Hyvää huomenta kaikille CPAP nukkujille
Kommentit (21)
Huonosti sillä nukkuu kun ei saa unta.
häiritseekö se cpap-kone vai muut asiat mielessä ettei tule uni
Olisin antanut vuosien kokemuksen vinkkejä cpap:n käyttöön liittyvissä jutuissa. Mutta antaa olla, täällä on muita ilmeisesti tärkeempiä kommentteja kuten tuo nro 5 tuossa toivottelee. Hyvää alkavaa kevättä
Enkä mene minnekään, väayttää ja päätä särkee-
Pidän kasvomaskia laitteen ilmanottoaukon päällä. Sen oma suodatin on niin onneton viritys.
Minkälainen ihminen joutuu käyttämään tuollaista? Ylipainoinen?
Ihan hirveä laite. Nukun paljon paremmin ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen joutuu käyttämään tuollaista? Ylipainoinen?
Av-mamma...
Laihduttakaa. Ei tarvitse olla koneessa ja häiritä muiden unta.
Onko sierain. Nenä vai kokomaski?
Ei täällä siis voi oikeesti keskustella mistään, pysykää pershäiriöiset ilkeilijät omilla tosi tärkeillä aloitus linjoillanne. Olisin halunnut tämän ketjun jatkuvan. Kyllä pitää olla paska olo, kun jokaiselle sitä haluaa heitellä.
Otan CPAP Laitteen myös lomareissuille.
En siis ole ensimmäistä kerta Cpappia kyydissä
aloittaja haistakoon keväineen, vinkkeineen ja koneineen niin ison v!tun, että varmasti riittää. Ja päälle oikein pitkän paskan
Kysymys: Mun laite taitaa olla rikki.. Se pöhinä, mitä masina normaalisti pitää, loppui yhtäkkiä kokonaan. Ilmanpainetta tulee, mutta jokin on selvästi vialla, joten en ole uskaltanut käyttää. Onko vinkkejä? (Olen laittanut viestiä hoitavalle tasolle - ei vastausta.)
mulle kun kävi noin muutaman vuoden vanhan koneen kanssa, niin antoivat uuden koneen mukisematta. Ilmeisesti koneistovika tms siis eikö soittamaan unihoitajalle. Nehän pystyy seuraamaan ns.etänä koneenkäyttöä ja laitetta.
kiitos samoin, jo 10v cpap;lla hyvin nukkunut. Millaisia kokemuksia muilla