Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2326)

Vierailija
2301/2326 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
2302/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa, Viro, Ukraina?

Nää on liian kilttejä ja kunnollisia tuohon hommaan, jokut Penat 60+ ostelee Thai-vaimot ja köyttää kellariin, näistä ei ole siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä?

Ei ole Risto saanut vieläkään. Joku htväntahtoinen kypsempi nainen voisi vapauttaa Riston neitsyydestä

Vierailija
2304/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ikinä edes seurustellut ja tavoittelee suoraan perhettä, niin se on jo niin monta askelta asioiden edelle menemistä, että en usko kenenkään naisen lähtevän sellaiseen.

Vierailija
2305/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on aika hottis. kuin renne korpila ja Valavuori olisi samassa paketissa.

kuumis paitsi, että näyttää vähä jännä mieheltä. vika taitaa olla enemmän ujous kuin ulkonäkö. 

Vierailija
2306/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monelle naiselle kelpaa mies joka alistaa, pettää, hakkaa...sellainen Ranta-aho tyyppinen?

Vierailija
2307/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä?

Ei ole Risto saanut vieläkään. Joku htväntahtoinen kypsempi nainen voisi vapauttaa Riston neitsyydestä

Täytyy pitää peukkuja Ristolle.

Vierailija
2308/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä katsoen Riston ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Voisin ihan hyvin seurustella tuon näköisen kanssa. Pitäisi vain tehdä jotain missä tapaa mahdollisia kumppaniehdokkaita, ei olla kotona. Ehkä joku harrastus jossa on myös naisia. Nettideittailu ei sovellu kaikille. Esimerkiksi itse olen ruma nainen, kun olin sinkku, nettitreffit ei johtaneet mihinkään kun ruma naamani oli niin suuri pettymys. Sen sijaan livenä tavattujen ihmisten kanssa homma voi sujua, kun tutustuu muuten. 

voi ei..baby kukaan nainen ei ole ruma..et saa ajatellen itsestäni noin. se, että on tavallisen näköinen voi ehkä tehdä sinut näkymättömäksi. ja olen mies ja sitä mieltä, etten koskaan ole nähnyt rumaa naista.

ja olen ollut ainoastaan pitkissä parisuhteessa eli sinkkuna en ole ollut. 

nytkin olemme menossa naimisiin ja yhdessä olemme olleet kohta jo kymmenen vuotta.  rumaa voi olla vain käytös ei ulkonäkö 

Vierailija
2309/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monelle naiselle kelpaa mies joka alistaa, pettää, hakkaa...sellainen Ranta-aho tyyppinen?

miksi kenenkään pitäisi kelvata kenellekään? eikös miehetkin hakua rakastua tai ensin ihastua. eikai parisuhteen pitäis mennä, niin että valitaan vaan joku, ettei tarvitse olla yksin. tai niin sen ainakin pitäisi olla, että ihastutaan, tutustutaan, rakastutaan ja sen jälkeen rakastetaan. 

Vierailija
2310/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kerran viikossa tule turpiin niin rakkaus ei ole tarpeeksi tulista ja kiihkeää.

Kai näillä joku "hullun geeni" tai joku, että elämässä pitää olla tällaista kaaottisuutta, en muuta keksi?

Vierailija
2311/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, no kaikki naisethan tääl Suomes näyttääkin joltain Ariana Grandelta. Tuon ikäisenä jäin sinkuksi parisuhteesta, koska lyhyt ja kalju työtön mieheni löysi uuden. Eron jälkeen niin vapaa-aikani kuin taloudellinen tilanteeni koheni, kun ei kaikki mennyt pätkätöitä tekevän haaveilijamiehen elättämiseen ja huolehtimiseen.

Olen 35v, korkeakoulutettu, vakityössä, luottotiedot kunnossa. Minulla on ystäviä, harrastuksia, olen hauska. Ulkonäöltäni mielestäni terveen ja ikäiseni näköinen. Käyn iltaisin lenkillä ja 2-3-kertaa viikossa salilla tai jumpassa. Meikkaan kevyesti. Pukeudun oman tyylini mukaisesti, vähän naisellisesti. Huomasin deittimarkkinoilla olevani jotain mistä yksikään mies ei ole kiinnostunut. Koska en ole heidän unelmiensa malli. Tai tässä yli kolmenkympin ikäluokassa lapseton.

Vierailija
2312/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko rakkautta sittenkin verrata rahaan?

Rikkaat vie kaikki miljoonat ja köyhillä ei riitä kohta raha edes hernekeittoon.

Teinitytöllä saattaa olla body count yli 100 jo 17 vuotiaana ja tämän jutun 32v miehellä nolla.

Vierailija
2313/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä?

Miksi se neitsyyden tai Riston korjaan yleisemmin miehen kohdalla puhuisin mieluummin poikuuden menettämisestä / "poikuudesta vapautuminen" on monelle niin iso ja merkittävä juttu?  Olisiko yleisesti elämän laatu nyt parempi, jos  viimeksi on vaikka 10 vuotra sitten harrastanut seksiä?

Onko se mahdollisesti syy miksi itsekin olen ollut vuosia sinkkuna kun en ole halunnut seksiä nais(t)en kanssa tarpeeksi nopeasti, niin ovat pettyneet, ikäänkuin eivät olisi voineet itse sitä useammin ehdottaa, jos olisivat sitä kovasti halunneet.

Vaikka olen minä seksistä kieltäytynytkin, joka taas toisinaan vaikuttaa silke, että osa on sitä mieltä, ettei terve ja normaalin libidonnomaava mies tee ikinä, jos ehdottaja (nainen) on jotain muuta kuin neliraajahalvaantunut ja letkuruokinnassa okeva ja hapoikoneeseen kytketty yli 50 kiloa ylipainoa okeva muestä vähintään 25 vuotra vanhempi  

Totta kai seksi voi olla tärkeää mutta kyylä itse kaipaan parisuhteelta enempi läheisyyttä ja eritavoin asioiden jakamistabja kokemista, toimivas "henkistä yhteyttä" 

Vierailija
2314/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan menestystä Ristolle parisuhteen löytämiseen. Tosin veikkaan että asiaa veisi kovasti eteenpäin jo se että hänellä olisi naisia tuttavapiirissään edes ei-romanttisessa mielessä, tuota kannattaisi yrittää aikaansaada. Näin tulee enemmän kohtaamisia ja saattaisi tavata sen romanttiseen suhteeseenkin johtavan kontaktin.

Vierailija
2315/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen, koskettelu ja seksi ovat yliarvostettuja. 

2316/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Risto ei ole vielä naista kädestä pitänyt niin (pari)tanssikursseilta olisi hyvä aloittaa. Ekan kurssikerran aikana tulee sekin puute korjattua niin ettei jatkossa tuo enää ujostuta.

Kun tanssikokemusta kertyy ja lopulta uskaltaa lähteä lavatansseihin niin todennäköisyys kumppanin löytämiselle kasvaa rajusti verrattuna tinderöintiin tms. chättäilyyn. Lavoilla kun on aina miehistä pulaa.

M60

Vierailija
2317/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pysyä puhtaana, uskonnollisuus kasvaa miesten keskuudessa

Vierailija
2318/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän parisuhteen löytäminen riippuu niin tuurista....itse voisin laulaa PMMP:n sanoin 'on joskus mulla asiat osuneet kohdilleen, se taisi vahinko olla eikä tapahdu uudelleen..' Nyt + 40 v. vaikeaa löytää uutta kumppania. Saattaa olla, että liikun liian pienellä alueella, töistä kotiin, harrastuksiin ja täällä hyvät miehet on varattu. 

Vierailija
2319/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo naisten tapailu yms on melko yliarvostettua hommaa. Oon ollut kahdesti naimisissa ja varmaankin 10-15 parisuhdetta siinä välissä, niitä yhden yön-parin vuoden mittaisia. Yhteensä noin 35 vuotta. Että kai tuosta lajista on jo kertynyt jonkin verran kokemusta, enkä pidä sitä suutelua, rakastelua tms mitenkään ihmeellisenä "saavutuksena" enkä edes enää tavoittelemisen arvoisena jos jään tai alan vielä poikamieheksi. Täysin yliarvostettua ja niistäkö se onni ja autuus pitäis sitten muka saada? Kaupan päälle joutuu ottamaan kaikki ne naisten oheisvaatimukset ja samalla menettää sen oman itsemääräämisen ja oman elämän.

M56

Vierailija
2320/2326 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, no kaikki naisethan tääl Suomes näyttääkin joltain Ariana Grandelta. Tuon ikäisenä jäin sinkuksi parisuhteesta, koska lyhyt ja kalju työtön mieheni löysi uuden. Eron jälkeen niin vapaa-aikani kuin taloudellinen tilanteeni koheni, kun ei kaikki mennyt pätkätöitä tekevän haaveilijamiehen elättämiseen ja huolehtimiseen.

Olen 35v, korkeakoulutettu, vakityössä, luottotiedot kunnossa. Minulla on ystäviä, harrastuksia, olen hauska. Ulkonäöltäni mielestäni terveen ja ikäiseni näköinen. Käyn iltaisin lenkillä ja 2-3-kertaa viikossa salilla tai jumpassa. Meikkaan kevyesti. Pukeudun oman tyylini mukaisesti, vähän naisellisesti. Huomasin deittimarkkinoilla olevani jotain mistä yksikään mies ei ole kiinnostunut. Koska en ole heidän unelmiensa malli. Tai tässä yli kolmenkympin ikäluokassa lapseton.

Tuota ei usko kukaan. 35v terveen ja ikäisensä näköinen nainen saa heti hyvän miehen, jos haluaa ja valinnanvaraa on valtavasti. Toki kukaan ei tule kotoa hakemaan vaan pitää jotenkin tuoda ilmi olevansa vapaa ja kiinnostunut löytämään suhteen.