Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2326)

Vierailija
2261/2326 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tappaa keskustelun.

Vierailija
2262/2326 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille kelpaa mikään Riston kaltainen. Itselläni sama tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2326 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison riskin kaveri otti paljastaessaan tuollaisia asioita itsestään, täytyy arvostaa rohkeutta. 32-vuotias neitsytmies jolla ei ole mitään läheisyyden kokemuksia naisen kanssa..mitä hän on tehnyt teinivuotensa?

Vierailija
2264/2326 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jalat alta", joopa joo.

Risto odottaa Haaveiden Naista.

Joku sellainen Sara Siepin näköinen, joka rakastaa busseja yhtä intohimoisesti kuin Risto. Sellainen tavallinen nainen.

:D

Vierailija
2265/2326 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä pilestä kyllä varmaan tuolleenkaan saa, että kertoo lehdessä asiasta.

Vierailija
2266/2326 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset eivät huoli bussikuskia.

Kyllä huolivat. 

T: Akateeminen nainen

Naisilla on ihan yhtä vaikeaa löytää kumppania. Lukuisat ystävättäreni ovat kertoneet miten ovat käyneet Tinder-treffeillä jne. Ja mitenkä miehet kännänneet ja sikailleet ja selostaneet jotain, että onhan se miss suomi paljon nätimpi jne. Uhkailua. Väkivaltaa. Ihme meininkiä.

Useampi tuntemani etsi vuosikymmenenkin, mutta kun biologinen kello tikitteli menemään, eikä rahasta ollut puutetta, hankkivat yksin sen haaveilemansa lapsen. 

He ovat kauniita, koulutettuja, hauskoja, ihania naisia. Ei vaan onni potkinut. Sama näissä yksinäisissä miehissä, ei heissä tarvitse olla mitään vikaa, että ovat jääneet yksin. 

Voitko kertoa tarkemmin missä nämä tuntemasi naiset viettävät aikansa, mistä he hakevat seuraa ja miten he päätyvät aina valitsemaan vain huonoja miehiä?

Haluaisin nähdä vastaukset näihin edellisen sivun kysymyksiin.

Vierailija
2267/2326 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänyt kädestä? Kyllä tuossa on jo niin paatunut, tuleva kirjepommittaja, että jollekin tarkkailulistalle tulisi laittaa, jos tuollaisesta pitää itselleen kirjaa. 

Vierailija
2268/2326 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö se on elämän tärkein asia, joku hormonivietti? Miksi kukaan mies ei koskaan kommentoi että ei ole päässyt kokemaan parisuhteen ystävyyttä, luottamusta, auttamista, perhearkea tai muuta välittämistä. Aina vaan rääkyvät että kun ei ole panopuuta.

Jokainen saa itse päättää mikä on hänelle elämässä tärkeintä. Kommenttisi sisältää kaiken lisäksi kärjistettyä olkiukon pieksemistä, sillä moni mies täällä suree elämänkumppanin löytämisen ja perheen perustamisen mahdottomuutta.

Vierailija
2269/2326 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison riskin kaveri otti paljastaessaan tuollaisia asioita itsestään, täytyy arvostaa rohkeutta. 32-vuotias neitsytmies jolla ei ole mitään läheisyyden kokemuksia naisen kanssa..mitä hän on tehnyt teinivuotensa?

no olen itse ujo ja hiljainen ihan "söpö" nainen ja mäkin istuin vain yksin kotona nuoruuden niin ihan hyvin tuon voi uskoa, että tuolla miehellä ei mitään kokemusta jos kerta aina sanotaan,. Itselläni oli kyl sos.tilanteiden pelko. Eipä Suomessa kukaan sua lähesty jos et itse mene porukoihin pölöttelemään tai ole tosi sosiaalinen. 

Vierailija
2270/2326 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo näkyy liikaa. Kuka haluaa tuollaista?

Vierailija
2271/2326 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no olen itse ujo ja hiljainen ihan "söpö" nainen ja mäkin istuin vain yksin kotona nuoruuden niin ihan hyvin tuon voi uskoa, että tuolla miehellä ei mitään kokemusta jos kerta aina sanotaan,. Itselläni oli kyl sos.tilanteiden pelko. Eipä Suomessa kukaan sua lähesty jos et itse mene porukoihin pölöttelemään tai ole tosi sosiaalinen. 

Kyllä lähestytään, jos olet nainen.

Vierailija
2272/2326 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mua lähestynyt kukaan, olen kyllä aika pitkä niin se varmaan pelotti

Vierailija
2273/2326 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan ole enää yksin. Mitä tapahtui?

Vierailija
2274/2326 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on lisäillyt "lainaamansa" sitten omiaan, eli oikeasti kannattaa lukea juttu missä Risto vaikuttaa ihan tasapainoiselta tyypiltä, joka ei ole lähtenyt näihin inkkeli-vouhotuksiin mukaan.

Riston suurin ongelma on ikä. Suurin osa tuon ikäisistä ihmisistä (niin miehistä kuin naisistakin) omaa jonkinlaista parisuhdekokemusta. Ensimmäinen parisuhde on väkisin aina ns. harjoittelusuhde, eikä tuossa iässä olevat naiset ole enää kiinnostuneita olemaan se joka opettaa aikuiselle ihmiselle parisuhdetaitojen alkeita, kun mielessä alkaa olemaan perheenperustaminen.

Itse en kyllä allekirjoita tuota väitettä, että "ensimmäinen suhde on väkisin aina ns. Harjoittelusuhde". Ihminen kun voi oppia ihmissuhdetaitoja muutenkin kuin parisuhteessa olemalla ja/tai olla myös luonnostaan vain empaattinen, tunneälykäs ja toisia huomioon ottava

Näin esim oman puolisoni kohdalla. Hänellä ei ollut ennen minua ollut kuin yksi parin viikon "leikkisuhde" teininä, joka ei edennyt kuin pussailuasteelle. Tämän jälkeen hän oli sinkkuna kolmekymppiseksi asti (kuulemma siksi, koska ei kiinnostanut kevyesti seurustella vaan halusi etsiä parisuhteen sitten, kun on valmis vakavaan suhteeseen) ja olimme molemmat 30v kun tavattiin. Nyt ollaan naimisissa ja hän on osoittautunut todella paljon paremmaksi parisuhdetaidoissa kuin eksäni, joka aloitti seurustelut kymmenen vuotta nuorempana. Eksäni ei osannut olla tippaakaan tukena esim. Vaikeissa tilanteissa tai tunteissa, kun taas nykyinen mieheni tietää aina mitä sanoa ja tehdä. Ja läheisyys ja seksi on myös sata kertaa parempaa kuin eksäni kanssa, jota eivät minun tarpeeni kiinnostaneet tippaakaan. Nykyinen on ihan päinvastaine ja nimenomaan nauttii siitä, kun näkee minun nauttivan.

Että eipä se nuorena seurustelun aloittaminen mikään tae ole hyvistä parisuhdetaidoista, samoin kuin "vanhana" ekan suhteen aloitus ei tarkoita ettei olisi parisuhdemateriaalia. Ihmisillä voi olla monia syitä, miksi ei ole seurustellut vielä nuorempana.

Vierailija
2275/2326 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain on pielessä jos tuollainen mies ei naiskontakteja saa.

- hedonismi ja vastuuttomuus suhteessa puolisoon (=seurustelu, ei hedelmällinen avio)

- ahdistus, pelko, itku, apatia (=raskas ja kuormittava persoona)

- lihapää harrastus, mustat vaatteet (=korostunut riski väkivaan)

- kuopio (=muuttotappiopaikkakunta vailla tulevaisuutta)

Nämä vaikka alkuun. Eivätkä ole vain tämän tyypin ongelmia

Ööh, Kuopio ei ole kyllä muuttotappiokuntaa nähnytkään :D Yliopistokaupunki, jossa on mm. Lääkis, kauppis ja maakunnan suurin (yliopistollinen) sairaala, paljon lääketeollisuutta ym. Asukasluku on kasvanut joka vuosi ja kaupunki sen kuin laajenee, koko ajan rakennetaan uutta ja uusien alueiden omakotitalotontitkin menee kuin kuumille kiville. Talojen hinnat on myös nousseet viime vuodenkin aikana ylen vähän aikaa sitten julkaiseman jutun mukaan, vaikka monissa muissa kunnissa hinnat laskee.

Ei sinällään mitenkään Riston tilanteeseen liittynyt, mutta osoititpa ainakin oman tietämättömyytesi näköjään.

Vierailija
2276/2326 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mua lähestynyt kukaan, olen kyllä aika pitkä niin se varmaan pelotti

Vaikea uskoa. Miehiä ei kiinnosta pituus.

Vierailija
2277/2326 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on lisäillyt "lainaamansa" sitten omiaan, eli oikeasti kannattaa lukea juttu missä Risto vaikuttaa ihan tasapainoiselta tyypiltä, joka ei ole lähtenyt näihin inkkeli-vouhotuksiin mukaan.

Riston suurin ongelma on ikä. Suurin osa tuon ikäisistä ihmisistä (niin miehistä kuin naisistakin) omaa jonkinlaista parisuhdekokemusta. Ensimmäinen parisuhde on väkisin aina ns. harjoittelusuhde, eikä tuossa iässä olevat naiset ole enää kiinnostuneita olemaan se joka opettaa aikuiselle ihmiselle parisuhdetaitojen alkeita, kun mielessä alkaa olemaan perheenperustaminen.

Itse en kyllä allekirjoita tuota väitettä, että "ensimmäinen suhde on väkisin aina ns. Harjoittelusuhde". Ihminen kun voi oppia ihmissuhdetaitoja muutenkin kuin parisuhteessa olemalla ja/tai olla myös luonnostaan vain empaattinen, tunneälykäs ja toisia huomioon ottava

Olisi kiva tavata kaltaisiasi järkeviä naisia jossain.

Vierailija
2278/2326 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Risto löytää jonkun naisen. itsekään en ole suomalaista naista koskaan suudellut, en edes halannut.

M46

Vierailija
2279/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Risto löytää jonkun naisen. itsekään en ole suomalaista naista koskaan suudellut, en edes halannut.

M46

:(

Vierailija
2280/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi Risto pahannäköinen ole. Onko liian korkeat standardit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan