä suhteessa, koska mies ei halunnut. Kerran asiasta puhuttiin, mutta muuten en painostanut mihinkään. Sain silti kuulla nämä jatkuvat syytökset. Olen epänormaali, ei seksi ole kaikki kaikessa yms. Lopulta aloin pitää itseäni epänormaalina, vain koska halusin. Läheisyyttäkään ei ollut. Se kaikki hävisi, kun seksi hävisi.
Minusta on aivan ok, jos jotkut haluavat elää ilman seksiä. Mutta minusta ei ole ok haukkua niitä, jotka seksiä harrastavat. Halu on aivan luonnollista. Ei sitä luonto ihmiselle turhaan antanut. Halun ohjaamana ihminen löytää esimerkiksi geneettisesti sopivan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ongelma silloin jos parisuhteessa kuitenkin haluaa seksiä. Itse olen suhteessa jossa meitä kumpaakaan ei tällä hetkellä kiinnosta seksi, joten kummankaan haluttomuus ei haittaa kumpaakaan. Ja ei olla eroamassa, tämä on meille oikein hyvä näin. Katsotaan mikä on tilanne näiden vauvavuosien jälkeen.
Jos nainen itse haluaisi haluta seksiä, niin silloin on ongelma kuten kirjoitinkin...
Jos taas parisuhteessa nainen ei halua Mutta mies haluaa, niin paras olisi erota. Minun mielipiteeni. Ei kenenkään kannattaisi itseä taivuttaa liikaa siihen mitä ei halua... naisen tässä esimerkissä seksiin eikä miehen selibaattiin
Ap
Jos on muuten tyydyttävä suhde, niin se seksiä haluava osapuoli voi hankkia seksikumppanin. On todellakin kohtuullista, että haluamaton osapuoli suostuu tähän. Itse olen tämän tyyppisessä suhteessa se haluava osapuoli ja ilmoitin kumppanilleni, että seksiä on joko kotona tai muualla, hän saa päättää. Nyt on fwb kumppanin kanssa.
Tässä yhteiskunnassa naisen seksuaalinen halukkuus nähdään yhä uhkana, jota pitäisi suitsia. Lisäksi haluttomuus vaivaa yhä useampia, kun ihmiset ovat rapakunnossa. Minusta nykyään ei ole mikään ongelma olla haluton nainen ja impotentteja miehiäkin on yllin kyllin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Sä jankkaaja, joka käyt terapiassa. Olet selkeesti masentunut. Pyydä itsellesi sellainen lääke, jonka sivuvaikutuksena on haluttomuus. Ja kas, ongelma ratkaistu.
Tiedätkö, että olen syönyt useampaakin lääkettä, joka teki impotentiksi. Miehille ei ole olemassa lääjettä joka aiheuttaisi haluttomuutta, ainoastaan impotenssin ja vaikka aiheuttaisi. Noita lääkkeitä syömällä makasin sängyn pohjalla itkemässä.
Masennusta ei paranneta viemällä miehen seksuaalisuutta. Se on varmin tapa masentaa mies täysin.
Ethän sinä masennusta ollut ratkaisemassa vaan lisäämässä sitä ja vetämässä multa ranteet auki. Lähden vetämään tältä palstalta. Harmi, että edes eksyin tänne. Täällä vaan lisää omaa kurjuuttaan ja samalla muiden. Mutta olisin varmaan vähemmän masentunut, jos kohtelisit minua elävässä elämässä asiallisesti ja kuin täysjärkistä, normaalia ja tervettä ihmistä kohdeltaisiin. Sitä kohtelua ei oikein tahdo saada mistään niin se vasta masentaakin. Yritän itse kohdella niin kaikkia muita ihmisiä, vaikkeivät kaikki sitä ansaitsikaan.
Kun ihmiset ymmärtäisivät, että olen oikeastaan aika normaali sisimmiltäni.
Joo, se, mitä kirjoitit, oli tosi loukkaavaa. Onneksi en loukkaantunut siitä.
Hyvää yötä! Minä poistun tältä palstalta jankkaamasta tyhjänpäiväisyyksiä. Tosin eihän täällä muutkan mitään muuta tee. Elämä vain ei ole täällä, enkä halua täällä pyöriä.
Ei kummankaan sukupuolen seksuaalisen halun puuttuminen ole ongelma, jos sitä ei itse koe ongelmaksi. Jos sen takia menee avioliitto ohi suun, niin montaa se harmittaa. Uuttakaan voi olla vaikea haluttomana lähteä rakentamaan. Mutta jos parisuhteen menetys ei haittaa, eikä uutta siippaa ottaisi edes pakotettuna ja haluaa elää kissojensa kanssa pirtissä tai juopotella ikämiehenä päivät autotallissaan, niin ei se haluttomuus ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yhteiskunnassa naisen seksuaalinen halukkuus nähdään yhä uhkana, jota pitäisi suitsia. Lisäksi haluttomuus vaivaa yhä useampia, kun ihmiset ovat rapakunnossa. Minusta nykyään ei ole mikään ongelma olla haluton nainen ja impotentteja miehiäkin on yllin kyllin tarjolla.
Naisen seksuaalista halukkuutta kukaan ei näe uhkana. Todellinen turvallisuusuhka ovat seksittömät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni juuri se halu ajaa toisen lähelle, vaikka sillä on loppupeleissä hyvin vähän tekemistä itse seksiaktin kanssa. En vaan voi kuvitella, että jaksaisin silitellä tai nyhvätä jonkun ihmisen kainalossa niin paljon, jos tämä ihminen ei aiheuttaisi minkäänlaisia värähtelyjä.
Erikoista. Kyllähän lapsiakin silitellään ja pidetään kainalossa. Ystävänkin kanssa voi olla läheisyyttä, paljonkin
Lapset ovat lapsia. Ei kahden aikuisen suhdetta voi verrata vanhemman ja lapsen suhteeseen. Ottaako lapsi sinut kainaloon, kun tarvitset lohtua? Yleensä se on vanhemman tehtävä. Ystävä voi antaa lohtua, mutta harvoin ystävätkään toisiaan pahemmin koskettelevat. Menee turhan intiimiksi.
Vähän ohis mutta tulipa mieleen, minä olen ajatellut teroittaa tyttärelleni, että saa aikuisenakin milloin vain tulla äidin luo lohdutettavaksi ja silitettäväksi. Mieluummin näin, kuin että hakee läheisyyttä ja lohtua suhteista vääriin miehiin. Toki kannustan etsimään hyvää kumppania jos se tuntuu hänestä oikealta polulta, ja sitten jos/kun kumppani löytyy, niin hän tulee varmasti olemaan se ensisijainen lohdun ja läheisyyden lähde. Uskon että kumppanin valinnassa pystyy olemaan skarpimpana, kun raastava läheisyydenjano ei sumenna arvostelukykyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kummankaan sukupuolen seksuaalisen halun puuttuminen ole ongelma, jos sitä ei itse koe ongelmaksi. Jos sen takia menee avioliitto ohi suun, niin montaa se harmittaa. Uuttakaan voi olla vaikea haluttomana lähteä rakentamaan. Mutta jos parisuhteen menetys ei haittaa, eikä uutta siippaa ottaisi edes pakotettuna ja haluaa elää kissojensa kanssa pirtissä tai juopotella ikämiehenä päivät autotallissaan, niin ei se haluttomuus ole ongelma.
Eli vaihtoehdotko on parisuhde tai tyyliin mökkihöperöityminen.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaihtoehdotko on parisuhde tai tyyliin mökkihöperöityminen.:D
Kyllä. Saat sä elää niiden kissojesi kanssa silti aivan rauhassa. Ei miehet minään kollektiivina siitä mieltään pahoita.
Vierailija kirjoitti:
Se on ongelma silloin jos parisuhteessa kuitenkin haluaa seksiä. Itse olen suhteessa jossa meitä kumpaakaan ei tällä hetkellä kiinnosta seksi, joten kummankaan haluttomuus ei haittaa kumpaakaan. Ja ei olla eroamassa, tämä on meille oikein hyvä näin. Katsotaan mikä on tilanne näiden vauvavuosien jälkeen.
Oletko varma, ettei miestä kiinnosta
Kumppanille varmaan voi olla ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole oikeasti kenellekään ongelma. Yhteiskunta on yliseksualisoitu ja kaikkien pitäisi haluta koko ajan, mutta ei siihen kukaan oikeasti pysty.
Yliseksualisoitu??? No ei taatusti ole vaan täysin aliseksualisoitu. Eihän sitä seksiä saa mistään, ei edes pahimpaan puutteeseen.
Samaa mieltä. Mä esimerkiksi haluan koko ajan ja aloittajan ja ensimmäisen kommentoijan ulostulot halventevat terveen libidon ja kehon omaavia ihmisiä
Haluat koko ajan ja pidät sitä terveenä libidona? Entä jos tervettä onkin olla välillä haluton etenkin jos ei halua lapsia ollenkaan? Miten se voi olla tervettä jos koko ajan haluaa mutta ei halua lapsia? Lisääntyminenhän on sen tarkoitus. Ehkä te koko ajan haluavat olette se sairaampi versio. Ihan överisti jos haluaa, netti vie mennessään ja pahimmat ottaa väkisin aikuisia ja jopa lapsia. Todella sairasta. Ehkä haluttomat on kuitenkin niitä terveimpiä, eivät satuta muita omien himojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa maksullisilta, joten älä aseta tarpeesi etusijalle, avaa lompakkosi niin homma on hoidettu, yksinkertaista. Moni alaikäinen antaa jo pelkän siiderin ja tupakka-askin hinnalla, kokeile vaikka ja tule onnelliseksi.
Et h-tti ole tosissasi! Että ratkaisu olisi käyttää hyväksi lapsia!? Mene hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen seksuaalista halukkuutta kukaan ei näe uhkana. Todellinen turvallisuusuhka ovat seksittömät miehet.
Niin, tuotantoeläintaloudessa himojaan hallitsemaan kykenemättömät elukat laitetaan broilereiksi tai kuohitaan. Kannattaisi ehkä harkita kasvamista elukkavaistojen yläpuolelle
Ei tämä ole mikään ongelma. Ongelma on siinä että naisen tulisi ilmaista olevansa haluton. Huono parisuhde ja puuttessa elävä kumppani ei ole kai sen naisenkaan etu? Vai onko? 😳
Yleensä se on mies, joka ei jaksa silitellä ja nyhvätä, ja sitten ihmettelee kun nainen ei halua seksiä.