Miksi lakkovahdit pysäyttelevät kaupassa käyviä?
Kommentit (148)
Ah, tulisipa se aika ajoin kassalla oleva salinainen pysäyttämään. Ja ottaa asiakkaan pää reisiensä väliin pihtiotteeseen samalla piiskaten tuhmaa asiakasta joka meinaa murtaa lakkonsa.
Tästä ei saa keskustella tällä palstalla
Vierailija kirjoitti:
En puhu paskaa: https://yle.fi/a/74-20144616
Reps. Haistattaisin paskat ja menisin.
Jotain mulle koittivat sittarilla höpöttää :D Kysyin kovaan ääneen että näytänkö kommunistilta? Ei tullut mitään järkevää vastausta siihen.
En halua että lähestytään väkisin.
Aika törkeää häiritä kaupassakävijöitä.
Tavallaan ymmärrän, mutta tavallaan en. Kun aikoinaan oli sairaanhoitajien lakko, Meilahden sairaalan pääovella oli kyllä lakkovahdit, mutta eivät he potilaita tai omaisia pysäyttäneet ja yrittäneet puhua ympäri, että jos ette nyt menisikään omaistanne katsomaan tai poliklinikalle vastaanotolle vaan siirtäisitte ajan jonnekin myöhempään. Lakkojen pitäisi olla - ainakin mun mielestä - työnantajan ja työntekijöiden välisiä juttuja. Ei asiakkaiden.
No niin kauan kun kaupoissa on myyjiä, jotka täyttävät hyllyjä ja kassahenkilöstöä, joille voi maksaa ostokset, käyn kaupassa.
Katsokaapa nyt peiliin hyvät ammattikunnan edustajat. Oletteko tukilakoista koskaan kuullut? Jos olet, jossain muussa liitossa kuin PAM:issa, niin kysypä liitolta.
Ihan turha tulla mulle mitään mussuttaa, tää on mun kauppa ja mä käyn siellä vaikka kerran tunnissa jos multa siltä tuntuu.
Jos jossain pysäyttelee niin ei kai siihen kauppaan kannata mennä sitten enää lakon jälkeenkään.
Ja mitäköhän väliä sillä on haenko sen leivinpaperin nyt vai parin päivän päästä kun jokatapauksessa joudun sitä ostamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäköhän väliä sillä on haenko sen leivinpaperin nyt vai parin päivän päästä kun jokatapauksessa joudun sitä ostamaan?
Niin, onko lakon tarkoitus siis tehdä asiakkaiden elämä mahdollisimman hankalaksi, ei kauppiaan?
Mulla on ainakin sympatiat pienipalkkaisia vajaita tuntimääriä tekeviä kaupan työntekijöitä kohtaan. En mene lakkopäivinä kauppaan vaikka olisi kuinka hyvät tarjoukset tai ruoka vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä lakkovahdit?
Kakkavahdit!
Vierailija kirjoitti:
No niin kauan kun kaupoissa on myyjiä, jotka täyttävät hyllyjä ja kassahenkilöstöä, joille voi maksaa ostokset, käyn kaupassa.
Katsokaapa nyt peiliin hyvät ammattikunnan edustajat. Oletteko tukilakoista koskaan kuullut? Jos olet, jossain muussa liitossa kuin PAM:issa, niin kysypä liitolta.
Miltä liitolta?
t. myyjä, joka ei kuulu yhteenkään liittoon
Ei kait sentään?