Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2326)

Vierailija
2281/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on Tilastokeskuksen mukaan yli 100 000 nuorta miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia. Risto on vain yksi heitä, joille ei koskaan ole omaa kultaa olemassakaan, aivan kaikki työ sen eteen on täysin turhaa koska Ristolle sitä oikeaa naista ei ole koskaan syntynytkään. Puhdas kiistaton matematiikan laki, Risto jakojäännös ja tyytyminen siihen kuten  valtavalle määrälle muitakin ylijäämämiehiä, Eutanasia pitäisi laillistaa mutta vain heille.

Kai tuo ukko voisi jonkun löytää jos vain etsii. Jutun mukaan on etsinytkin. Mihin homma sitten todellisuudessa kaatuu, sitä on vaikea sanoa.

Vierailija
2282/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei miehiä kiinnosta naisen pituus. Minä olen vain 174 cm pitkä ja minua on haukuttu kirahviksi. Ystäväni oli muutaman sentin minua pitempi ja häntä on haukuttu majakaksi ja hongankolistajaksi. Nämä oli ihan miespuolisten suista kuultua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto puhuu ihiossuhteen luontaiseduista, ei itse suhteesta, toiseen ihastumisesta ja  sitoutumisesta.

Vierailija
2284/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina jaksaa naurattaa näissä jutuissa tämä "komeakasvoinen pitkä mies" yks mies kerran selitti että oli opastanut kaveriaan tinder profiilissaan ja käskenyt laittaa siihen pituutensa.

Aika hauska että vaikka oon tällänen 167cm ihan tavallisen näköinen tavallinen mies nii 95% naisista ei kiinnosta pituus vähääkään. Ja mulla on tällä hetkellä 68 mätsiä tinderissä ja oon sieltä poistanut kymmeniä kun on siirrytty juttelemaan esim wa ja treffailtu. Viimeyönäkin oli tullu kaksi uutta mätsiä. Ja nämä kaikki juhannuksesta tähän päivään. Myöskin aika outo väite että naisia kiinnostaa aina pelkästään se ulkonäkö. Näistä minun mätseistä kun olen kysynyt että mikä se sai tykkäilemään musta, ei juuri kukaan sano että koska olet niin komea, vaan se että sun esittely teksti on nii kiva. Vkl aikana yks mätsi juhannuksen ajoilta otti yhteyttä että haluais tutustua paremmin, että olin niin mukavan oloinen mies. Kysyin tarkemmin että miksi juuri minä koska onhan miehiä maa täynnä. Vastasi että on kokenut olevansa jonkin sortin kusipäämagneetti ja olin tehnyt vaikutuksen paljon paremmasta. Aika monella miehellä olisi mahdollisuus, mutta ei minkäänlaista tilannetajua naisten suhteen saati empatiakykyä lähestyä sillä tavalla että nainen viehättyy. M37

Vierailija
2285/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riston ulkonäössä ei vikaa. Epätoivo ja ruikutus sen sijaan on välitön turn-off. Ja se, että pitäisi pelastaa jotenkin se toinen, olla hänen maailman valonsa, joka poistaa kaikki ongelmat ja kannattelee.

Vierailija
2286/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma noilla ei ole naisettomuus.

Ongelma taitaa olla siinä ettei elämässä ole mitään, ei edes naista.

Nainen tulee viimeisenä. Ensin huolehditaan että itsellä on hyvin asiat, työpaikka, koulutus, harrastuksia. Kun nämä ovat kunnossa, naisella on vaikeuksia mahtua kuvioon.

Silloin mies saattaa huolia arvoisensa naisen, eikä perässä vedettävää taakkaa.

Vierailija
2287/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa mallia Konalassa asuvista. Konalan ostarilla rullaa näkyvä mainos kirjastossa vedettävistä olohuone iltamista. Vapaaehtoiset ovat suunnitelleet telkkarimainoksia Konalan ohikulkeviin bussilinjoihin (maksaa,mutta saavat näkyvyyttä). Jokainen voi mennä kirjastoon ja kysäistä voisiko käyttää yhteisiä tiloja tiettyinä päivinä. Termareita saa Torista. Virvokkeilla tuskin teette kovin kovaa persnettoa. Aloittakaa ovessa olevalla mainoksella, sekä Tiktokissa,IG:ssä tai Facesta. Nimenomaan jaatte nyt tietoa!

Vierailija
2288/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee viimeisenä. Ensin huolehditaan että itsellä on hyvin asiat, työpaikka, koulutus, harrastuksia. Kun nämä ovat kunnossa, naisella on vaikeuksia mahtua kuvioon.

Nyt kun minulla on hyvin asiat, työpaikka, koulutus, harrastuksia, niin olen saanut toistuvasti kuulla, että olen liian vanha olemaan kokematon ja etsimään ensimmäistä seurustelusuhdettani.

Vierailija
2289/2326 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkittävä osa tahtomattaan sinkuista miehistä omaa kyllä työpaikan ja harrastuksia.

Pieni osa sinkkumiehistä on täysin syrjäytyneitä työttömiä. 

Vierailija
2290/2326 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä pilestä kyllä varmaan tuolleenkaan saa, että kertoo lehdessä asiasta.

Saa jos kertoja näyttää Brad Pittiltä😂

Vierailija
2291/2326 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risto on vain täysi luuseri. Luonnossakin on lajeja joissa vain alfat parittelevat ja muut miehet tyytyvät kannustamaan alfaa, joten ehkä Ristonkin vain pitäisi tunnistaa paikkansa kokonaisuudessa ja lopettaa itkeskely ja tehdä sille kurjalle elämälleen jotain lopullisempaa?

Ehkä juuri tuo asiasta vollottaminen on se syy miksi äijä ei löydä ketään. Asenne kuntoon ja uutta kohti. Jos itseluottamus puuttuu, ei mistään tule mitään. 

Vierailija
2292/2326 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina voi voittaa 🤷

Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.

Tuo prosentti on kyllä laskemaan päin, nykyään miehillä 70% luokkaa hatusta heitettynä. Naisilla on aktiivisempi seksi- ja seurusteluelämä, koska he kierrättävät keskenään samoja ns. laatumiehiä, mikä on tietenkin harhaanjohtava termi, koska puolet naisista kokee parisuhdeväkivaltaa.

Voi olla tottakin, siitäkö johtunee, että sukupuolitaudit alkaa taas rehottaa! Tippuri tartunnat huipussaan! 

Vierailija
2293/2326 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa."

Miten niin on? Ainahan se on ollut. Eivät naiset tee ujolla miehellä yhtään mitään.

Vierailija
2294/2326 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen tulee viimeisenä. Ensin huolehditaan että itsellä on hyvin asiat, työpaikka, koulutus, harrastuksia. Kun nämä ovat kunnossa, naisella on vaikeuksia mahtua kuvioon."

Ja siinä se tuli, absoluuttinen mustapilleritotuus. Jos et ole sitä mitä naiset haluavat, et ole mitään. Et ole minkään arvoinen. Ilman menestyvää uraa ja hyviä tuloja et omista ihmisarvoa miehenä. Jos olet paskanhajuinen duunari joka on valmistunut amiksesta tai sen kummemmin korkeasti kouluttamaton AMK-surkimus, et ole naisten silmissä mitään. Harrastustenkin tulee olla sosiaalisesti hyväksyttyjä, mielellään urheilullisia ja semmoisia missä on tekemisissä muiden ihmisten kanssa tai olet outo kuvotus.

Vierailija
2295/2326 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän kirjoittaa naisille moi, mitä kuuluu. Sellaisia viestejä naiset saa satamäärin, ei ihme jos ei seuraa löydy.

Juu. Ihan tylsää tollainen kohtelias tervehtiminen. Voi olla kirjoittajana vaikka joku ihan tavallinen mies, eikä sellainen jännä. On myös naisille harmittavan uuvuttavaa kun on tarjokkaita niin paljon, kun miehiä on määrällisesti enemmän kuin naisia. Ei tiedä Ristot mitä on sellainen epätoivo, niih.

Vierailija
2296/2326 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaanto-ongelma. Osa naisista kuitenkin kieriskelee miehenpuutteessa.

Vierailija
2297/2326 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuran saanti ei ole välttämättä aina ulkonäöstä kiinni. Syy voi olla esimerkiksi haju. Itse olen tavannut tinderin kautta useita miehiä. Kolme miestä oli sellaisia että ulkonäöän puolesta olisivat kelvanneet mulle, mutta haisivat tosi pahalle tapaamisessa. Yksi miehistä haisi rasvaisille hiuksille. Yhdellä haisi henki monen metrin päähän pahalle. Kolmas haisi voimakkaasti hielle. En minä jaksa alkaa mitään aikuista miestä opettamaan huolehtimaan hygieniastaan.  

Vierailija
2298/2326 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnettomasta liitosta syytti sitten kaikkea mahdollista, mutta ei koskaan tullut ajatelleeksikaan että ehkä miehiä ja naisia ei ole tarkoitettukaan asumaan yhteen

Mitään tarkoitustahan missään ei ole. Yhteiskunta on tällä hetkellä järjestäytynyt näin, koska kovatahtoiset, harhaiset ihmiset ovat näin halunneet ja lampaat ovat heihin uskoneet.

Juuri näin.

Vierailija
2299/2326 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä katsoen Riston ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Voisin ihan hyvin seurustella tuon näköisen kanssa. Pitäisi vain tehdä jotain missä tapaa mahdollisia kumppaniehdokkaita, ei olla kotona. Ehkä joku harrastus jossa on myös naisia. Nettideittailu ei sovellu kaikille. Esimerkiksi itse olen ruma nainen, kun olin sinkku, nettitreffit ei johtaneet mihinkään kun ruma naamani oli niin suuri pettymys. Sen sijaan livenä tavattujen ihmisten kanssa homma voi sujua, kun tutustuu muuten. 

Vierailija
2300/2326 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskos Risto on saanut pitää naista kädestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi