Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?

Vierailija
22.02.2025 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (337)

Vierailija
281/337 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies on alhainen ja kuvottava eläin näiden viestien perusteella. Reikä kun reikä kelpaa vaikka olis lammas.

ei saa yleistää kuitenkaan, kyllä joukossa on miehiä kun käyttävät aina kumia eikä edes suostu ilman.

Mutta itse haluan ja vedän paljaana aina.

Parantumattoman hyppykupan ansaitset kulliisi. 

ei niitä tauteja niin helposti tule ja sitä varten on terveysasema että voi hakea apua ja saa hoidon onko jotenkin hankala ymmärtää?

Vierailija
282/337 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiitaisin vaikka 10 kondomia päällekkäin, jos saisin yhdenillansuhteen ja seksiä!

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/337 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies on alhainen ja kuvottava eläin näiden viestien perusteella. Reikä kun reikä kelpaa vaikka olis lammas.

ei saa yleistää kuitenkaan, kyllä joukossa on miehiä kun käyttävät aina kumia eikä edes suostu ilman.

Mutta itse haluan ja vedän paljaana aina.

Parantumattoman hyppykupan ansaitset kulliisi. 

ei niitä tauteja niin helposti tule ja sitä varten on terveysasema että voi hakea apua ja saa hoidon onko jotenkin hankala ymmärtää?

Herpekseen ei ole hoitoa ja todellakin tarttuu helposti. Loppuiän riesa eikä voi enää ikinä harrastaa suojaamatonta seksiä edes suhteessa, jos toisella ei herpestä ole eikä halua altistaa häntä. 

Vierailija
284/337 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ruiskutella nieluusi, niin ei tule lapsia. Riittääkö ehkäisyksi?

Ruiskuta vaan omaan nieluusi. 

Vierailija
285/337 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikin on puhtaita ja naisella muu ehkäisy käytössä. Oletus ainakin mulla on että näin on tilanne ja nainen saa ihan itse kertoa jos kantaa tautia tai on mahdollista raskautua jolloin on syötävä tikkari kääreineen.

Onneksi vähitellen alkaa samanikäisten kumppanien hedelmällisyys olla vähitellen sillä tasolla että alettaisiin herran ihmeestä puhumaan jos vauvoja alkaisi pukata. Harvemmin nämä ikäluokan uranaiset perheenäidit myöskään mitään ympäriinsänussijoita ovat niin että varsinaista riskiä tartunnoille olisi.

Yhdestä kerrasta ja yhdeltä ihmiseltä voi saada taudin. E tarvitse olla edes mikään hurjastelija. Miehetkin kantaa tauteja. 

Vierailija
286/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää harrastaa sexiä jonkun laitapuolenkulkijan kanssa?

Vierailija
287/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää harrastaa sexiä jonkun laitapuolenkulkijan kanssa?

Se töissä tavattu ekonominainen on saattanut harrastaa mitä vain jännämiehen kanssa. Siksi kumi. Koulutus ja duuni ei takaa naisesta yhtään mitään.

Vierailija
288/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä naisten kierouden takia!! Vasektomian jälkeen on kiva kuulla naisen itkua miksi ei tule raskaaksi vaikka on jättänyt salaa ehkäisyn pois ja vielä puhkonut kondomit että tulisi raskaaksi. Viimeisen kuuden vuoden aikana kolme naista yritti salaa ja valehtelemalla ehkäisystä tehdä minusta isän vasten tahtoani. Kaikki kolme naista jätin kun paljastui että yritti huijata minut isäksi mutta yhdellekään en sanonut että huijaaminen epäonnistui kun olen varmistanut että tuo ei onnistu

Ellet olisi trolli, niin kehottaisin sinua tarkastelemaan hieman millaisten ihmisten seurassa liikut, jos tuo on yleistäkin. 

Vierailija
289/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kun tuli näitä yhen yön /jutun kertoja niin minulla oli aina omat kortsut mukana niin jos mies alkoi nillittämään ettei sillä ole niin vedin laukusta et mulla on. Jos vielä nillitti jotain ei tunnu kumin kans hyvältä tms niin lähin menemään.

Pitäkää hyvät naiset niitä kortsuja mukananne!

Jos miehellä ei ole kortsuja mukana, niin oman terveytensä kannalta, ei kannata mennä sänkyyn tyypin kanssa.

Vierailija
290/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja aina käyttänyt kondomia joka yhdynnässä. Nyt olen ollut selibaatissa melkein yhdeksän vuotta.

Vierailija
291/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jännämiehet pääsee panemaan ja tietäähän sen millainen moraali sellaisilla miehillä on. Ja yleensä se on se 1 sadasta mies joka höylää koko kylän akat läpi. 

Miksi naiset näyttää vihreätä valoa näille ?

M

Vierailija
292/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntäkää naiset kondomi omaan pilluunne niin ei aina tarvitse valittaa tästä samasta asiasta.

Vierailija
293/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla aina. Ennemmin olen panematta jos ei käy.

Vierailija
294/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jännämiehet pääsee panemaan ja tietäähän sen millainen moraali sellaisilla miehillä on. Ja yleensä se on se 1 sadasta mies joka höylää koko kylän akat läpi. 

Miksi naiset näyttää vihreätä valoa näille ?

M

Niinpä, ensin naiset itse paneskelee jotain jännämiestä mikä käy panemassa joka suunnassa ja sitten meitä puhtaampia haukutaan jo ennen näkemättä. 

M

Vierailija
295/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin laukeamaan suoleen yhden illan jutuissa

Vierailija
296/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden alkukesästä palasin sinkkumarkkinoille yli 10 vuoden jälkeen. Tuli vietettyä aika vauhdikas Tinder-kesä... Ja olen järkyttynyt miten asenteet ja tyyli on muuttunut vuosien aikana. Olen nyt sinkkuna harrastanut seksiä seitsemän eri naisen kanssa. Ikähaitari 23-40v ja ammatteja lähihoitajasta valtion virkanaiseen. Yksi (1!) nainen kysyi ehkäisystä, ja yhdeltä löytyi omia kortsuja. Kuuden kanssa olisi saanut vedellä paljaalla niin paljon kuin haluaa. Pari naista jopa piti minua vähän outona kun kaivoin kumit esiin. Yleisesti naiset vain totesivat ettei ongelmaa, heillä on pillerit. 

M.44

Vierailija
297/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tässä tulee, sitä enemmän tavoitteena on saada siemen itämään. 

Vierailija
298/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva painaa paljaalla. Nainen kyllä huolehtii pillereistä. Tietää että lähden lätkimään jos tulee lapsi niin suostuu huolehtiin ehkäisystä.

Vierailija
299/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies joka työntää paljaan munansa pilluun ilman,että on käyty molemmin puolin testeissä ansaitsee kipeät herpesrakkulat ja hiv:n.

Siinäpä sitten ihmettelee kun ei ollutkaan yhdellä abkuurilla poistuva vaiva ja päälle loppuelämän maine tautien tartuttajana.

Vierailija
300/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä tuli annettua  ilman kumia kun söin kuitenkin pillereitä,onneksi ei mitään tauteja tullut.

Pitkän ajan kokemuksen perusteella (olen 44-vuotias) yllättävän moni mies koettaa yllätyspanoa paljaalla eli kampeaa päälle ennenkuin nainen ehtii mitään sanoa. Älyttömintä on "mä laitan kohta" läähätys kun penis on jo sisällä,mitä se kumi siinää vaiheessa enää hyödyttää?! Tuttua myös on myös itserakas toteaminen ettei hänell' nyt ole kumeja ja sitten naama venähtää,kun kaivan kumit laukusta. Ja jotkut miehet täräyttää suoraan ettei  tunnu miltään kumin kanssa ja sitten alkaa vinkuvonkaaminen "eikö me  voida ilman please pleaseeee". En ota edes suihin ilman kumia saati,että päästäisin paljaan peniksen vaginaan tai peräaukkoon.

En luottaisi edes niihin pitkästä liitosta eronneisiin ukkomiehiin,mistä sitä tietää onko suhteessa ollut pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän