HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä, millainen profiili Ristolla on Tinderissä ja miten hän kirjoittaa naisille .
Ja mitkä ovat hänen kriteerinsä naiselle.
Kuten lähes kaikilla miehillä= ikuisesti nuori, ikuisesti hoikka, ikuisesti kaunis eli suomennettuna missinvartalo ja mallin kasvot.
Blogissaan kaveri kiisti tuon teorian :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risto nyt äkkiä varaat lennon Pattaylle, kyllä siellä pääset poikuudestasi ja vaimokin löytyy samalla!
No ei tarvii Suomesta lähteä minnekään, täältäkin saa maksullista seuraa vaikka kuinka paljon. Jos haluaa vaan päästä poikuudesta eroon.
Kyllä sitä seuraa mies löytää maksamattakin jos vain yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä, millainen profiili Ristolla on Tinderissä ja miten hän kirjoittaa naisille .
Ja mitkä ovat hänen kriteerinsä naiselle.
Kuten lähes kaikilla miehillä= ikuisesti nuori, ikuisesti hoikka, ikuisesti kaunis eli suomennettuna missinvartalo ja mallin kasvot.
Blogissaan kaveri kiisti tuon teorian :D
Niinhän ne aina.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla oma aloitteellisuutta. Työpaikka on hyvä olla. Sitten harrastus, esim näytelmiä, kuorolaulua, jalkapalloa jne. Kotoa ei kukaan hae. Työkaveri kävi tanssikurssilla, miehistä pulaa. Tanssipari oli naimisissa, mutta he ystävystyivät ja hänestä tuli tanssiparin lapsen kummi. Ristiäisissa tapasi tulevan vaimonsa
Kuorolaulua ja näytelmiä harrastamalla varmaan onkin kovaa kamaa naisten silmissä..
Hyvännäköinen mies, mikä vika hänessä on? Onpas savolaiset naiset kranttuja. Naiselta tämä kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ristohan on komea nuori mies.
Onko hakuprofiilissa vikaa vai miksi hän ei löydä deittiä?
Tässä esimerkki ns kauniista valheesta.
Jos Risto olisi komea niin hän olisi suosittu.
Otappa yhteyttä Ristoon jos oikeasti noin ajattelet, hänet löytää youtubesta.
Jos on kovin ujo, varautunut vieraiden ihmisten seurassa, ei kykene vuorovaikutukseen eikä saa sanaa suustaan, niin ei ole suosittu vaikka olisi miten komea tahansa.
Mä takaisin vähän aikaan komeaa miestä, oli kuin kansikuvapoika mutta niin saamarin ujo ja syrjäytynyt ja just sellainen luimisttelija, hyvä että uskalsi liikkua paikaltaan. Oli ns kotinsa vanki, liikkui myöhään illalla kaupassa ja lenkillä muuten vietti päivänsä konepelejä pelaillen eikä halunnut köydä julkisesti oikein missään. Lopetin tapahtunut en tiiä häpeskö mua kun en ollut missimallin näköinen mutta oli sosiaaliset taidot ihan 0. Ei se komeus todellakaan pelasta jos sosiaaliset taidot aivan olemattomat.
Jos harrastitte seksiä, niin komeus todellakin pelasti hänet. Ruma tai tavismies tuolla persoonalla jää neitsyeksi.
Vain naiset voivat pelastaa Riston. Esimerkiksi viiskymppinen nainen voisi tehdä hyvän työn ja tuntea hyvää mieltä. Kerrasta tai kahdestakaan ei paikat kulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina voi voittaa 🤷
Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.
Nojaa. Koita itse olla naimisissa 30 vuotta ja tule sitten saarnaamaan tarpeesta ja siitä mikä on normaalia.
Parisuhde on vaikea projekti ja sitä haluaa yleensä ihmiset jotka eivät vielå tiedä kuinka paljon töitä se oikein vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla oma aloitteellisuutta. Työpaikka on hyvä olla. Sitten harrastus, esim näytelmiä, kuorolaulua, jalkapalloa jne. Kotoa ei kukaan hae. Työkaveri kävi tanssikurssilla, miehistä pulaa. Tanssipari oli naimisissa, mutta he ystävystyivät ja hänestä tuli tanssiparin lapsen kummi. Ristiäisissa tapasi tulevan vaimonsa
Kuorolaulua ja näytelmiä harrastamalla varmaan onkin kovaa kamaa naisten silmissä..
Varmasti on. Siellä on myös sinkkunaisia jotka, yllätys yllätys, kiinnostuvat miehistä jotka harrastavat samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa, Viro, Ukraina?
Filpparit parhaita.
Minulla on parikin kaveria jotka ei ole ulkonäöltään mitään adoniksia, mutta seuraa löytävät. Ne vaan osaa puhua ja naurattaa naisia. En voi sanoa, että olen kateellinen, mutta kyllä minä välillä ihmettelen. Heillä on joku kuudes aisti naisten kanssa.
Ihan tavallisen näköisiä suomalaisia miehiä.
Toki heillä myös rima oikeassa kohtaa, ei ne mitään missejä ja itseään täynnä olevia bimboja jaakailekkaan, mutta ei mitään quasimodojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina voi voittaa 🤷
Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.
Nojaa. Koita itse olla naimisissa 30 vuotta ja tule sitten saarnaamaan tarpeesta ja siitä mikä on normaalia.
Parisuhde on vaikea projekti ja sitä haluaa yleensä ihmiset jotka eivät vielå tiedä kuinka paljon töitä se oikein vaatii.
Toi 95 on silkkaa pskaa ja tuulesta temmattu, mitäs ne loput sitten on? Luusereita? T a seksuaali jolle ei seksi maistu, vaan henkinen ja emotionaalinen yhteys.
Riston ongelma on se että hän hakee onnellisuutta itsensä ulkopuolelta ja näin on riippuvainen ihminen. Joka ikinen nainen juoksee kiljuen karkuun riippuvaista miestä.
Riston pitäisi keskittyä siihen että on tasapainossa ja onnellinen itsensä kanssa vaikka koko loppuelämän. Tekee asioita joista itse tykkää ja kehittää itseään.
Näin hänellä olisi mielenkiintoinen elämä johon jonkun naisen voisi aikanaan kutsua. Vasta sitten kun Risto on siinä pisteessä että treffeille päästessään pystyy hetkellä minä hyvänsä kävelemään pois, alkavat naiset kiinnostua hänestä.
Parisuhde on maanpäällinen hel*etti sellaisen kanssa jonka onnellisuus riippuu itsensä ulkopuolisista asioista. Ensin pitää olla sinut oman nahkansa sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parikin kaveria jotka ei ole ulkonäöltään mitään adoniksia, mutta seuraa löytävät. Ne vaan osaa puhua ja naurattaa naisia. En voi sanoa, että olen kateellinen, mutta kyllä minä välillä ihmettelen. Heillä on joku kuudes aisti naisten kanssa.
Toki heillä myös rima oikeassa kohtaa, ei ne mitään missejä ja itseään täynnä olevia bimboja jaakailekkaan, mutta ei mitään quasimodojakaan.
Joillain on karismaa ja kyky valloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ruma nainen saattaa saada seuraa jos on älykäs, supliikki ja omaa myös karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ruma nainen saattaa saada seuraa jos on älykäs, supliikki ja omaa myös karismaa.
Selvästikin joltain meni ruma nainen sivu suun. Selvästi :D
Miesten pitäisi tehdä muistiinpanoja. Sekä Suomessa että Amerikassa (myös Britannia) enemmistö saku kehissä viihtyvistä esittäjistä on sinkkuja naisia. Tarkoittaen? Että sinne kaivattaisiin lisää miehiä! Sakua voi pitää kerrostalossa ja osa kasvattajista myykin kaupunkilaisille. Suomi: https://www.platinumshepherd.fi/ tai https://www.sensenmann.fi/
UK: https://www.thekennelclub.org.uk/search/find-a-puppy/?Breeds=German+She…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset naiset eivät huoli bussikuskia.
Kyllä huolivat.
T: Akateeminen nainen
Naisilla on ihan yhtä vaikeaa löytää kumppania. Lukuisat ystävättäreni ovat kertoneet miten ovat käyneet Tinder-treffeillä jne. Ja mitenkä miehet kännänneet ja sikailleet ja selostaneet jotain, että onhan se miss suomi paljon nätimpi jne. Uhkailua. Väkivaltaa. Ihme meininkiä.
Useampi tuntemani etsi vuosikymmenenkin, mutta kun biologinen kello tikitteli menemään, eikä rahasta ollut puutetta, hankkivat yksin sen haaveilemansa lapsen.
He ovat kauniita, koulutettuja, hauskoja, ihania naisia. Ei vaan onni potkinut. Sama näissä yksinäisissä miehissä, ei heissä tarvitse olla mitään vikaa, että ovat jääneet yksin.
Tiedotusvälineissä ja tällaisissa kommenteissa näkee usein mainintoja siitä, kuinka nuoret naiset eivät löydä seuraa, mutta jokin tässä ei täsmää. Näiden tarinoiden perusteella yksinäisiä ja kokemattomia nuoria naisia pitäisi olla pilvin pimein. Oma kokemukseni seuranhausta ja yleensäkin ihmisiin tutustumisesta on kuitenkin se, että kuvailemiasi naisia ei ole olemassa.
Vaikka olen treenattu, siisti, korkeakoulutettu ja sosiaalisesti aktiivinen mies, jolla on hyvät tunnetaidot ja joka etsii elämänkumppania, saan Tinderissä keskimäärin viisi tykkäystä ja yhden parin vuodessa, ja perinteisillä seuranhakupalstoilla ilmoituksiini ei vastata koskaan. Kaverini tai heidän puolisonsa eivät myöskään kuulemma tunne yhtäkään sinkkunaista, johon voisin tutustua.
Voitko kertoa tarkemmin missä nämä tuntemasi naiset viettävät aikansa, mistä he hakevat seuraa ja miten he päätyvät aina valitsemaan vain huonoja miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset naiset eivät huoli bussikuskia.
Kyllä huolivat.
T: Akateeminen nainen
Naisilla on ihan yhtä vaikeaa löytää kumppania. Lukuisat ystävättäreni ovat kertoneet miten ovat käyneet Tinder-treffeillä jne. Ja mitenkä miehet kännänneet ja sikailleet ja selostaneet jotain, että onhan se miss suomi paljon nätimpi jne. Uhkailua. Väkivaltaa. Ihme meininkiä.
Useampi tuntemani etsi vuosikymmenenkin, mutta kun biologinen kello tikitteli menemään, eikä rahasta ollut puutetta, hankkivat yksin sen haaveilemansa lapsen.
He ovat kauniita, koulutettuja, hauskoja, ihania naisia. Ei vaan onni potkinut. Sama näissä yksinäisissä miehissä, ei heissä tarvitse olla mitään vikaa, että ovat jääneet yksin.
Tiedotusvälineissä ja tällaisissa kommenteissa näkee usein mainintoja siitä, kuinka nuoret naiset eivät löydä seuraa, mutta jokin tässä ei täsmää. Näiden tarinoiden perusteella yksinäisiä ja kokemattomia nuoria naisia pitäisi olla pilvin pimein.
Miksi meille valehdellaan näin räikeästi?
>Nuorten naisten huoli yksinäisyydestä on kasvanut koronavuonna. Jopa 46 prosenttia 1529-vuotiaista naisista oli erittäin huolissaan yksinäisyydestä
https://yle.fi/a/3-11837616
>Kukaan ei soita eikä kysy, mitä kuuluu. Ei tule viestin viestiä. Linnea on masentunut, yksinäinen ja myös katkera siitä, että kukaan ei välitä
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/7515d788-88e4-432e-8125-fdca…
>Voi mennä kaksi viikkoa, ettei Veera, 18, näe yhtäkään ihmistä naiset kertovat, millaista on olla yksinäinen
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009177715.html
>Yksinäisyyteen kyllästynyt nainen ymmärsi, että ainoastaan yksi henkilö voisi muuttaa hänen ajatusmaailmansa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nuori-nainen-kertoo-tarinansa-yksin…
>Nuorten naisten yksinäisyys on vaiettu mutta yleinen ilmiö. Se voi näyttäytyä esimerkiksi syömishäiriöinä tai ahdistuksen ja masennuksen tunteina
https://www.epressi.com/tiedotteet/avustukset-ja-vapaaehtoistyo/nuori-n…
>Lähes kolmannes suomalaisista kokee itsensä yksinäiseksi joko koko ajan tai suurimman osan ajasta
https://nuorisoala.fi/ratkaisuja-nuorten-yksinaisyyden-ehkaisemiseksi-j…
>Tutkimusten mukaan vakavampaa yksinäisyyttä kokee 20 prosenttia ihmisistä
https://yle.fi/a/74-20008703
Mä takaisin vähän aikaan komeaa miestä, oli kuin kansikuvapoika mutta niin saamarin ujo ja syrjäytynyt ja just sellainen luimisttelija, hyvä että uskalsi liikkua paikaltaan. Oli ns kotinsa vanki, liikkui myöhään illalla kaupassa ja lenkillä muuten vietti päivänsä konepelejä pelaillen eikä halunnut köydä julkisesti oikein missään. Lopetin tapahtunut en tiiä häpeskö mua kun en ollut missimallin näköinen mutta oli sosiaaliset taidot ihan 0. Ei se komeus todellakaan pelasta jos sosiaaliset taidot aivan olemattomat.