Missä määrin teitä miehiä ärsyttää, jos huomaatte, että nainen on ihastunut?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Aika harvinainen kokemus. Riippuu tietenkin naisesta, inhottavinta on ehkä suuri ikäero. Kun 20vee nainen ihastuu, olen itse 54vee. Vaikka tykkäisi, niin ei tuollaisesta tule mitään. Nykyään kun on päälle viisikymppinen, niin ne harvat ihastujat ovat usein sen ikäisiä että voisivat olla omia lapsia kevyesti.
Hei haloo. Ei kukaan tuon ikäinen ole tosissaan, miten voit edes ajatella noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.
No mahdat sitten ihmetellä, jos nainen on ihastuksissaan tyly tai muuten hölmö. Ap
Miksi nainen olisi tyly? Tiedän kyllä tylyjä ja hölmöjä naisia mutta mitä tekemistä tuolla on ihastuksen kanssa. Vai olenko minä creepy?
Eiköhän sekä ihastunut nainen että ihastunut mies ole ajoittain hölmö. Ja jos yrittää peittää ihastumisensa, voi olla tyly. Ap
Tosi reilua.
Olen kokenut usein tylyyttä naisen taholta, johon olisin kiinnostunut, mutta ymmärtänyt tylyvdestä että 'no thank you' ja antanut olla, mieleni pahoittaen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vaan turhauttaa, koska muhun ihastuvat naiset ei ikinä oo kovin viehättäviä.
Sitten et ole viehättävä itsekään. Vedät puoleesi pääosin sitä mitä olet itsekin.
Näin se on. Tasoteorian mukaan vedät puoleesi oman tasoisiasi ihmisiä.
Kevennys: siinä tapauksessa olen seitsemänkymppisten ukkojen tasoinen. Juttelevat kanssani! Olen nelikymppinen nainen. Eri
Jutteletko sinä itse ainoastaan niille ihmisille joihin olet ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.
No mahdat sitten ihmetellä, jos nainen on ihastuksissaan tyly tai muuten hölmö. Ap
Miksi nainen olisi tyly? Tiedän kyllä tylyjä ja hölmöjä naisia mutta mitä tekemistä tuolla on ihastuksen kanssa. Vai olenko minä creepy?
Eiköhän sekä ihastunut nainen että ihastunut mies ole ajoittain hölmö. Ja jos yrittää peittää ihastumisensa, voi olla tyly. Ap
Tosi reilua.
Olen kokenut usein tylyyttä naisen taholta, johon olisin kiinnostunut, mutta ymmärtänyt tylyvdestä että 'no thank you' ja antanut olla, mieleni pahoittaen
Minäkin ihmettelen tätä tylyyttä. Siis minulle on käynyt useammankin kerran miesten kanssa niin, että mies on ollut tosi tyly ja välttelevä minua kohtaan ja minä olen ajatellut että tuo mies vihaa minua. Sitten onkin selvinnyt että mies on ihastunut. Kun itse ajattelisin että ihastuksen kohteelle ollaan ystävällisiä, hymyillään jne. niin tämä tylyys on hämmentänyt. Kyllä itselläkin pasmat menee sekaisin ihastuessa, mutta en minä nyt tyly ikinä ole ihastuksen kohteelle. Välttelevä saatan kyllä joskus olla jos jännittää liikaa.
Ei ärsytä yhtään. Kivaahan se olisi,olisin imarreltu, onhan se sen verran harvinaista herkkua. Eikä haittaa yhtään sekään vaikkei se mihinkään suhteeseen johtaisikaan. Elämää se vain on!
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä yhtään. Kivaahan se olisi,olisin imarreltu, onhan se sen verran harvinaista herkkua. Eikä haittaa yhtään sekään vaikkei se mihinkään suhteeseen johtaisikaan. Elämää se vain on!
Ja mä olen jo 57v.
Liian usein miehet luulee että olen ihastunut, koska olen luontaisesti ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tietää, kuinka tällainen ihminen mielessään hahmottaa ja näkee vaikkapa ihastuneen naisen keimailevat eleet, utuiset katseet ja sensuellin puheäänen. Jäävätkö ne tyystin huomaamatta vai tulkitseeko hän virheellisesti niiden viestivän jotakin aivan muuta.
Varmaan on luonnostaan sellainen, vittuilee tai on vain ystävällinen.
Niinno joo, eiväthän kaikki välttämättä tarkkaile tai edes pääse tarkkailemaan, kuinka ihminen toisten seurassa käyttäytyy. Tulkitsen silti saaneeni pakit, jos olen aivan taskulämmintä suklaata miehen edessä, ja hän jatkaa naama vakavana vastaamatta soidinmenoihini edes hymyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku järkyttyisi jonkun ihastumisesta?
Kai se on näitä ala-asteelta tuttuja tapoja reagoida. Että hyi, mitä jos joku saa tietää että tuo rumilus on ihastunut minuun ja minua aletaan kiusata asiasta. Ja jonkinlainen loukkaantuminen, että hyi, luuleeko tuo että voisin ikinä kiinnostua hänenlaisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tietää, kuinka tällainen ihminen mielessään hahmottaa ja näkee vaikkapa ihastuneen naisen keimailevat eleet, utuiset katseet ja sensuellin puheäänen. Jäävätkö ne tyystin huomaamatta vai tulkitseeko hän virheellisesti niiden viestivän jotakin aivan muuta.
Varmaan on luonnostaan sellainen, vittuilee tai on vain ystävällinen.
Niinno joo, eiväthän kaikki välttämättä tarkkaile tai edes pääse tarkkailemaan, kuinka ihminen toisten seurassa käyttäytyy. Tulkitsen silti saaneeni pakit, jos olen aivan taskulämmintä suklaata miehen edessä, ja hän jatkaa naama vakavana vastaamatta soidinmenoihini edes hymyllä.
Millaiset soidinmenot sinulla on?
Mua ei kiinnosta, vaikka miestä ärsyttäisi ihastumiseni. Siinähän ärsyyntyy. Mutta ahdistuvatko miehet kuten naiset, kun ihastunut ei itseä kiinnosta? Mua yleensä alkaa ahdistaa, kun tulee aina haasteita miten tyypistä pääsee eroon asiallisesti. Olen huono sanomaan tylysti, ja ystävällinen torjunta ei usein mene tosi ihastuneelle jakeluun.
Eli ahdistuuko miehet, kun ei-toivottu henkilö ihastuu heihin? Ahdistaako jos tällainen on liian innokas viestittelijä tai ehdottelija?
Aina olen vaivautunut hieman tilanteessa. Nyt tosin olen tutustunut yhteen tyttöön joka on selkeästi ihastunut. Se tuntuu mukavalta sillä hänen kanssaan on niin helppo jutella. Aion seurata tilannetta ja kertoa pian että pidän hänestä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta, vaikka miestä ärsyttäisi ihastumiseni. Siinähän ärsyyntyy. Mutta ahdistuvatko miehet kuten naiset, kun ihastunut ei itseä kiinnosta? Mua yleensä alkaa ahdistaa, kun tulee aina haasteita miten tyypistä pääsee eroon asiallisesti. Olen huono sanomaan tylysti, ja ystävällinen torjunta ei usein mene tosi ihastuneelle jakeluun.
Eli ahdistuuko miehet, kun ei-toivottu henkilö ihastuu heihin? Ahdistaako jos tällainen on liian innokas viestittelijä tai ehdottelija?
En ahdistu, tähän ikään mennessä on jo oppinut että se menee kyllä ohitse ihan itsestään ja jäljelle jää jotain arvokasta tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Liian usein miehet luulee että olen ihastunut, koska olen luontaisesti ystävällinen.
Ovatko he sitten siksi ihastukselleen tylyjä, kun pelkäävät että ystävällisyys paljastaa ihastumisen... Miksi toisaalta sitä ihastusta ei voisi paljastaa? Miksi niin moni yrittää peitellä?
Vierailija kirjoitti: Millaiset soidinmenot sinulla on?
Kaveri kuvaili vain joskus, että näytän kuin olisin nielaissut jonkun flirttailun opaskirjan.
Kävi kivasti äskettäin. Olin ihastunut erääseen itseäni aika paljon nuorempaan tyttöön (19 v). Joskus kun ollaan juteltu olen ollut kokevinani, että hänkin saattaa tykätä minusta, mutten ollut varma. Lopulta sitten ilmaisin tunteeni, ja hän koki myös samoin. Mahtavaa kun ihastumiset kohtaavat. Ei siinä mitään menetä ilmaista tunteensa. Naisetkin voisivat rohkeammin ne tuoda esille. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he sitten siksi ihastukselleen tylyjä, kun pelkäävät että ystävällisyys paljastaa ihastumisen... Miksi toisaalta sitä ihastusta ei voisi paljastaa? Miksi niin moni yrittää peitellä?
No mua naisena ahdistaa ihastuksen paljastuminen, jos toinen ottaakin sen juuri loukkauksena tai on että hyi, ja naureskelee minua kavereilleen. Tai sitten jos kyseessä on ihminen jota joutuu syystä tai toisesta edelleen kohtaamaan, niin tuntuu ahdistavalta että toista varmasti nyt vaivaannuttaa kamalasti olla kanssani vastedes tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet helposti kuvittelee naisen ihastuneen itseensä. Yhden illan juttu tulkitaan ihastumiseksi, narikkajonossa ruuhkan kommentointi tulkitaan lähestymiseksi ja käsketään läskin olla hiljaa, jos nainen ei ole riittävän timmi ja kaunis. Ei näin n. 40vee naisena uskalla enää suutaan avata, ettei joku raasuparka säikähdä, että nyt se on ihastunut ja pitää äkkiä antaa pakit :D
Niinpä. Huvitti kun tässä taannoin olin hyvällä tuulella ja erehdyin baaritiskillä hymyilemään jollekin miehelle. Tämä kommentoi heti, että on varattu. Siis mitä? :D
Jospa se ei ollut hyvällä tuulella 😄
Aika harvinainen kokemus. Riippuu tietenkin naisesta, inhottavinta on ehkä suuri ikäero. Kun 20vee nainen ihastuu, olen itse 54vee. Vaikka tykkäisi, niin ei tuollaisesta tule mitään. Nykyään kun on päälle viisikymppinen, niin ne harvat ihastujat ovat usein sen ikäisiä että voisivat olla omia lapsia kevyesti.