HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Risto jää yksin loppuelämäkseen.
Nyt tämä Risto kotisivuillaan www.ristoholopainen.com kirjoittaa, että nämä av:n kommentit eivät pidä paikkaansa, että ei hän etsi ketään missä, vaan hänelle "riittää ihan tavallinen nainen, joka vie häneltä jalat alta".
No mitä se "tavallinen nainen " hänelle tarkoittaa?
Olen mä siinä mielessä paremmassa asemassa kuin Risto, että olen kolmen vuoden aikana tavannut 51 miestä Tinderinkautta ja neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut.
Olen huomannut itse parisuhteessa miten erilaisia miesten ja naisten harrastukset voivat olla. Jos ei pysty mukautumaan ja edes jotenkin sietämään toisen mielenkiinnon kohteita, niin eihän suhteesta mitään tule. Toinen tuntuu aina olevan kuin eri planeetalta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä Risto kotisivuillaan www.ristoholopainen.com kirjoittaa, että nämä av:n kommentit eivät pidä paikkaansa, että ei hän etsi ketään missä, vaan hänelle "riittää ihan tavallinen nainen, joka vie häneltä jalat alta".
No mitä se "tavallinen nainen " hänelle tarkoittaa?
Vie jalat alta xD
Palataanko risto sitten asiaan, kun sinä viet minulta jalat alta. Eli ei koskaan.
Tuohan näyttää ihan kivan näköiseltä. Ei vaan ole osunut kohdalle oikea.
"Jalat alta", joopa joo.
Risto odottaa Haaveiden Naista.
Vierailija kirjoitti:
"Jalat alta", joopa joo.
Joku sellainen Sara Siepin näköinen, joka rakastaa busseja yhtä intohimoisesti kuin Risto. Sellainen tavallinen nainen.
Ei kukaan tavallinen nainen tyydy mihinkään bussikuski Ristoon. He saavat paljon parempaa tai ovat mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
"Jalat alta", joopa joo.
Nimenomaan. Ristolla on pitkä kriteerilista siitä, millainen tulevan naisen tulee olla.
Vierailija kirjoitti:
"Jalat alta", joopa joo.
Niinhän ne naisetkin tekee ja odottaa miestä joka vie jalat alta, miksei mies saisi haaveilla samasta.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on pielessä jos tuollainen mies ei naiskontakteja saa.
No sehän tässä onkin pointti. jotain on PAHASTI pielessä.
Globalisaatio ja naisten hypergamia ovat pilanneet deittimarkkinat.
Myy Ristolle yksi.