Missä määrin teitä miehiä ärsyttää, jos huomaatte, että nainen on ihastunut?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt ja käsken painua Hevonkuuseen näin kauniisti sanottuna toimin T. Korkean tason mies.
Mikä on syy siihen, että ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta, vaikka miestä ärsyttäisi ihastumiseni. Siinähän ärsyyntyy. Mutta ahdistuvatko miehet kuten naiset, kun ihastunut ei itseä kiinnosta? Mua yleensä alkaa ahdistaa, kun tulee aina haasteita miten tyypistä pääsee eroon asiallisesti. Olen huono sanomaan tylysti, ja ystävällinen torjunta ei usein mene tosi ihastuneelle jakeluun.
Eli ahdistuuko miehet, kun ei-toivottu henkilö ihastuu heihin? Ahdistaako jos tällainen on liian innokas viestittelijä tai ehdottelija?
Ei ahdistu.
Mutta saattaa yökötellen kehua miesporukassa, että hyiv mikä eukko yrittää tyrkyttää p**lua.
Niinkö naiset tekevät? Oikea
Joskus kauan sitten nettideitti valitteli minulle, kun töissä naiset tyrkyttää. :D Kuulemma se ilmenee niin, että työntää tissejä työpöydän yli. En ole, varma miltä se tarkalleen näyttää. Epäilin vahvasti tapahtumaa sekä varsinkin tulkintaa siitä. Hänellä oli aika paljon angstia naisia kohtaan, joten luki kuin piru raamattua. Jos kuitenkin näin olisi, niin kyseessä oli eronnut mies, joka kuljeskeli ympäriinsä murheellisen ja puutteessa olevan näköisenä, joten eikö tuo ole hyvää palvelua? Hän kyllä itsekään ei ollut mikään siveä sipuli. Lisäksi vihasi työtään, joten hyvä syy irtisanoutua olisi ollut tervetullut. Mutta ei hän tuosta saanut irti kuin valitusta. Jotain masennusta ehkä alla.
Tiedän kyllä myös yhden rouvan (mies alkkis), sittemmin leskirouvan, joka signaloi olemuksellaan puutteessa oloa niin että seinät kaikui, mutta sitten valitti, että miehet ehdottelevat. Vielä nuoret miehet, voi hirvitys.
Sitten on olemassa vielä miestyyppi, jonka mielestä jopa parisuhteessa nainen ei saa tehdä aloitteita seksiin, kun se on niin irstasta. Tai että on erikseen kunnon naiset ja ne, joita kiinnostaa. Nämä äijät pitäisi vain kärrätä aikakoneeseen ja lähettää 1800-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vaan turhauttaa, koska muhun ihastuvat naiset ei ikinä oo kovin viehättäviä.
Miehet ulisee päivittäin täällä,miksei tule mätsejä Tinderissä ja miksi eivät saa naista, ja miten naisilla on helppoa-senkun ottavat miehen.
Oikeasti miehet tarkoittavat, että eivät saa mätsejä niiltä 18-25- vuotiaita kaunottarilta ja saa sellaista naisekseen. Muita naisia ei lasketa naisiksi. Muitten naisten lähestyminen, ihastuminen yms on loukkaus miehille.
Niin, entäs sitten?????!
Yli 25 v. naiset on yksiselitteisen pilalla ja ovat jo biojätettä. Tuhkakohtujakin ovat. Kompostin täytteeksi joutavat.
Nih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt ja käsken painua Hevonkuuseen näin kauniisti sanottuna toimin T. Korkean tason mies.
Ja mitä ne naiset siis tekevät, jotta sanot noin?
Katsovat päin tai hymyilevät tai kysyvät jotain. Siitä tietää, että ovat kiinnostuneita ja ihastuneita, kun olen näin korkean tason mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsovat päin tai hymyilevät tai kysyvät jotain. Siitä tietää, että ovat kiinnostuneita ja ihastuneita, kun olen näin korkean tason mies.
Hevon kuuseen painumista toivotteleva mies kuulostaa kieltämättä hyvin korkeatasoiselta.
Vierailija kirjoitti:
En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.
Näinhän se menee meillä miehillä. Eikä minua häiritse tai vaivaa, jos joku olisikin ihastunut minuun. Miksi häiritsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.
Näinhän se menee meillä miehillä. Eikä minua häiritse tai vaivaa, jos joku olisikin ihastunut minuun. Miksi häiritsisi?
Tuo joka toivottaa hevon kuuseen ei osaa kertoa, miksi häntä ärsyttää. Hyvä, että sinua ei.
Rohkenen epäillä, että tasapainoista miestä ei häiritse, vaikka joku ihastuukin.
Älkää uskoko tätä roskaa. Fiksut älykkäät osaavat käsitellä ihastumisia puolin ja toisin. Ihan kaikilla on oikeus ihastua, eikä siitä pidä tehdä mitään spektaakkelia ja draamaa. Sellaista vaan sattuu, ei siihen kumpikaan kuole. Nauttikaa elämästä, älkääkä kuihduttako sitä. Miksi aiheuttaa kenellekkään pahaa mieltä millään outoilulla?
M58
Ei ärsytä (varsinaisesti) lainkaan. Se ärsyttää, että eivät tee asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Älkää uskoko tätä roskaa. Fiksut älykkäät osaavat käsitellä ihastumisia puolin ja toisin. Ihan kaikilla on oikeus ihastua, eikä siitä pidä tehdä mitään spektaakkelia ja draamaa. Sellaista vaan sattuu, ei siihen kumpikaan kuole. Nauttikaa elämästä, älkääkä kuihduttako sitä. Miksi aiheuttaa kenellekkään pahaa mieltä millään outoilulla?
M58
Joskus ihastunut on vain hetkellisesti niin idiootti, että on outo.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu tehdä aloite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu tehdä aloite.
Miestä ei kiinnosta
En ärsyynny, lähinnä olen epäuskoinen asiasta. Epäilen, että kyseessä on kusetus/nolausyritys.
Vierailija kirjoitti:
Kun menopausaalinen, ryppyinen, rumapainoinen hyeena hyökkää miehen kimppuun vaivaisenluut vinkuen, niin mies tietää että hyeena tavoittelee parempaa taloudellista elämää miehen kustantama kykenemättä tarjoamaan mitään (positiivista) miehelle. Samaa tietenkin tavoittelee nuori, hoikka kaunotarkin, mutta hänelläpä on tarjota miehelle vastineeksi kaikkea sitä mitä mies niin suuresti arvostaa.
Silti sinun kimppuusi ei hyökkää sen paremmin vanha kuin nuorikaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vaan turhauttaa, koska muhun ihastuvat naiset ei ikinä oo kovin viehättäviä.
Miehet ulisee päivittäin täällä,miksei tule mätsejä Tinderissä ja miksi eivät saa naista, ja miten naisilla on helppoa-senkun ottavat miehen.
Oikeasti miehet tarkoittavat, että eivät saa mätsejä niiltä 18-25- vuotiaita kaunottarilta ja saa sellaista naisekseen. Muita naisia ei lasketa naisiksi. Muitten naisten lähestyminen, ihastuminen yms on loukkaus miehille.
Tämä on nyt ihan täyttä Höpöhöpöä. Tinder on itse julkaissut keräämäänsä dataa, ja siitä käy hyvin selväksi, että miehet arvioivat ja antavat tykkäyksiä naisille täysin normaalijakauman mukaan, kun taas naiset arvioivat suurimman osan miehistä olevan keskimääräistä rumempia, ja antavat tykkäyksiä pääsääntöisesti vain samalle suosituimmalle 5-10% joukolle.
Mutta eipä tällä palstalla taida faktoilla olla niin paljon väliä. Oma mielipide on kuitenkin aina tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt ihan täyttä Höpöhöpöä. Tinder on itse julkaissut keräämäänsä dataa, ja siitä käy hyvin selväksi, että miehet arvioivat ja antavat tykkäyksiä naisille täysin normaalijakauman mukaan, kun taas naiset arvioivat suurimman osan miehistä olevan keskimääräistä rumempia, ja antavat tykkäyksiä pääsääntöisesti
En usko, että tämän palstan lukijat edes tietävät mikä on normaalijakauma...
Vierailija kirjoitti:
En ärsyynny, lähinnä olen epäuskoinen asiasta. Epäilen, että kyseessä on kusetus/nolausyritys.
Joskus se kiinnostus voi olla aitoa. Ja silti tulee täydellisesti nolatuksi. Ihan kaiken varalta. Ettei vahingossakaan kokisi minkäänlaista ihmisarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta, vaikka miestä ärsyttäisi ihastumiseni. Siinähän ärsyyntyy. Mutta ahdistuvatko miehet kuten naiset, kun ihastunut ei itseä kiinnosta? Mua yleensä alkaa ahdistaa, kun tulee aina haasteita miten tyypistä pääsee eroon asiallisesti. Olen huono sanomaan tylysti, ja ystävällinen torjunta ei usein mene tosi ihastuneelle jakeluun.
Eli ahdistuuko miehet, kun ei-toivottu henkilö ihastuu heihin? Ahdistaako jos tällainen on liian innokas viestittelijä tai ehdottelija?
Ei ahdista. Päinvastoin tuntuu kivalta tietää, ettei olekaan täysin näkymätön kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdistu.
Mutta saattaa yökötellen kehua miesporukassa, että hyiv mikä eukko yrittää tyrkyttää p**lua.
No tuollainen mies ei ole ihastumisen arvoinen.