Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä määrin teitä miehiä ärsyttää, jos huomaatte, että nainen on ihastunut?

Vierailija
23.02.2025 |

?

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.

Olisi hauska tietää, kuinka tällainen ihminen mielessään hahmottaa ja näkee vaikkapa ihastuneen naisen keimailevat eleet, utuiset katseet ja sensuellin puheäänen. Jäävätkö ne tyystin huomaamatta vai tulkitseeko hän virheellisesti niiden viestivän jotakin aivan muuta. 

Ei normaali nainen - edes ihastuneena - toimi noin kuin kuvailet. Jösses mitä sontaa. 

Itse kohtelen täysin asiallisesti ja tismalleen samalla tavalla työpaikka-ihastustani kuin muitakin työkavereita.

Ei tule ikinä kukaan huomaamaan tai tajuamaan asiaa.

Vierailija
142/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.

Olisi hauska tietää, kuinka tällainen ihminen mielessään hahmottaa ja näkee vaikkapa ihastuneen naisen keimailevat eleet, utuiset katseet ja sensuellin puheäänen. Jäävätkö ne tyystin huomaamatta vai tulkitseeko hän virheellisesti niiden viestivän jotakin aivan muuta. 

Ei normaali nainen - edes ihastuneena - toimi noin kuin kuvailet. Jösses mitä sontaa. 

Itse kohtelen täysin asiallisesti ja tismalleen samalla tavalla työpaikka-ihastustani kuin muitakin työkavereita.

Ei tule ikinä kukaan huomaamaan tai tajuamaan asiaa.

On jo huomannut. Tämä ihan tiedoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Pystyisikin olemaan sensuelli ja keimaileva ihastuksen edessä 😂 Mutta paniikkihan siinä ottaa vallan kun ihastuksen näkee.

Vierailija
144/147 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^^ Pystyisikin olemaan sensuelli ja keimaileva ihastuksen edessä 😂 Mutta paniikkihan siinä ottaa vallan kun ihastuksen näkee.

Niinhän meillä kaikilla. Sun vaan pitää ottaa se riski.

Vierailija
145/147 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lopen kyllästynyt ja käsken painua Hevonkuuseen näin kauniisti sanottuna toimin T. Korkean tason mies. 

Ja mitä ne naiset siis tekevät, jotta sanot noin?

Katsovat päin tai hymyilevät tai kysyvät jotain. Siitä tietää, että ovat kiinnostuneita ja ihastuneita, kun olen näin korkean tason mies. 

Ilmeisesti minäkin olen sinuun ihastunut. Ja minä kun luulin olevani hetero, aina oppii uutta.

M38

Vierailija
146/147 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lopen kyllästynyt ja käsken painua Hevonkuuseen näin kauniisti sanottuna toimin T. Korkean tason mies. 

Ja mitä ne naiset siis tekevät, jotta sanot noin?

Katsovat päin tai hymyilevät tai kysyvät jotain. Siitä tietää, että ovat kiinnostuneita ja ihastuneita, kun olen näin korkean tason mies. 

Mulle yksi ns. korkean tason (komea, suosittu, urheilullinen) jäbä rääkäisi kerran ihan puskista et "Mitä v*ttuu sä tuijotat?! Lähe vetään siitä!" Olin väsyneenä omissa maailmoissani vissiin tuijottanut tän tyypin suuntaan tyhjään. Hän kai luuli nähneensä sydämen kuvat silmissäni ja tulistui koska olin niin paljon häntä alhaisempaa tasoa.

Oltiin tosin kutosluokalla niin ehkä toi meni vielä kehittymättömien aivojen piikkiin

Vierailija
147/147 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä (varsinaisesti) lainkaan. Se ärsyttää, että eivät tee asialle mitään.

Miehen kuuluu tehdä aloite. 

Tuosta muuten tuli mieleen. Kirjaimellisesti odotatte, että joku muu tekee sen päätöksen teidän puolestanne. Eli se ylimielinen idiootti, joka vihdoin teidät saa kaadettua sänkyyn (ja häipyy seuraavana aamuna, jättäen teidät yksin valittamaan kuinka "kaikki miehet...") päättää tästä(kin) teidän puolesta. Kun ette osaa omia päätöksiä tehdä. Jos sellaisen joskus onnistuttekin tekemään, on se aina absoluuttinen - jäätte yksin, koska "kaikki miehet...".

Mutta ei tätä kannata ottaa tosissaan. Sulkekaa vaan silmät ja korvat kaikelta. Älkää ikinä yrittäkö mitään. Odottakaa ikuisesti ihmettä. Hyvä siitä tulee.