Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksytkö tai ymmärrätkö kiusaamisen jos kiusattu on "outo"?

Vierailija
05.06.2011 |

Puututko lapsesi toimintaan jos hän solvaa vaikka kehitysvammaista tms? Onko se ymmärrettävämpää kuin tavallisen lapsen haukkuminen?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole ok.

Se miten me kohdellaan muita ihmisiä ja puhutaan muista ihmisistä kertoo myös meistä itsestämme. Jos halveksimme, mitätöimme ja puhumme pahaa toisista ihmisistä olemme itse rakkaudettomia, ymmärtämättömiä ja kärsimättömiä.

Vanhalle saa nauraa mutta ei vaivaiselle.

Joka toiselle hyvää suopi, se itselleen siunausta tuopi.

Vierailija
82/84 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse lievästi kehitysvammainen mä kiusasin yhtä keskitasoisesti kehitysvammaista Mikko känsälää että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia Mika Vuorinen niminen ohjaaja uhkasi ottaa multa sähköt pois kun mulla oli gta riippuvuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on outo. Saako AP:ta syrjiä ja kiusata sen vuoksi?

Jos lapsi on jotenkin erilainen, sehän on tietenkin syy puuttua vieläkin tiukemmin kiusaamiseen,

Vierailija
84/84 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi kehitysvammaisena ihmettelen, että miksi joku ajattelee kehitysvammaisen olevan jotenkin outo? Minusta minun lievä kehitysvamma on vain yksi minulla oleva ominaisuus muiden joukossa kuten vaikka minun tummanruskeat hiukset, se että olen kiinnostunut fantasiakirjoista tai että minä pidän jouluna syödä mieluummin kalkkunaa kuin kinkkua.