Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä määrin teitä miehiä ärsyttää, jos huomaatte, että nainen on ihastunut?

Vierailija
23.02.2025 |

?

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tuijotin huvittuneen lumoutuneena erästä miestä, joka oli niin kaikin puolin ihana ja makuuni sopiva, että aloin pelkäämään omia reaktioitani ja tekemisiäni, koska tuo mies tuntui magneetin lailla vetävän minua itseensäHymyilin varmaan idioottimaisesti. ja tilanne tuli täysin yllättäen puskista ja olen siis varattu ja huomattavasti vanhempi, kuin tuo ihanuus.. Selvisin nolaamatta itseäni, luulen

Sentään hymyilit... Tuollaistahan se juuri on.

Vierailija
62/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on kuin Emily Ratajkowski tai Mila Kunis 14-19 vuoden ikäisenä, niin en närkästy yhtään. Ikänaisten ja wanhusnaisen ahdistelut ovat lähes yhtä pèrkeleestä kuin homojen suorittamat. M1957

Mikä helvetin pedofiili olet? 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yritän vältellä ihastumisia viimeiseen saakka. Toki vaikeaa tämä on, koska sitä ei voi valita keneen sitä ihastuu. Minun ihastumiseni ovat aina hyvin epätoivottavia ja en halua että kukaan saisi tietää. En halua nolostuttaa ketään miestä sillä että niin ruma ja epäsuosittu nainen kuin minä olisi ihastunut häneen. Tällaista on ruman naisen elämä. 

Tämä. Mulle on lähinnä vaan naureskeltu tyyliin "luuleekohan toi tyttörukka olevansa kovinkin nätti", ikäänkuin vain kauniilla naisilla olisi oikeus puhua miehille.

Vierailija
64/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se ärsyttää, kun huomaa, että ruma nainen on ihastunut. Mulkoilen vihaisesti ja käyttäydyn tylysti, että tajuaisi pysyä kaukana. 

Ehkäpä luulet omasta tasostasi vähän liikoja, kuten miehillä tapana on.

Vierailija
65/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos mies jättäisi epätoivotut ihastujat alkuunsa, ottaisi omaa tilaa (some-estot) ja keskittyisi siihen mikä heitä kiinnostaa, niin ei tule turhautumista niin paljon. Kuten ketjusta näkee. Vai mikä tässä on nyt ongelma vielä.

IRL hyökkäykset ovat ongelma.

Vierailija
66/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun. Miehet (jotkut), miksi ei oman ikäinen kelpaa?

Vierailija
67/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku järkyttyisi jonkun ihastumisesta?

Vierailija
68/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälainen ihastunut nainen edes on

Ketjun mukaan tyly ja omituinen. :) 

Vierailija
69/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkälainen ihastunut nainen edes on

Ketjun mukaan tyly ja omituinen. :) 

Upeaa, en tiennytkään kuinka moni nainen on minusta kiinnostunut <3

Vierailija
70/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse yritän vältellä ihastumisia viimeiseen saakka. Toki vaikeaa tämä on, koska sitä ei voi valita keneen sitä ihastuu. Minun ihastumiseni ovat aina hyvin epätoivottavia ja en halua että kukaan saisi tietää. En halua nolostuttaa ketään miestä sillä että niin ruma ja epäsuosittu nainen kuin minä olisi ihastunut häneen. Tällaista on ruman naisen elämä. 

Tämä. Mulle on lähinnä vaan naureskeltu tyyliin "luuleekohan toi tyttörukka olevansa kovinkin nätti", ikäänkuin vain kauniilla naisilla olisi oikeus puhua miehille.

Jos olisit mies saman ongelman äärellä naisten suhteen, niin palstanaiset toteaisivat sinulle: incel-miehen ulinaa.

Vierailija
71/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.

Olisi hauska tietää, kuinka tällainen ihminen mielessään hahmottaa ja näkee vaikkapa ihastuneen naisen keimailevat eleet, utuiset katseet ja sensuellin puheäänen. Jäävätkö ne tyystin huomaamatta vai tulkitseeko hän virheellisesti niiden viestivän jotakin aivan muuta. 

En havaitse tai osaa noita tulkita, ne menevät ohi. Siksi minua on sanottu "creepyksi". 

Vierailija
72/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole terve ihminen.

Vierailija
73/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole terve ihminen.

Asia kiinnostaa ihan kuriositeettina. Olen nainen. Moni mies on saman ikäisen kanssa, joten miksi joillekin saman ikäinen ei kelpaa? 

Jos tämä kysymys tekee minusta sairaan, niin ok.

Vierailija
74/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon naiselle että jos olet ihastunut niin mennään heti harrastaan seksiä.

Vierailija
75/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo mainittu niin naisten ihastumiset ovat täysin hyödyttömiä miehille, koska naiset ihastuvat aina itseään korkeatasoisempaan mieheen.

Esim pullukka nainen ihastuu treenattuun mieheen.

Minä normipainoinen pidän myös pullukoista miehistä. Olen viime aikoina ollut hyvin ihastunut tukevaan mieskaveriini. Hän on suloinen nalle.

Vierailija
76/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä vaan turhauttaa, koska muhun ihastuvat naiset ei ikinä oo kovin viehättäviä.

Sitten et ole viehättävä itsekään. Vedät puoleesi pääosin sitä mitä olet itsekin.

Vierailija
77/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imarreltu, ja jos tykkään naisesta myös, kuten melko usein on käynyt, siitä vaan tekemään siirtoa, jos olen deittailupäällä. Ei ole koskaan ollut kielteinen asia kaikkiaan, ehkä vähän kiusallista, jos en tunne samoin. Silti olen hyvilläni huomionosoituksesta. 

Vierailija
78/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä vaan turhauttaa, koska muhun ihastuvat naiset ei ikinä oo kovin viehättäviä.

Sitten et ole viehättävä itsekään. Vedät puoleesi pääosin sitä mitä olet itsekin.

Näin se on. Tasoteorian mukaan vedät puoleesi oman tasoisiasi ihmisiä.

Vierailija
79/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ärsyttäisi?

Vierailija
80/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Tasoteorian mukaan vedät puoleesi oman tasoisiasi ihmisiä.

Kevennys: siinä tapauksessa olen seitsemänkymppisten ukkojen tasoinen. Juttelevat kanssani! Olen nelikymppinen nainen. Eri