Missä määrin teitä miehiä ärsyttää, jos huomaatte, että nainen on ihastunut?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on merkitystä että kuka on ihastunut keneenkin eli kyllähän se ulkonäkö ja ikä jne painaa jollei sitten ole jotakin muuta suurta yhteistä asiaa. Tuskin kaksikymppinen poika on kiinnostunut jonkun kuusikymppisen ihastumisista vaan pitää sitä nolona jne. Eli jokainen tilanne omansa.
Erittäin sairas kuusikymppinen saisi kyllä olla, että ihastuisi kaksikymppiseen rääpäleeseen!
Madonna?
Itse yritän vältellä ihastumisia viimeiseen saakka. Toki vaikeaa tämä on, koska sitä ei voi valita keneen sitä ihastuu. Minun ihastumiseni ovat aina hyvin epätoivottavia ja en halua että kukaan saisi tietää. En halua nolostuttaa ketään miestä sillä että niin ruma ja epäsuosittu nainen kuin minä olisi ihastunut häneen. Tällaista on ruman naisen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vaan turhauttaa, koska muhun ihastuvat naiset ei ikinä oo kovin viehättäviä.
Miehet ulisee päivittäin täällä,miksei tule mätsejä Tinderissä ja miksi eivät saa naista, ja miten naisilla on helppoa-senkun ottavat miehen.
Oikeasti miehet tarkoittavat, että eivät saa mätsejä niiltä 18-25- vuotiaita kaunottarilta ja saa sellaista naisekseen. Muita naisia ei lasketa naisiksi. Muitten naisten lähestyminen, ihastuminen yms on loukkaus miehille.
Vierailija kirjoitti:
En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.
Sama täällä. Olen kuulemma antanut useammat pakit naisille, kun en tajunnut heidän aikeitaan.
Miehet helposti kuvittelee naisen ihastuneen itseensä. Yhden illan juttu tulkitaan ihastumiseksi, narikkajonossa ruuhkan kommentointi tulkitaan lähestymiseksi ja käsketään läskin olla hiljaa, jos nainen ei ole riittävän timmi ja kaunis. Ei näin n. 40vee naisena uskalla enää suutaan avata, ettei joku raasuparka säikähdä, että nyt se on ihastunut ja pitää äkkiä antaa pakit :D
Ei ärsytä, vaan se on hyvä kun tietää että pääsee kohta bylsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.
Sama täällä. Olen kuulemma antanut useammat pakit naisille, kun en tajunnut heidän aikeitaan.
Eikö miehillä ole ihan lentävänä lauseena se, etteivät tajua naisten ihastumisia?
Kyllähän se ärsyttää, kun huomaa, että ruma nainen on ihastunut. Mulkoilen vihaisesti ja käyttäydyn tylysti, että tajuaisi pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ärsyttää, kun huomaa, että ruma nainen on ihastunut. Mulkoilen vihaisesti ja käyttäydyn tylysti, että tajuaisi pysyä kaukana.
Et sitten voi olla ihan tavallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Miehet helposti kuvittelee naisen ihastuneen itseensä. Yhden illan juttu tulkitaan ihastumiseksi, narikkajonossa ruuhkan kommentointi tulkitaan lähestymiseksi ja käsketään läskin olla hiljaa, jos nainen ei ole riittävän timmi ja kaunis. Ei näin n. 40vee naisena uskalla enää suutaan avata, ettei joku raasuparka säikähdä, että nyt se on ihastunut ja pitää äkkiä antaa pakit :D
Niinpä. Huvitti kun tässä taannoin olin hyvällä tuulella ja erehdyin baaritiskillä hymyilemään jollekin miehelle. Tämä kommentoi heti, että on varattu. Siis mitä? :D
Tuli vastaan naamakirjassa nainen jolla ei ole meikkiä eikä filttereitä! Jännä tunne heräsi. Ihan näyttävä nainen ilman mitään filtteri- ja meikkivenkoiluja. Rohkeaa myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vaan turhauttaa, koska muhun ihastuvat naiset ei ikinä oo kovin viehättäviä.
Tämä. Aina se on joku vauhtimursu, joka tekemässä lähempää tuttavuutta.
Tällä tavalla te sitten nimittelette niitä naisia, jotka teitä lähestyy. Vai kutsutko lähestymiseksi sitä, että joku tulee vauhdikkaammin sinua kohti?
Vauhtimursu on tunnettu tubestara, joten ei voine haukkumanimenä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Huvitti kun tässä taannoin olin hyvällä tuulella ja erehdyin baaritiskillä hymyilemään jollekin miehelle. Tämä kommentoi heti, että on varattu. Siis mitä? :D
Voi ei. Toinen on se, että mies alkaa puhua vaimostaan, vaikka ei kysytty. Outoa.
Varmaan ois ahdistavaa jos itse ei olisi kiinnostunut ja sitten toinen vuodesta toiseen olisi siinä tyrkyllä. Olisi tosi ahdistavaa
Kerran tuijotin huvittuneen lumoutuneena erästä miestä, joka oli niin kaikin puolin ihana ja makuuni sopiva, että aloin pelkäämään omia reaktioitani ja tekemisiäni, koska tuo mies tuntui magneetin lailla vetävän minua itseensäHymyilin varmaan idioottimaisesti. ja tilanne tuli täysin yllättäen puskista ja olen siis varattu ja huomattavasti vanhempi, kuin tuo ihanuus.. Selvisin nolaamatta itseäni, luulen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ulisee päivittäin täällä,miksei tule mätsejä Tinderissä ja miksi eivät saa naista, ja miten naisilla on helppoa-senkun ottavat miehen.
Oikeasti miehet tarkoittavat, että eivät saa mätsejä niiltä 18-25- vuotiaita kaunottarilta ja saa sellaista naisekseen. Muita naisia ei lasketa naisiksi. Muitten naisten lähestyminen, ihastuminen yms on loukkaus miehille.
Tyypillistä miesten käytöstä, että jos nainen on heidän mielestään epäviehättävä se on joku suuri loukkaus miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on merkitystä että kuka on ihastunut keneenkin eli kyllähän se ulkonäkö ja ikä jne painaa jollei sitten ole jotakin muuta suurta yhteistä asiaa. Tuskin kaksikymppinen poika on kiinnostunut jonkun kuusikymppisen ihastumisista vaan pitää sitä nolona jne. Eli jokainen tilanne omansa.
Erittäin sairas kuusikymppinen saisi kyllä olla, että ihastuisi kaksikymppiseen rääpäleeseen!
Iso dee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska tietää, kuinka tällainen ihminen mielessään hahmottaa ja näkee vaikkapa ihastuneen naisen keimailevat eleet, utuiset katseet ja sensuellin puheäänen. Jäävätkö ne tyystin huomaamatta vai tulkitseeko hän virheellisesti niiden viestivän jotakin aivan muuta.
Varmaan on luonnostaan sellainen, vittuilee tai on vain ystävällinen.
Entä jos mies jättäisi epätoivotut ihastujat alkuunsa, ottaisi omaa tilaa (some-estot) ja keskittyisi siihen mikä heitä kiinnostaa, niin ei tule turhautumista niin paljon. Kuten ketjusta näkee. Vai mikä tässä on nyt ongelma vielä.
Harmittaa, kun parisuhde ja seksi kyllä kiinnostaisi, mutta kun ei viisari värähtele enää koronarokotteen jälkeen
T. M29v urheilullinen