Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä määrin teitä miehiä ärsyttää, jos huomaatte, että nainen on ihastunut?

Vierailija
23.02.2025 |

?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ärsyttäisi? Jos ei nyt ihan tolkuttoman päällekäyvä ole tämä nainen.

Vierailija
102/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menopausaalinen, ryppyinen, rumapainoinen hyeena hyökkää miehen kimppuun vaivaisenluut vinkuen, niin mies tietää että hyeena tavoittelee parempaa taloudellista elämää miehen kustantama kykenemättä tarjoamaan mitään (positiivista) miehelle.  Samaa tietenkin tavoittelee nuori, hoikka kaunotarkin, mutta hänelläpä on tarjota miehelle vastineeksi kaikkea sitä mitä mies niin suuresti arvostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menopausaalinen, ryppyinen, rumapainoinen hyeena hyökkää miehen kimppuun vaivaisenluut vinkuen, niin mies tietää että hyeena tavoittelee parempaa taloudellista elämää miehen kustantama kykenemättä tarjoamaan mitään (positiivista) miehelle.  Samaa tietenkin tavoittelee nuori, hoikka kaunotarkin, mutta hänelläpä on tarjota miehelle vastineeksi kaikkea sitä mitä mies niin suuresti arvostaa.

Minä en hetkeäkään usko, että kukaan normaali mies kuvittelee naisten olevan heidän rahojensa perässä. Ellei sitten ole joku Kieksin ohjelmasta karannut yksilö, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta naisista ihmisinä. 

Vierailija
104/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö sinua sitten ap jos joku on ihastunut sinuun.

Olin nuorena kai ihan hyvännäköinen ja sain paljon huomiota miehiltä. Kun täytin 40 ja huomasin, että miehet katselevatkin enemmän niitä nuorempia naisia, ilahduin ja helpotuin. Eli miesten huomio tuntui nuorena joskus rasittavalta.

Nyt olen jo reilusti keski-ikäinen ja varattu, ja kuljen hyvin tavanomaisen näköisenä. Kysymys ei siis enää ole oikeastaan ajankohtainen.

Vastaus kysymykseen on kuitenkin se, että riippuu henkilöstä. Ja saatan itsekin olla ihastuneena hölmö ja tyly.

Vierailija
105/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö sinua sitten ap jos joku on ihastunut sinuun.

Olin nuorena kai ihan hyvännäköinen ja sain paljon huomiota miehiltä. Kun täytin 40 ja huomasin, että miehet katselevatkin enemmän niitä nuorempia naisia, ilahduin ja helpotuin. Eli miesten huomio tuntui nuorena joskus rasittavalta.

Nyt olen jo reilusti keski-ikäinen ja varattu, ja kuljen hyvin tavanomaisen näköisenä. Kysymys ei siis enää ole oikeastaan ajankohtainen.

Vastaus kysymykseen on kuitenkin se, että riippuu henkilöstä. Ja saatan itsekin olla ihastuneena hölmö ja tyly.

Tämä oli siis ap.

Vierailija
106/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin lässähtänyttä tuollainen puhe siitä, että naista kiinnostavat miehen rahat... Ap

Vierailija
107/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ikinä ärsyttänyt, enemmän olen ollut imarreltu jos tällaista huomannut. Ei se nyt niin yleistä ja jokapäiväistä ole että ärsyttäisi.

Toki eivät nämä mihinkään johda koska olen naimisissa ja perheellinen mies, mutta kyllähän se hyvältä tuntuu ja nostaa itsetuntoa edelleen näin nelikymppisenä. 

Vierailija
108/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tälläistä kimppuun hyökkäämistä tapahtuu? Baarissako, räväkän tatuoidun viskibassotädin toimesta? Mitäs menet baariin!

Eivätkös "menopausaaliset" naiset ole ihan rauhassa kotona miehensä kanssa, tai töissä tai harrastamassa. Miksi kenenkään pitäisi hyökätä kenenkään kimppuun minkään ikäisenä?

Vierailija
109/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on kuin Emily Ratajkowski tai Mila Kunis 14-19 vuoden ikäisenä, niin en närkästy yhtään. Ikänaisten ja wanhusnaisen ahdistelut ovat lähes yhtä pèrkeleestä kuin homojen suorittamat. M1957

Mikä helvetin pedofiili olet? 🙄

Etsi jostain pedofiilin määritelmä ja sivistä itseäsi.

Vierailija
110/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjun. Miehet (jotkut), miksi ei oman ikäinen kelpaa?

Koska saan nuorempiakin. Nuorempi on parempi.

Vierailija
111/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikossa? Miksi et pysty vakiintumaan? Oletko vaurioitunut?

Vierailija
112/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta, vaikka miestä ärsyttäisi ihastumiseni. Siinähän ärsyyntyy. Mutta ahdistuvatko miehet kuten naiset, kun ihastunut ei itseä kiinnosta? Mua yleensä alkaa ahdistaa, kun tulee aina haasteita miten tyypistä pääsee eroon asiallisesti. Olen huono sanomaan tylysti, ja ystävällinen torjunta ei usein mene tosi ihastuneelle jakeluun.

Eli ahdistuuko miehet, kun ei-toivottu henkilö ihastuu heihin? Ahdistaako jos tällainen on liian innokas viestittelijä tai ehdottelija?

Ei ahdistu.

Vierailija
113/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikossa? Miksi et pysty vakiintumaan? Oletko vaurioitunut?

Olen naimisissa mutta on vaihtelevasti muitakin naisia.

Vierailija
114/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttäisi? Kiva tietää, että löytyy vetovoimaa. Saisi tulla myös kertomaan asiasta suoraan, niin voitaisiin tutustua paremmin

Vierailija
115/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta, vaikka miestä ärsyttäisi ihastumiseni. Siinähän ärsyyntyy. Mutta ahdistuvatko miehet kuten naiset, kun ihastunut ei itseä kiinnosta? Mua yleensä alkaa ahdistaa, kun tulee aina haasteita miten tyypistä pääsee eroon asiallisesti. Olen huono sanomaan tylysti, ja ystävällinen torjunta ei usein mene tosi ihastuneelle jakeluun.

Eli ahdistuuko miehet, kun ei-toivottu henkilö ihastuu heihin? Ahdistaako jos tällainen on liian innokas viestittelijä tai ehdottelija?

Ei ahdistu.

Mutta saattaa yökötellen kehua miesporukassa, että hyiv mikä eukko yrittää tyrkyttää p**lua. 

Vierailija
116/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdistu.

Mutta saattaa yökötellen kehua miesporukassa, että hyiv mikä eukko yrittää tyrkyttää p**lua. 

Niinkö naiset tekevät? Oikeasti?

Vierailija
117/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopen kyllästynyt ja käsken painua Hevonkuuseen näin kauniisti sanottuna toimin T. Korkean tason mies. 

Vierailija
118/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdistu.

Kyllä

Vierailija
119/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdistu.

Kyllä

Ahaa. Miten tämä tyrkytys ilmenee?

Vierailija
120/147 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdistu.

Kyllä

Ihanan automatisoitua tämä, kun ei itse tarvitse edes vastata viesteihin, vaan vastaukset ilmestyvät esim. tiskatessa. Tekoälyn hurja aikakausi.