Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?

Vierailija
22.02.2025 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (337)

Vierailija
301/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä tuli annettua  ilman kumia kun söin kuitenkin pillereitä,onneksi ei mitään tauteja tullut.

Pitkän ajan kokemuksen perusteella (olen 44-vuotias) yllättävän moni mies koettaa yllätyspanoa paljaalla eli kampeaa päälle ennenkuin nainen ehtii mitään sanoa. Älyttömintä on "mä laitan kohta" läähätys kun penis on jo sisällä,mitä se kumi siinää vaiheessa enää hyödyttää?! Tuttua myös on myös itserakas toteaminen ettei hänell' nyt ole kumeja ja sitten naama venähtää,kun kaivan kumit laukusta. Ja jotkut miehet täräyttää suoraan ettei  tunnu miltään kumin kanssa ja sitten alkaa vinkuvonkaaminen "eikö me  voida ilman please pleaseeee". En ota edes suihin ilman kumia saati,että päästäisin paljaan peniksen vaginaan tai peräaukkoon.

En luottaisi edes niihin pitkästä liitosta eronneisiin ukkomiehiin,mistä sitä tietää onko suhteessa ollut pettämistä.

Minkälaista työtä nämä miehet tekee jotka tekee näin? ja mitä työtä itse teet?

Vierailija
302/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden alkukesästä palasin sinkkumarkkinoille yli 10 vuoden jälkeen. Tuli vietettyä aika vauhdikas Tinder-kesä... Ja olen järkyttynyt miten asenteet ja tyyli on muuttunut vuosien aikana. Olen nyt sinkkuna harrastanut seksiä seitsemän eri naisen kanssa. Ikähaitari 23-40v ja ammatteja lähihoitajasta valtion virkanaiseen. Yksi (1!) nainen kysyi ehkäisystä, ja yhdeltä löytyi omia kortsuja. Kuuden kanssa olisi saanut vedellä paljaalla niin paljon kuin haluaa. Pari naista jopa piti minua vähän outona kun kaivoin kumit esiin. Yleisesti naiset vain totesivat ettei ongelmaa, heillä on pillerit. 

M.44

Voitko kertoa vinkkejä seksin saantiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä naisten kierouden takia!! Vasektomian jälkeen on kiva kuulla naisen itkua miksi ei tule raskaaksi vaikka on jättänyt salaa ehkäisyn pois ja vielä puhkonut kondomit että tulisi raskaaksi. Viimeisen kuuden vuoden aikana kolme naista yritti salaa ja valehtelemalla ehkäisystä tehdä minusta isän vasten tahtoani. Kaikki kolme naista jätin kun paljastui että yritti huijata minut isäksi mutta yhdellekään en sanonut että huijaaminen epäonnistui kun olen varmistanut että tuo ei onnistu

Joopa joo :D

Vierailija
304/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan niin paljon kivempaa painaa paljaalla

Vierailija
305/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikin on puhtaita ja naisella muu ehkäisy käytössä. Oletus ainakin mulla on että näin on tilanne ja nainen saa ihan itse kertoa jos kantaa tautia tai on mahdollista raskautua jolloin on syötävä tikkari kääreineen.

Onneksi vähitellen alkaa samanikäisten kumppanien hedelmällisyys olla vähitellen sillä tasolla että alettaisiin herran ihmeestä puhumaan jos vauvoja alkaisi pukata. Harvemmin nämä ikäluokan uranaiset perheenäidit myöskään mitään ympäriinsänussijoita ovat niin että varsinaista riskiä tartunnoille olisi.

Mistä ihmeestä sinä tiedät, että kumpikin on puhtaita? Näin on ainoastaan, jos 6kk aikaisemmin on otettu laajat testit, eikä siinä väliajalla ole tehty mitään.

Minun oletus on, että jos mies tahtoo panna ilman kumia, niin on kyllä tehnyt samoin monien muidenkin kanssa. Ei kiitos.

Vierailija
306/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole laivalla pannut, mutta maissa senkin edestä

ei ne naiset aina muista mitään ehkäisyä kysellä, kun haluavat äkkiä munaa sisään

M41

Naiset täällä palstalla itse jankuttavat tästä kumin käytöstä ja syyllistää miehiä siitä ettei muka haluta laittaa, tosi asian on se että jostain kumman syystä panoissa naiselta unohtuu koko asia eikä edes kysellä mitään kun on pillerit käytössä.

M43

Niin eivätkä halua käyttää sitä naisten kondomia koska se tuntuu niin epämukavalta ja vie tunnon. Naiset kantaa sitten jopa miesten kondomeita mukanaan kun haluavat ulkoistaa tuon puudutuspuolen miehelle nauttiakseen itse täysillä seksistä.

Vierailija
307/337 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos miehet alkais kantamaan naisten kondomeita lompsissaan ja vaativat naista laittamaan sen ennen seksiä. Alkaisiko naisilla seksihalut vähenemään.

Vierailija
308/337 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miehet alkais kantamaan naisten kondomeita lompsissaan ja vaativat naista laittamaan sen ennen seksiä. Alkaisiko naisilla seksihalut vähenemään.

Mitäpä luulet :D

Vierailija
309/337 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta heivetissä käytän naisten kortsua heti kun keksitään naisille kondomi joka suojaa taudeilta. Tää olisi unelma. Saisi itse päättää ja huolehtia suojasta eikä mies voisi ottaa kortsua kesken kaiken pois altistaakseen taudeille ja raskaudelle.

Vierailija
310/337 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut miehet vaatii ehkäisyn vaikka naisella olisi pillerit, jotkut miehet ei suostu siltikään ilman kumia. Kaikki miehet ei vetele paljaana. 

mutta itse haluan paljaana aina.

Vierailija
311/337 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut miehet vaatii ehkäisyn vaikka naisella olisi pillerit, jotkut miehet ei suostu siltikään ilman kumia. Kaikki miehet ei vetele paljaana. 

mutta itse haluan paljaana aina.

Ilman kumia tuntuu vaan parhaalta

Vierailija
312/337 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS MIES HALUAA PANNA PALJAALLA,SE TARKOITTAA ETTÄ HÄN ON PANNUT PALJAALLA MUITAKIN.  EI KIITOS. 

Vierailija
313/337 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttää ehkäisyä, joten miksi pitäisi miehen huolehtia?

Vierailija
314/337 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies joka työntää paljaan munansa pilluun ilman,että on käyty molemmin puolin testeissä ansaitsee kipeät herpesrakkulat ja hiv:n.

Siinäpä sitten ihmettelee kun ei ollutkaan yhdellä abkuurilla poistuva vaiva ja päälle loppuelämän maine tautien tartuttajana.

Suomalaisten ukkeleiden munat ovat likaiset

Vierailija
315/337 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet alkavat tajuta

Vierailija
316/337 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv. Ei enää ikinä kiitos mulle ällöä tautimulkkua mulle.  Onneksi ei enää tarvitse. 

Vierailija
317/337 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on sama väärinkäsitys, josta olen puhunut ennenkin. Aloittaja luulee kaikkien naisten olevan vastuullisia, koska hän itse on. Minä olen mies, jolla on ollut kumppaneina naisia ja oma kokemukseni on, että noin puolet naisista eivät ehdota kondomin jättämistä pois. Puolet pyytävät, että sitä ei käytettäisi ja osa alkaa vaatia tiukemmin, että se pitää jättää pois. Joskus asiasta on ollut jo tulossa riita, kun en suostu ilman. Joku on väittänyt olevansa allerginen kaikille kumeille, mutta on sitten onnistunut kun vaihtoehto on ollut jäädä ilman seksiä. Eli miehissä on vastuuttomia ja niin on naisissakin. Ei ole sukupuolikysymys.

Vierailija
318/337 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa on sama väärinkäsitys, josta olen puhunut ennenkin. Aloittaja luulee kaikkien naisten olevan vastuullisia, koska hän itse on. Minä olen mies, jolla on ollut kumppaneina naisia ja oma kokemukseni on, että noin puolet naisista eivät ehdota kondomin jättämistä pois. Puolet pyytävät, että sitä ei käytettäisi ja osa alkaa vaatia tiukemmin, että se pitää jättää pois. Joskus asiasta on ollut jo tulossa riita, kun en suostu ilman. Joku on väittänyt olevansa allerginen kaikille kumeille, mutta on sitten onnistunut kun vaihtoehto on ollut jäädä ilman seksiä. Eli miehissä on vastuuttomia ja niin on naisissakin. Ei ole sukupuolikysymys.

Tässä näkee naisten todellisen moraalin. Esitetään kilttiä vaikka muuta ollaan.

Vierailija
319/337 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee naisten todellisen moraalin. Esitetään kilttiä vaikka muuta ollaan.

Voihan tässä olla kyse siitäkin, että luullaan muidenkin toimivan kuten itsekin. Ei tätä ihmettelevät varmaan itse esitä mitään. Minä siis kirjoitin tuon kokemukseni miehenä. Tarkoitus oli vähentää tätä ennakkoluuloa, että kaikki miehet tai naiset tekee jotain. Yllättävän samanlaisia taitavat olla molemmat sukupuolet ja erot käytöksessä riippuvat yksilöistä itsestään.

Vierailija
320/337 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies joka työntää paljaan munansa pilluun ilman,että on käyty molemmin puolin testeissä ansaitsee kipeät herpesrakkulat ja hiv:n.

Siinäpä sitten ihmettelee kun ei ollutkaan yhdellä abkuurilla poistuva vaiva ja päälle loppuelämän maine tautien tartuttajana.

Nykyisin on näitä hyppykuppia jokapuolessa. Jokainen voi elää loppuelämänsä kuppiensan kanssa. Mitä tonkii jokaista vastaanolevaa reikää joka tulee vastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi