Mikä tekee kauniista ihmisestä mustasukkaisen ja epävarman ?
Mitkä tekijät siihen todellisuudessa vaikuttaa?
t. kaunis
Kommentit (19)
Eihän ulkonäkö ole kuin kuori, joka lopulta kertoo hyvin vähän siitä millainen ihminen on sisältä ja tai kuinka hän käyttäytyy....
- Varmaan jos omat vanhemmat eronneet. (Ne on sekoja aikuisena)
- Jos pettänyt itse
- Petetty ennen
Vierailija kirjoitti:
Eihän ulkonäkö ole kuin kuori, joka lopulta kertoo hyvin vähän siitä millainen ihminen on sisältä ja tai kuinka hän käyttäytyy....
Onko ihminen sinun mielestäsi ihmisen käytös? Vai onko olemassa ihmisen todellinen minä ja käytös erikseen, johon vaikuttavat ulkoiset ja sisäiset muuttujat. Entä osaatko erottaa, mikä käytös on sitä ihmisen "todellista minää" ja mikä jostakin muusta tekijästä johtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen sinun mielestäsi ihmisen käytös? Vai onko olemassa ihmisen todellinen minä ja käytös erikseen, johon vaikuttavat ulkoiset ja sisäiset muuttujat. Entä osaatko erottaa, mikä käytös on sitä ihmisen "todellista minää" ja mikä jostakin muusta tekijästä johtuvaa.
Samakin ihminen voi tai ainakin useimmat voivat käyttäytyä samassakin tilanteessa eri tavoin, jotka kaikki tavat heijastelevat sitä "todellista minää" vaikka sekin on enemmän ja vähemmän staattinen; toimii mm.eri tavoin silloin kun olemme väsyneitä ja nälkäisiänkuin silloin kun emme ole kumpaakaan.
Olen huomannut myös, kuinka käsitys toisen kauneudesta saa helposti särön jos hän käyttäytyy jotenkin muitakohtaan typerästi tai vaikka loukkaavasti.
Joitain ihmisiä arvostellaan takin käännöstä eli kuinka eilen olivat vankasti tätä mieltä ja tänn jotain päin vastaista.
Ymmärrän osaksi arvostelun vaikka toisaakta ajattelen, ettänonhan sekin hienoa, että ihminen osaa nuuttaa mieltään.
Hyvä kysymyksensä on, että onko sittennolemassa jokin "yliminä" joka olisi aina muuttumaton?
En tiedä mutta jotenkin toivoin, että sellainen saattaisi meissä olla: se tavallaan erottaa meidät muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samakin ihminen voi tai ainakin useimmat voivat käyttäytyä samassakin tilanteessa eri tavoin, jotka kaikki tavat heijastelevat sitä "todellista minää" vaikka sekin on enemmän ja vähemmän staattinen; toimii mm.eri tavoin silloin kun olemme väsyneitä ja nälkäisiänkuin silloin kun emme ole kumpaakaan.
Olen huomannut myös, kuinka käsitys toisen kauneudesta saa
Niin, nämä ovat mielenkiintoisia pohdintoja.
No pettääkö sen kauniin naisen mies?
Ihminen saattaa hyvin tuntea itsensä rumaksi silloin kun käyttäytyy rumasti ja päinvastoin. Sisäinen kauneus on heijasteinen ulkoiseen enkä tarkoita vaan ulkonäköä vaan ihmisen energiaa. Riippuu toki henkilöstä.
Kauneus ei liity asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Se on mahdollista. Rihanna on täydellinen esimerkki siitä, että erittäin kauniskin nainen voi tulla petetyksi.
Jos se ei pidä itseään kauniina? Joku sinun mielestäsi kaunis voi olla saanut osakseen paljon ilkeää arvostelua rumasta ulkonäöstä muilta ihmisiltä, mikä tekee epävarmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei petä mutta flirttailee muiden kanssa ulkonäöstä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei pidä itseään kauniina? Joku sinun mielestäsi kaunis voi olla saanut osakseen paljon ilkeää arvostelua rumasta ulkonäöstä muilta ihmisiltä, mikä tekee epävarmaksi.
Some on siitä vaarallinen paikka, että sinne menee rohkeasti tuomaan itseään julki moni sellainenkin henkilö, joka ei ole valmis ottamaan kritiikkiä vastaan omasta ulkonäöstään. Silloin kun on jollain tapaa julkinen henkilö, on hyvä muistaa että on myös onnettomien ihmisten maalitaulu johon puretaan omaa tyytymättömyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei petä mutta flirttailee muiden kanssa ulkonäöstä huolimatta.
Tällaisesta parisuhteesta on hyvä erota. Kuuntele itseäsi ja sitä miltä mitkäkin asiat tuntuu.
Kaivattuni on kuin lyhyt komeaurainen vanha puu <3
Huono itsetunto.
Olen monen silmissä kaunis, mutta pidän itseäni kammottavan rumana ja vastenmielisenä ihmisenä, jota kukaan ei voisi tosissaan rakastaa ja kunnioittaa.
Tämän takia olen sairaalloisen mustasukkainen ja epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on kuin lyhyt komeaurainen vanha puu <3
Oho väärä ketju. Mutta ei se mitään!
Se että joku on aina vielä kauniimpi.
Näkee että oma arvo on vain ulkonäössä kiinni.