PAM julisti lakkovaroituksen nyt myös telemarkkinointialalle!
Kommentit (16)
Ehdotan alkuun sellaista 10v mittaista lakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on telemarkkinointiala?
Puhelinmyynti
Voiei! Kun siis munhan on ihan pakko saada jutella niiden ihanien ihmisten kanssa joka päivä ja pakko saada ostaa ihan mitä tahansa myyvätkin! Eiku oikeesti, maailman turhin "ammattiala".
Vierailija kirjoitti:
Voiei! Kun siis munhan on ihan pakko saada jutella niiden ihanien ihmisten kanssa joka päivä ja pakko saada ostaa ihan mitä tahansa myyvätkin! Eiku oikeesti, maailman turhin "ammattiala".
Samat sanat. Jään todella kaipaamaan näitä savoa vääntäviä nuoria miehiä, jotka puhuttelevat minua puhelimessa etunimellä kuin vanhaa tuttavaa.
Nyt voin tukea täysin mitoin PAMin lakkoa ja toivoa mahdollisimman pitkää kestoa sille.
😂 Muistakaa sitten olla vastaamatta tai ainakin pelkästään vittuilette, jos joku rikkuri puhelinmyyjä soittaa!
Toivottavasti tuomlakko ei lopu koskaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. Jään todella kaipaamaan näitä savoa vääntäviä nuoria miehiä, jotka puhuttelevat minua puhelimessa etunimellä kuin vanhaa tuttavaa.
Jaa, itse taas muistan kun nuori kundi luki lakonisella ja elämäänsä kyllästyneellä äänellä pomon tulostaman skriptin ja tämän jälkeen vielä kehtasi kysyä, että "noh ostatteko"? Varsinainen vuosisadan myyntitykki:DD
Olen onnistunut tekemään jotain oikein, kun minulle eivät puhelinmyyjät soittele. Eikä ole edes mitään maksullista estoakaan käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnistunut tekemään jotain oikein, kun minulle eivät puhelinmyyjät soittele. Eikä ole edes mitään maksullista estoakaan käytössä.
Jos puhelinnumeroni on päätynytkin johonkin rekisteriin, olen puhelimeen vastattuani napakasti sanonut, että minulle ei saa soittaa.
Toivottavasti tuo lakko kestää pitkään :)