Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajien hinnat

Vierailija
20.02.2025 |

Maksoin tänään pitkien hiusten värjäyksestä ja leikkauksesta yli 200e. En ollut käynyt pitkään aikaan, onko ihan normaali hinta nykyään? 

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkaan ja värjään itse, kampaajat on liian kalliita.

Samoin. Värjään kasviväreillä ja hinta on 15,95 €. Hiukset leikkaan myös itse. Suosittelen

Ei ole suositeltavaa jos suinkin varaa ammattilaiseen. Aina se näkyy.

Ihmiset pitää köyhinä varakkaan esittäminen. Kannattaa hankkia itsetunto niin voi persreiän näköisenä lihottaa arvo-osuustiliä.

Vierailija
82/135 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkaan ja värjään itse, kampaajat on liian kalliita.

Samoin. Värjään kasviväreillä ja hinta on 15,95 €. Hiukset leikkaan myös itse. Suosittelen

Ei ole suositeltavaa jos suinkin varaa ammattilaiseen. Aina se näkyy.

Jaahas. Kampaaja tuli kommentoimaan.😁

Taitaa joku joka kohta saa potkut, hehehehehe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäys yli 200€, mutta perusleikkaus 45€? Tuskin värit maksavat tuota erotusta eli kyllä tuntipalkka on kovempi värjäyksessä. Joka tapauksessa on kallista enkä itse malta värjäyttää kampaajalla, vaikka tulot ovat hyvät. Ja ihmettelen suuresti, miten jollain on varaa käydä säännöllisesti kampaajalla sekä kynsi- ja/tai ripsihuollossa. Itselleni nämä olisivat palveluita, jotka olisivat ihan kivoja, mutta ilman pärjää hyvin. 

Vierailija
84/135 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko siihen pitkien hiusten värjäykseen meni aikaa, aineita ja osaamista, ap? Paljollako itse värjäisit ammatiksesi asiakkaiden hiuksia, jos sinun pitäisi maksaa työtilan vuokra ja välineet, alv ja yrittäjäeläkevakuutus?

Valitettavasti asiakas ei haluaa maksaa saamastaan palvelusta, ei suoranaisesti työtilan vuokrasta ym. Tottakai se vaikuttaa hintaan, mutta asiakas lähtökohtaisesti kuluttajana miettii mitä itse palvelusta lopulta saa, ja onko valmis siitä maksamaan. 

Asiakkaan täytyisi aina ymmärtää, että nuo kulut eivät maksa itseään, vaan ne maksetaan asiakkailta tukevista rahoista, halusi hän sitä tai ei. Helppohan se olisi kilpailla hinnalla, jos kaikki olisi yrittäjälle ilmaista.

Vierailija
85/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat tekevät hyvää työtä.On ihanaa välillä käydä ja järkevääkin.Rahaa kannattaa laittaa kiertoon,niin tämä Suomi pysyy pystyssä.

Vierailija
86/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin kampaajan kanssa toissa päivänä. Kun perusleikkauksen hinta on esim. 45e, siitä vähennetään alv 25,5 %, YEL 25 %. Jäljelle jää parikymppiä. Jo kampaajan saksien teroitus maksaa satoja euroja. Kyseisellä kampaajalla ei ole omaa salonkia eikä vuokratuolia, vaan hän kiertää asiakkaiden luona pääkaupunkiseudun palvelutaloissa ja laitoksissa leikkaamassa vanhusten ja vammaisten hiuksia. Siihen työhön hän tarvitsee auton. Arvatkaa paljonko sen ylläpitäminen maksaa. Kampaajalla täytyy myös olla vakuutukset kunnossa.

Kampaajien vikahan se ei ole, että kaikki on heillekin kallista. Mutta kyllä tämä systeemi kosahtaa, kun ei ole ihmisillä enää varaa maksaa. Miksei noita yrittäjien maksuja kohtuullisteta. 

Vasemmisto tekee kaikkensa ettei hallinnolle maksettava taakka koskaan pienene.  Katso mitä Yhdysvalloissa tarvittiin että saadaan valtio hellittämään otettaan yhteiskunnasta.

Vierailija
87/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajat tekevät hyvää työtä.On ihanaa välillä käydä ja järkevääkin.Rahaa kannattaa laittaa kiertoon,niin tämä Suomi pysyy pystyssä.

Ei todellakaan. Etusijalla on aina suora osto ulkomailta, jonne alvitkin menevät. Ihan sama vaikka suomi menisi konkkaan. Voin nostaa ankkurin ja lähteä ulkomaille kuten moni muukin

Vierailija
88/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Etusijalla on aina suora osto ulkomailta, jonne alvitkin menevät. Ihan sama vaikka suomi menisi konkkaan. Voin nostaa ankkurin ja lähteä ulkomaille kuten moni muukin

Juuri näin.  Tänne ei jää kuin punikkien lemmikit punomaan vallankumousta kun valot sammuvat.

Vierailija
89/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukset olkapäille. Leikkaus ja väri 180e. Nyt vaihdoin raitoihin, jotta sain käyntivälit pitemmäksi. Alkaa olla ylellisyyttä eikä perusasia.

Vierailija
90/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko siihen pitkien hiusten värjäykseen meni aikaa, aineita ja osaamista, ap? Paljollako itse värjäisit ammatiksesi asiakkaiden hiuksia, jos sinun pitäisi maksaa työtilan vuokra ja välineet, alv ja yrittäjäeläkevakuutus?

Valitettavasti asiakas ei haluaa maksaa saamastaan palvelusta, ei suoranaisesti työtilan vuokrasta ym. Tottakai se vaikuttaa hintaan, mutta asiakas lähtökohtaisesti kuluttajana miettii mitä itse palvelusta lopulta saa, ja onko valmis siitä maksamaan. 

Asiakkaan täytyisi aina ymmärtää, että nuo kulut eivät maksa itseään, vaan ne maksetaan asiakkailta tukevista rahoista, halusi hän sitä tai ei. Helppohan se olisi kilpailla hinnalla, jos kaikki olisi yrittäjälle ilmaista.

Ei mun tarvii ymmärtää tuota. Maksan vain asioista, joihin a) minulla on halua ja b) minulla on varaa. 

Halu käydä suomalaisella kampaajalla meni aikoja sitten, ikinä ei saa sitä mitä pyytää. Viimeinen tikki oli epäonnistuneet raidat 2019. Siksi annoin oman harmaan värini  kasvaa koko päähän. Kun lopetin kampaajien mallien, hoito-ohjeiden ja suoraksi föönäyksien "noudattamisen" huomasin, että hiukseni onkin kihara. Aloitin curly girl tuotteiden käytön ja keskityin hiusten kuntoon. 21 ja 23 olen käynyt kampaamossa lyhentämässä ja pienet tasoitukset tehnyt itse. Nyttemmin mulla ei olisi enää varaakaan käydä, joten teen kaiken itse. 

Vierailija
91/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh.

Vierailija
92/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lottovoitto löytää oma parturi tai kampaaja joka tekee kuutamokeikkoja, ei verottajalle tarvi kaikkea kertoa.

Vierailija
93/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn säännöllisesti, laitan tyven ja 2 kk välein vähän leikataan. Mulla on polkka pituus, sellanen minkä saa kiinni. Kampaajalla käynti on mun mielestä itseensä satsaamista ja haluan näyttää hyvältä. On se toki aika kallista nykyään, mut toisaalta käyn harvoin ulkona jne. 

Vierailija
94/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas käyn kampaajalla kerran viikossa. Tukka pestään ja föönataan, joka 4. tai 5. kerta vähän leikataan ja pari kertaa vuodessa laitetaan raidat.

Maksan mielelläni, koska en vain itse osaa laittaa omaa ohutta tukkaani nätisti. 

Vierailija
95/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mielelläni kuulisin kuinka monella on varaa tai edes halua enää käydä kampaajalla. 

Olen eläkkeellä ja ikä viittä vaille 70 v. ja käyn leikkauttamassa lyhyehköt hiukseni 6 viikon välein hyvmaineisessa kampaamossa hinta muutaman euron päälle 40 euroa ja kulmakarvat muotoillaan ja värjätään parin kuukauden välein, hinta runsas 20 euroa ja monien ikätoverien mielestä törsään liikaa itseeni. Olen taloushallinnon ammattilainen ja ymmärrän mistä kampaamoiden hinnat muodostuvat ja heidänkin toimintaansa kohdistivat kustannukset nousevat yleisen hintatason noustessa jolloin heidän on nostettava myös omia hintojaan ja hintojen nousu on ollut viime vuosina mielestäni kuitenkin melko maltillista ainakin siinä kampaamossa missä käyn. Eläkkeeni on keskitasoa. Kaksi asiaa joista en tingi ovat oma ulkoinen olemus ja ruoka.  

Vierailija
96/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.  Tänne ei jää kuin punikkien lemmikit punomaan vallankumousta kun valot sammuvat.

Kokkareiden ja persujen tavoite oli sammuttaa suomen. Ja tässä he onnistuivat loistavasti kun rahaa menee hurjia määriä suoraan ulkomaille. Emme ole tyhmiä 😂

Vierailija
97/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla täällää oli vissiin kaikki köyhälistö, joka pätkii ja värjää itse omat hiuksensa. Nyt aamusta ihmiset jotka työllistävät.

Vierailija
98/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävon hiukset leikkauttamassa ja siinä meni noin 10min ja veloitus 45e. Seuraavan kerran taidan mennä sellaiselle kampaajalle, joka veloittaa käytetyn ajan mukaan..

Vierailija
99/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla täällää oli vissiin kaikki köyhälistö, joka pätkii ja värjää itse omat hiuksensa. Nyt aamusta ihmiset jotka työllistävät.

Ei minulla ole rahasta kiinni etten juuri kampaajalla käy. Ikinä en saa sitä mitä pyydän. Jos pyydän, että käytäisiin vaan latvat läpi, niin 5cm leikataan. Jos toivon ettei mallia muutettaisi vaan vain laitettaisiin raitoja, niin silti on mallia muutettu.

Tähän on ihan turha tulla sanomaan, että jos oli latvat huonossa kunnossa, niin pakko on leikata enemmän. Ei ole. Minä asiakkaana päätän. Eikä ne edes ole huonossa kunnossa. Jos taas haluan pelkät raidat, niin se pitäisi uskoa. 

Hämmästelen aina niitä, joilla pysyy nätisti ylläpidetty puolipitkä tukka. Siis tyyliin Ella Kanninen. Minä lähden kampaajalta aina paljon lyhyemmillä hiuksilla ja se ei ole kivaa. Niinpä en enää kampaajalla käy.

Mikään muu palveluammattikunta ei tee tällaisia omavaltaisia päätöksiä ja intä vielä vastaan. Jos tilaan ravintolassa ruoan, niin saan tilaamani. Tai menen hierojalle, niin hän hieroo ylävartalon eikä sano, että kävelysi oli hankalan näköistä, hierotaankin jalat.

Vierailija
100/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvii ymmärtää tuota. Mak

Totta kai maksat vain asioista joihin sinulla on varaa. Eli tuo viestini ei edes koskenut sinua, koska et pysty maksamaan kampaajasta, mutta se ei silti ole paikkaansapitämätön. Kampaajan on pakko sisällyttää palvelun hintaan siivu muita kuluja, kuten tarvikkeet, yel, vuokra, verot ja muut kulut. Hinta ei muodostu koskaan pelkän leikkauksen perusteella. Ihan sama mitä omilla hiuksillasi teet, se ei liity tähän asiaan mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän