Kun ette ole enää pariskunta vaan pelkästään äiti ja isä
Onko kenelläkään parisuhde väljähtynyt/ kuollut ja olette vai äiti ja isä?
Kaikki keskustelumme liittyy nykyään vai lapsiin ja iltaisin linnoittaudutaan omiin maailmoihimme. Ero olisi kummallekin taloudellinen katastrofi. Oletteko vain jääneet olemaan? Lapset ala-asteella ja kummatkin yli 40v.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihan sama juttu. Molemmat ollaan 40 kieppeillä ja kolme alakouluikäistä lasta. Ei meillä mitään parisuhdetta enää ole, ei ole ollut vuosiin. Pienessä rivarinpätkässä asutaan, oltais kuulemma asuttu omakotitalossa pitkään, jos minä olisin erilainen. Näin mies totesi. Mies ei ole tukenut minua vaikeina aikoina, syyllistänyt muiden elämän pilaamisesta. Täällä se kuitenkin vielä roikkuu, kiva tulla töistä valmiiseen ruokapöytään.
Mitä ovat olleet nämä "vaikeat ajat", josta puhut? Millaista tukea olisit kuvitellut tarvitsevasi? Oletko ollut pitkään sairaana ja/tai työttömänä? En puolustele miehen käytöstä, mutta kokemuksesta voin sanoa, että vuosikausia esim. mt-potilaan rinnalla saattaa olla todella raskasta sille terveellekin. Ja niin se tukikin voi joskus horjua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ero olisi taloudellinen katastrofi?? Kannattaako elämä tosiaan rakentaa rahan varaan?
Mitä tarkoittaa "elämän rakentaminen rahan varaan". 🤔 Voiko täällä yhteiskunnassa päättää vain, että nytpä en enää tarvitse rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhoja yli 40-vuotiaat ala-asteikäisiksi...
Ihmettelin samaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me aloitimme laittamaan tosilillemme kuvia sukupuolielimistä ja otimme petipuuhiin nuoren miehen.
Mun mies on ihan tosissaan ehdottanut kimppakivaa parisuhteen piristämiseksi. Haluaisi toisen miehen kimppaan mukaan. En vaan tiedä, olisiko tosissaan kimppaan mukaan lähteviä fiksuja miehiä tarjolla?
Kahdestaan on seksin saralla kokeiltu varmaan kaikki mahdollinen jo. 14 vuotta yhdessä on oltu.
Ei tulisi kyllä mieleenkään ottaa toista naista tai miestä mukaan hommiin. Kun ne hommat eivät kaksin suju, niin miksi kolmisteenkaan. -AP
Jos mies ehdottaisi kolmatta mukaan, niin en tiedä toivoisinko minä että hän haluaisi kolmanneksi miehen vai naisen. Itse en halua kumpaakaan, ei kolmatta pyörää. Mutta sponttaanimpaa harrastelua kaipasin näihin ruuhkavuosiin
Ei tulisi kyllä mieleenkään ottaa toista naista tai miestä mukaan hommiin. Kun ne hommat eivät kaksin suju, niin miksi kolmisteenkaan. -AP