Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä määrin teitä miehiä ärsyttää, jos huomaatte, että nainen on ihastunut?

Vierailija
23.02.2025 |

?

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.

No mahdat sitten ihmetellä, jos nainen on ihastuksissaan tyly tai muuten hölmö. Ap

Miksi nainen olisi tyly? Tiedän kyllä tylyjä ja hölmöjä naisia mutta mitä tekemistä tuolla on ihastuksen kanssa. Vai olenko minä creepy?

Minusta tulee tyly ja omituinen, kun olen ihastunut johonkuhun. Siis nimenomaan sille ihastuksen kohteelle, kun koetan epätoivoisesti piilottaa hullaannukseni. 

Vierailija
22/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomaa tai osaa tulkita jos nainen on ihastunut. Pitää siis tulla suoraan sanomaan, soittaa, laittaa viestiä tai lähettää kirje. Minulle pitää siis sanoa asiansa tavuttaen kuin ala-asteen oppilaalle jos ihastuksensa haluaa ilmaista.

No mahdat sitten ihmetellä, jos nainen on ihastuksissaan tyly tai muuten hölmö. Ap

Miksi nainen olisi tyly? Tiedän kyllä tylyjä ja hölmöjä naisia mutta mitä tekemistä tuolla on ihastuksen kanssa. Vai olenko minä creepy?

Eiköhän sekä ihastunut nainen että ihastunut mies ole ajoittain hölmö. Ja jos yrittää peittää ihastumisensa, voi olla tyly. Ap

No eihän se missään nimessä haittaa, mutta en todellakaan osaa tunnistaa ihastumista vaikka tylyyden ja hölmöilyn tunnistan. Toisaalta olen ehkä jo niin creepy, tosikko ettei kukaan nainen minuun ihastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tulee tyly ja omituinen, kun olen ihastunut johonkuhun. Siis nimenomaan sille ihastuksen kohteelle, kun koetan epätoivoisesti piilottaa hullaannukseni. 

Miten helpottavaa kuulla, etten ole ainoa!

Vierailija
24/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalta. Miltä sen sitten pitäisi tuntua?

Vierailija
25/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkälainen ihastunut nainen edes on

Vierailija
26/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on kuin Emily Ratajkowski tai Mila Kunis 14-19 vuoden ikäisenä, niin en närkästy yhtään. Ikänaisten ja wanhusnaisen ahdistelut ovat lähes yhtä pèrkeleestä kuin homojen suorittamat. M1957

Jännä että p*darit on nykyään näin avoimia.

Vierailija
27/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on kuin Emily Ratajkowski tai Mila Kunis 14-19 vuoden ikäisenä, niin en närkästy yhtään. Ikänaisten ja wanhusnaisen ahdistelut ovat lähes yhtä pèrkeleestä kuin homojen suorittamat. M1957

Ei nyt vedetä ahdistelua tähän ketjuun. Tarkoitan lähinnä ihailua pienen välimatkan päästä. Ap

Ikänaistet ja wanhusnaiset eivät (enää lainkaan) ymmärrä mitä on "ihailu pienen välimatkan päästä". Ne käyvät päälle kuin hyeenat. Jos minulta toivotaan/odotetaan (vaaditaan) vastahuomiota, niin hänen pitää olla nuori kaunotar, muuten se on iljettävää ahdistelemista josta on vaikea päästä irti (kohteliaalla tavalla).

No jotkut irvokkaat karikatyyrihahmot ehkä.

Vierailija
28/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin vähintään imarreltu.

Entä jos moni ihastuu? Eikö se ole rasittavaa? Ap

Eri; parempi mitä useampi. Jos ihastujat olisi kelvollisen näköisiä niin koittasin päästä panemaan.

Vierailija
29/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, teininnäköiset varmaan ihastuvat suhun tosi usein.

Vierailija
30/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että p*darit on nykyään näin avoimia.

Sori, ei täytä määritelmää.

Vierailija
31/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri; parempi mitä useampi. Jos ihastujat olisi kelvollisen näköisiä niin koittasin päästä panemaan.

No joo no. Jos ollaan tuolla tasolla, niin... No, jotkut ovat.

Vierailija
32/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten helpottavaa kuulla, etten ole ainoa!

Kuinka moni yritykseni saada mahdiollisuus edetä naisen kanssa alkua pidemmälle onkaan mahtanut päättyä siksi, että en ole ymmärtänyt, mitä hänen "tylyys" oikeasti on tarkoittanut... 

Vierailija
33/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilanne onkin kinkkinen: tylyys voi tarkoittaa joko liian perusteellisesti peitettyä ihastusta TAI sitten todellista ynseyttä! Revi siitä! Ap

Vierailija
34/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiset ja niiden paneminen kiinnostaa. Ei tietysti kaikkia miehiä mutta suurinta osaa.

Vierailija
35/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha kysymys. en osaa sanoa, kun koskaan kukaan nainen ei ole minuun ihastunut

Vierailija
36/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiset ja niiden paneminen kiinnostaa. Ei tietysti kaikkia miehiä mutta suurinta osaa.

Valitettavasti jos yrittää hei sänkyyn, on alemman tason mies.

Vierailija
37/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähinnä järkyttynyt.

Vierailija
38/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähinnä järkyttynyt.

Naurattaa. Miksi järkytyt, jos joku ihastuu? Ap

Vierailija
39/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on merkitystä että kuka on ihastunut keneenkin eli kyllähän se ulkonäkö ja ikä jne painaa jollei sitten ole jotakin muuta suurta yhteistä asiaa. Tuskin kaksikymppinen poika on kiinnostunut jonkun kuusikymppisen ihastumisista vaan pitää sitä nolona jne. Eli jokainen tilanne omansa.

Vierailija
40/147 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä on merkitystä että kuka on ihastunut keneenkin eli kyllähän se ulkonäkö ja ikä jne painaa jollei sitten ole jotakin muuta suurta yhteistä asiaa. Tuskin kaksikymppinen poika on kiinnostunut jonkun kuusikymppisen ihastumisista vaan pitää sitä nolona jne. Eli jokainen tilanne omansa.

Erittäin sairas kuusikymppinen saisi kyllä olla, että ihastuisi kaksikymppiseen rääpäleeseen!