Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajien hinnat

Vierailija
20.02.2025 |

Maksoin tänään pitkien hiusten värjäyksestä ja leikkauksesta yli 200e. En ollut käynyt pitkään aikaan, onko ihan normaali hinta nykyään? 

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn säännöllisesti, laitan tyven ja 2 kk välein vähän leikataan. Mulla on polkka pituus, sellanen minkä saa kiinni. Kampaajalla käynti on mun mielestä itseensä satsaamista ja haluan näyttää hyvältä. On se toki aika kallista nykyään, mut toisaalta käyn harvoin ulkona jne. 

Mulla on lyhyt polkka, edestä leukalinjaan ylettyvä. Käyn kampaajalla myös 2 kk välein. Ylläpitoleikkaus ja tyvivärjäys vajaa 150 €. Tarvittaessa laitetaan myös pituuksiin väriä, mutta tuo aika harvoin ja silloin hinta nosee hieman. Hintaa nostaa myös kun keväästä syksyyn otan tehohoidan hiuksille joka kerta kun käyn kampaajalla. Tehohoito siksi kun aurinko tuppaa kuivattamaan hiuksia.

Vierailija
102/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kuivuuden estoon toimii se kun laittaa kosteisiin hiuksiin tipan tai pari jotain öljyä. Itse käytän arganöljyä. Öljy lukitsee kosteuden hiukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Kuivuuden estoon toimii se kun laittaa kosteisiin hiuksiin tipan tai pari jotain öljyä. Itse käytän arganöljyä. Öljy lukitsee kosteuden hiukseen.

Kiitos vinkistä 👍

Arganöljy vaikuttaa monipuoliselta tuotteelta niin hiuksille kuin ihollekin. Mutta pelkkää hiuksille tarkoitteua tuotetta ei kannata lätkiä kasvoille tms. 😁

https://www.life.fi/life-guide/kauneus-ja-kosmetiikka/arganoljy-5-kaytt…

Alla linkki toiselle sivulle

Arganöljy sopii käytettäväksi:

Ihon kosteutukseen. Arganöljyn sisältämät E ja A-vitamiinit sekä rasvahapot korjaavat mahdollisia ihovaurioita ja hillitsevät tulehdusta. Se ehkäisee ihon kuivuutta ja ärsytystä. Myös herkkäihoiset voivat käyttää arganöljyä. Allergiareaktiot ovat harvinaisia.

Ikääntyvän ihon hoitoon. Arganöljyn on todettu vähentävän juonteita ja palauttavan ihon elastisuutta. Se neutralisoi vapaita radikaaleja, jotka aiheuttavat ikääntymisen merkkejä.

Aknen hoitoon. Kevyt ja kuiva koostumus sopii rasvaisen ihon hoitoon, koska se tasapainottaa talin tuotantoa. Arganöljy häivyttää myös aknearpia ajan saatossa.

Latvojen hoitoon ja muotoiluun. Arganöljy ravitsee ja silottaa hiuksia tehokkaasti, jolloin pörröisimmätkin hiukset näyttävät terveiltä ja asettuvat paremmin paikoilleen.

Käsien ja jalkojen hoitoon. Pehmentävän ominaisuutensa ansiosta arganöljy kosteuttaa ja hoitaa kuivia käsiä ja jalkoja. Myös kynnet ja kynsinauhat vahvistuvat ja eivätkä repeile yhtä helposti!

Parran hoitoon. Levittämällä arganöljyä partaan sen pörröisyys vähenee ja siitä tulee kiiltävä ja sileä. Parranalusihosta tulee kosteutettu, jolloin kutina vähenee.

Raskausarpien ehkäisyyn. Säännöllinen arganöljyn levittäminen iholle raskauden aikana auttaa ehkäisemään raskausarpien syntymistä. Jos raskausarpia on jo ilmestynyt, säännöllisesti levitettynä arganöljy auttaa häivyttämään raskausarpia.

Tiesitkö, että voit lisätä arganöljyä tipan tai kaksi kasvovoiteeseen tai meikkivoiteeseen tuomaan lisähoitoa iholle!

https://www.kampaamotuotteet.fi/news/19/arganoljy-hiuksille-ja-iholle

Vierailija
104/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just maksoin teinin kampaamoreissun, balayage-raidat pitkiin hiuksiin ja mallinmuutosleikkaus 243€.

Vierailija
105/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin joskus värjännyt mutta ei ikinä ole niin laadukasta ja kiiltävää lopputulosta tullut kuin kampaajalla.

Siksi olen valmais siitä myös maksamaan.

Jokainen tehköön niin kuin kokee itselleen parhaaksi, ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
106/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn neljän kuukauden välein. Mulla on polkkatukka ja pysyy ihan hyvänä monta kuukautta leikkauksen jälkeen, joskus otan vaaleita raitoja ja joskus vaan sävytetään vähän keltaisuutta pois. Hinnat on kyllä kovat, jos kasvattaisin pidemmäksi, voisin käydä vain puolen vuoden välein. Värjäyskierteeseen ei kannata lähteä, kovia myrkkyjä nuo hiusvärit.

Vierailija
107/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova hinta.Tekevät nyt näköjään tuntityönä, ei mitään kiirettä.,Kädet käyvät kuin täi  olisi tervassa.

Ennen tekivät nopeammin

En käy kampaajalla kuin harvoin juuri tuosta syystä

Tässä on kyllä harvinaisen typerä kommentti, ei muuta voi sanoa.

Vierailija
108/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaan ja värjään itse, kampaajat on liian kalliita.

niinpä. ei kampaajalla ole pakko käydä, jos on rahoille muuta käyttöä

Vierailija
109/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset ja värjäys maksaa 100 euroa. Tyviväri välillä pelkästään ja se hieman edullisempi.  Kuuden viikon välein käyn. Jos tulee säästötarvetta niin kampaaja ei ole ensimmäinen mistä tingin. 

Vierailija
110/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihana käydä kerran kuussa kampaajalla, mutta se on kaukainen unelma se. 

Minä käyn kerran viikossa,maanantaisin pesu ja föönaus,kampaus kestää kivasti viikon ja joka viides viikko leikkaus.

Kuussa menee noin 200e

Vierailija
111/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn leikkauttamassa aina opiskelijalla. Saa noin 10€ halvemmalla ja tulos yhtä hyvä, kun valmistuneelle. Värjäys kotona. 

Vierailija
112/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa käydä kuin pari kertaa vuodessa. Pelkkä leikkaus yli 50e. Ihan järkkyä.

Ymmärrän kyllä, että ammattiosaaja tarvitsee palkkansa, ja yrittäjän eläkemaksut ym. kulut ovat isot. Tässä hallitus voisi todellakin parantaa pienyrittäjän asemaa. Ehkä se kannustaisi myös työttömiä aloittamaan yritystoiminnan.

Vierailija
113/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kokonaan värjäämisen, on kuitenki melko kallista ja lopputulos nyt ei pysy paria kuukauttaa enempää samanlaisena kun kampaajalt lähtiessä. 

Latvat käyn tasoittamassa ja siinäkin alkaa ehkä vähän tulla kipuraja vastaan, 37e. Pelkästä tasoituksesta, ei pesua tai mitään laittamista.

Vierailija
114/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selventää pliis, jos asiakkaita olisi päivässä 4-6, ja samassa liiketilassa kampaajia 3, niin mitä ne kulut olisi asiakasta kohden? Jos liiketilan vuokra esim. 800 € kk?

Vierailija
115/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä monivärivärjäys ja leikkaus, Itä-Helsingissä, 200 euroa. Hiukset alle leukalinjan, mutta ei hartioille saakka. 

Vierailija
116/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selventää pliis, jos asiakkaita olisi päivässä 4-6, ja samassa liiketilassa kampaajia 3, niin mitä ne kulut olisi asiakasta kohden? Jos liiketilan vuokra esim. 800 € kk?

Liiketilan vuokra on mun kampaajalla 2800€/kk.

Vierailija
117/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus vähän latvoja lyhentänyt, mutta lopputulos ei ole tarpeeksi siisti. Lisäksi haluan hiuksiin kerrostusta, jotta olisivat kuohkeamman näköiset. Sitä en pysty itse taikomaan.

Otsahiuksia kyllä leikkaan itse silloin tällöin. 

Värjään hiukset itse, se on kampaamossa liian kallista, eikä lopputulos ole aina ollut paljoakaan parempi kuin itse värjäämäni. Osaan värjätä tasaisesti, niin ettei tyvi jää liian vaaleaksi ja erotu. 

Vierailija
118/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamot, siirtykää käyttämään tuoksuttomia tuotteita. Kaikki. 

Vierailija
119/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki vuokrat kovia

Vierailija
120/135 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liiketilan vuokra on mun kampaajalla 2800€/kk.

No tuo on tosi kallis vuokra yhdestä liikehuoneesta. Montako työntekijää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan