Täällä ei voi keskustella mistään,
aina joku imee herneet nenuun ja aloitus poistetaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Venäjän sotilaallista, poliittista tai taloudellista etua ajava viestintä poistetaan sitä mukaan, kun sitä keskustelupalstalle tuotetaan.
En tarkoita noita, vaan asiallisia, aikuisten keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Venäjän sotilaallista, poliittista tai taloudellista etua ajava viestintä poistetaan sitä mukaan, kun sitä keskustelupalstalle tuotetaan.
BLABLABAAA.. Tiedät että siitä ei ole kysymys.
Venäjä voi vaatia että Suomi ja Ruotsi erotetaan Natosta sanoo moni tutkija,
Vierailija kirjoitti:
pakkoko on tulla mun ketjuun väniseen!
Ja siitäkö sinä haluat keskustella. On muuten palstan suosituin aihe, aloitusten määrästä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Me emme tietääksemme ole sodassa venäjää vastaan, vai olemmeko? Poikani ainakin lähti venäjälle sotimaan ukrainaa vastaan. Koska suomea ei voi viedä pois tästä venäjän naapurista, pitänee venäjä-fobiaa pelkäävien lähteä muualle, Trumplandia ottanee kiitollisena vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pakkoko on tulla mun ketjuun väniseen!
Mä vänisen missä mä haluan koska voin.
Täällä ei juurikaan käy enää äitejä ja isiä. 90% sisällöstä kirjoittaa räkänokkateinit ja sosiaalisesti syrjäytyneet.
Sensuuri palsta. Aiheet on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Me emme tietääksemme ole sodassa venäjää vastaan, vai olemmeko? Poikani ainakin lähti venäjälle sotimaan ukrainaa vastaan. Koska suomea ei voi viedä pois tästä venäjän naapurista, pitänee venäjä-fobiaa pelkäävien lähteä muualle, Trumplandia ottanee kiitollisena vastaan...
Kyllä olemme sodassa, tai pikemminkin Venäjä on sodassa koko länttä vastaan. Näin on Venäjän valtiojohdon suulla lausuttu.
Poikasi ei selvästikään ole sinulle kovin rakas.