Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen mies on supernirso parinvalinnassa

Vierailija
19.02.2025 |

Jotenkin itseäni samalla huvittaa sekä kyrsii lukea täältä av:lta näitä miesten kirjoittamia aloituksia, että naiset kuulemma ovat niin valtavan nirsoja kumppaninvalinnassa ja heille ei kelpaa mikään. Minun kokemukseni mukaan nelikymppiset tai 35-45-vuotiaat sinkkumiehet ovat oikeasti tosi nirsoja naisten suhteen. On kaiken maailman vaatimuslistoja, että naisystävän pitää olla sitä, tätä ja tuota. Ja heti 1-2. treffeillä pitää kipinöiden leiskua, olla vahvaa kemiaa ja kokea syvää henkistä yhteyttä. Jos ei niitä tunne, niin ei haluta edes yrittää tutustua. Eräskin reilu nelikymppinen mies sanoi, että hänelle on tärkeää, että asutaan parisuhteessa yhdessä. Lisäksi hän tarkensi, että hän ei sitten halua asua vuokralla, kerrostalossa eikä rivitalossa, vaan hän haluaa asua ainoastaan omakotitalossa, joko omassa tai naisystävän. Eikö ihmiset itse ymmärrä, että mitä enemmän oheillä on jotain pikkutarkkoja kriteerejä, niin sitä vaikeampaa on löytää kumppani? Toki voihan se olla, että he viihtyvät ihan hyvin sinkkuina, että sen mahdollisen naisystävän pitää sitten olla aivan täydellinen, jotta se toisi jotain lisäarvoa elämään.

Tulkaa pois niistä teidän bullet point -listoista ja tustustukaa rauhassa naisiin! Älkää miettikö sitä, että onko tämä nainen hyvä paperilla tai älä heti luovuta, jos ei heti tunnu vahvaa kemiaa, vaan mieti sitä, että onko sinulla hyvä ja turvallinen tai edes kaverillinen olo sen uuden naisen kanssa.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja heti 1-2. treffeillä pitää kipinöiden leiskua, olla vahvaa kemiaa ja kokea syvää henkistä yhteyttä. Jos ei niitä tunne, niin ei haluta edes yrittää tutustua"

Olen 41 vuotias mies, ja tämä osui kyllä 100% maaliin minun tapauksessani. Jos en ensimmäisillä treffeillä koe voimakasta (molemminpuolista!) seksuaalista kipinää, niin toisia treffejä ei varmasti tule. Ja sama koskee muutakin kemiaa: jos ei sitä ekoilla treffeillä tunnu, niin toisia ei tule. 

42/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ajattelen aivan samalla tavalla, kuin sun tapaamasi miehet. 

Minkä ikäinen sä olet? Olettaisin sinun olevan max 32-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton. Omaa silmää miellyttävä, painakoot sitten vaikka 90 kg. Talous siinä kunnossa, että voidaan asua muuallakin kuin vuokralla, rikas ei kuitenkaan tarvi olla. Ihan sama onko lähihoitaja vai lääkäri kunhan ehdit täyttyvät.

Siinä listaa omalle nelikymppiselle naiselle. Nuo on mielestäni täysin normaaleja vaatimuksia, ja ulkonäöstäkin väitän joustavani normaalia enemmän, ainakin elopainosta.

Vierailija
44/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ei enää olla ensimmäistä kertaa leikkimässä kotia. Erosta pitää jotakin oppia. Ainakin se, ettei ala uuteen suhteeseen vääränlaisen ihmisen kanssa. Eli ihan on perusteltua syytäkin pitää rima korkealla.

Vierailija
45/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan minä noin 40 vuotias mies mietin, että jos ja kun käytän alkoholia hyvin vähän enkä muutoinkaan oikein viihdy basreissa tai yökerhoissa tms, enkä ole kokenut tinderiä tai muita vastaavia paikkoja omakseni niin missä sitä oikeastaan mahd.kumppanini löytäisin ja kohtaisin?

Kun vaikutan varmastikin nyt itseriittoiselta, ehkä vähän itsekkäältäkin kun en jaksa tai viitsi metsästämällä metsästää ja hakemalla hakea itselleni kumppania.

Onko tämä nyt sitten sitä nirsiutta vai ainoastaan hiljaista huväksymistä siihen, että saan lopouikänikin elää sinkkuna; siitähän mulla on jo kokemusta. 

Jos et hae seuraa, et löydä sitä. Yksinkertaista. Toki jos mielikuvituksesi pysähtyy tinderiin ja baariin, niin eipä voi kehua. 

Jos tämä on sinulle ok, kaikki on kunnossa. Jatka samalla tavalla. 

Niin. Kyllä kai suurin syy sinkkuuteni on kenties se, että viihdyn kai liian hyvin sinkkuna. Mutta toisaalta, jos sopivanoloinen "kumppaniehdokas" (ja  jolle minä olisin mahd.jotain vastaavaa) niin voin muuttaa mieltäni nopeastikin.

Edellisen kommenttini pointti nyt oli lähinnä viestiä, että emme me kaikki sinkut märehdi ja murehdi jatkuvasti, emme edes päiivittäin sitä, että olemme sinkkuja. 

En myöskään tunnista itseäni siitä muotista, jossa sinkkuuden syynä se, että olisi, jotenkin erityisen ujo tai arka ja tai muutoin hyvin introvertti. 

Ehkä siis olen vain vähän hölmökin kun koen, että voin löytää ja kohdata tai vastaavasti olla löytämättä ja kohtaamatta oman tulevan  parisuhdekumppanini oikeastaan melkein missä ja milloin vain.

Mutta on jollain tavoin ollut vapauttavaa kun olen löytänyt  tai onnnistunut luomasn sinkkuelostani sellaista, että se on, ainakin enimmäkseen hyvää ja antoisaa. 

Tiedän kuullostavani itseriittoiselta kun sanon,että kumppani (kuten kenties minä hänelle) olisikin itselleni enempi "bonus" - jolloin yhteinen parisuhde olisi mahdolliduus yrittää tehdä siitä, mikä on nyt  hyvim niin tehdä ja luoda siitä meille kumpaiselkekin parempi; jakaa ja moninkertaistaa hyvänolon,  ilon ja onnen hetket.

Mutta myös särkeä ja murtaa ne ei niin mukavat ja epäonniset lyjhyet ja vähän pidemmätkin hetket.

Siis kaikki se, jonka itse kukin meistä joutuu (tai saa) kohdata ja havaita elimme sitten yksin tai parisuhteessa, ehkä joku myös jollain muulla, minulle vieraalla tavalla tai tavoilla

Vierailija
46/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä sitä on oppinut, että suurin osa suhdetarjokkaista tarjoaa vain salmiakkia yksinoloon verrattuna. Kun suurimmat hormoonipurskahdukset ovat ohi, niin pakonomaista nylkyttämisen tarvetta ei enää ole. Ja ikävästi sanottuna naiset eivät kehity henkisesti juuri ollenkaan elämiensä aikana. Ei moni mieskään toki. Mutta jos nyt sattuu kehittymään, niin sopivia suhdetarjokkaita on minimaalisesti. Kevyempää seuraa saa helposti kypsemmistä naisista ja jos jälkikasvua haluaa, niin on syytä keskittyä alle kolmekymppisiin. 

Eli vähän vain järkeilemällä ajautuu helposti henkiseen zen-tilaan, mihin naiset eivät kuulu kuin korkeintaan pirskahduksittain. Suvunjatkaminen on alhaisin ihmisyyden syväkoodi ja jos sen ohittaa, niin edessä on lokoisa ja valoisa elämä.

Vierailija
47/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kyllä naisseuraa. Talouteni on kunnossa eikä ole päihdeongelmaa tms. Myös luonteeni ja persoonani on aina tietyllä tapaa vedonnut naisiin. Silti parisuhteeseen en saa ketään, ja se johtunee erektio-ongelmista. No, ei voimitään.

M44

Vierailija
48/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en löydä naista joka sytyttää älyllisesti elän mieluummin itsekseni. m -71

Vierailija
49/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se naisen tehtävä onkin. Masturboida miehen vasenta aivopuoliskoa.......

Olen äo 135 ja veikkaan että pitäisit minua idioottina, sillä miesten äly on laskukonemaista, mekaanista, palikkamaista. Jos teille puhuu jumalasta, saatte allergisen reaktion ja alatte puhumaan miehistä pilvien päällä. Et siis todennäköisesti itse pysty koskaan stimuloimaan naista henkisesti tai edes älyllisesti, joten vaatimuksesi on tyhjää egon kolinaa omaa riittämättömyyttäsi, sillä et suostu hyväksymään ettei miehellä ja naisella ole muuta yhteistä kuin suvun jatkaminen. Ja siinäkin miehellä häviävän pieni rooli

Vierailija
50/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea uskoa tätä. Mulle 40+ on ollut parasta aikaa deittimarkkinoilla. Silloin suht samanikäisiä miehiä olisi ollut tarjolla pilvin pimein, siinä missä aikaisemmin en ollut oikein kelvannut kellekään.

Väitän että tämä johtuu lähinnä perheenperustamisesta. Miehet etsivät perheen perustamiseen naista erilaisin kriteerein ja niihin minä en tainnut sopia. Sitten 40 + iässä kun moni oli jo tehnyt lapset ja toisella kierroksella, olinkin yhtäkkiä tosi kiinnostava, sillä olin lapseton ja nuorekas aikuinen nainen, joka ei halua lapsia vaan rentoa yhteiselämää, seikkailua ja seksiä. Saatoin käytännössä valita haluamani miehen useista hyvistä vaihtoehdoista. Tuntuu että tapailemillani miehillä oli hirveä kaipuu läheisyyteen ja parisuhteeseen. 

Tästä on nyt aikaa 10 vuotta, ja olen valitsemani miehen kanssa edelleen. Toki voi olla että deittimaailma on tuosta ajasta muuttunut nirsommaksi. 

Vierailija
51/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äo 135 ja veikkaan että pitäisit minua idioottina, sillä miesten äly on laskukonemaista, mekaanista, palikkamaista. Jos teille puhuu jumalasta, saatte allergisen reaktion ja alatte puhumaan miehistä pilvien päällä. Et siis todennäköisesti itse pysty koskaan stimuloimaan naista henkisesti tai edes älyllisesti, joten vaatimuksesi on tyhjää egon kolinaa omaa riittämättömyyttäsi, sillä et suostu hyväksymään ettei miehellä ja naisella ole muuta yhteistä kuin suvun jatkaminen. Ja siinäkin miehellä häviävän pieni rooli

Parisuhde-ÄO:si on O. 

t. eri

Vierailija
52/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä sitä on oppinut, että suurin osa suhdetarjokkaista tarjoaa vain salmiakkia yksinoloon verrattuna. Kun suurimmat hormoonipurskahdukset ovat ohi, niin pakonomaista nylkyttämisen tarvetta ei enää ole. Ja ikävästi sanottuna naiset eivät kehity henkisesti juuri ollenkaan elämiensä aikana. Ei moni mieskään toki. Mutta jos nyt sattuu kehittymään, niin sopivia suhdetarjokkaita on minimaalisesti. Kevyempää seuraa saa helposti kypsemmistä naisista ja jos jälkikasvua haluaa, niin on syytä keskittyä alle kolmekymppisiin. 

Eli vähän vain järkeilemällä ajautuu helposti henkiseen zen-tilaan, mihin naiset eivät kuulu kuin korkeintaan pirskahduksittain. Suvunjatkaminen on alhaisin ihmisyyden syväkoodi ja jos sen ohittaa, niin edessä on lokoisa ja valoisa elämä.

Miksi henkisesti kehittynyt nainen jahtaisi miestä tai etsisi parisuhdetta ylipäätään? Ja miksi henkisten johtajien seuraajat ovat pääasiassa naisia, poislukien alkeellisuskonnot kuten ateismi ja ortodoksisuus. Taitaa olla niin, että sinä et ole pysynyt kelkassa ja mummot sietävät sinua, koska olet heille lapsen kaltainen

Vierailija
53/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja heti 1-2. treffeillä pitää kipinöiden leiskua, olla vahvaa kemiaa ja kokea syvää henkistä yhteyttä. Jos ei niitä tunne, niin ei haluta edes yrittää tutustua"

Olen 41 vuotias mies, ja tämä osui kyllä 100% maaliin minun tapauksessani. Jos en ensimmäisillä treffeillä koe voimakasta (molemminpuolista!) seksuaalista kipinää, niin toisia treffejä ei varmasti tule. Ja sama koskee muutakin kemiaa: jos ei sitä ekoilla treffeillä tunnu, niin toisia ei tule. 

Ja itse vetävänä naisena rankkaan jokaisen välittömästi pippelinsä esiin kaivavan elukan suoraan ulkoruokintaan ilman yhteystietojani. Miksi nainen haluaisi pariutua kiimaisen katukoiran kanssa. Huhheijaa näitä teidän deluusioitanne.

Vierailija
54/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Parisuhde-halukkuuteni on 0. Kuka hullu sitoutuisi elämään 24/7 älyilevän siittäjän kanssa. Tai antaisi sellaiselle edes pääsyä elämäänsä.

Vierailija
55/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä nirso olla, ei kenenkään ole pakko pariutua.

Itse olen onnellisesti parisuhteessa, mutta jos ero tulisi, niin eläisin varmaankin ihan tyytyväisenä yksin. Ei mun olisi mikään pakko puolisoa siihen heti saada.

Vierailija
56/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä taas. Joka toinen päivä sama aloitus naisista, sitten miehistä. Kuka välittää.

Ihmiset tekee mitä tekee, ihan sama. Saa olla nirso, onko väliä. Sittenpä etsii kauemmin tai jotain. Löytää kun löytää.

Ei kenelläkään, miehellä tai naisella, ole velvollisuutta seurustella toisten kanssa. Yksin saa myös olla. VAPAA MAAILMA.

En ole lukenut vielä yhtään tällaista keskustelua vauvalta. Koko elämä mukaanlukien.

Kannattaa ehkä mennä ulos välillä tai tehdä jotain muuta, jos alkaa tuntua tältä.

Vierailija
57/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen ja jos olisin nyt etsimässä uutta parisuhdetta, todellakin olisi pitkä lista vaatimuksia, eikä mitään tarvetta joustaa niistä yhtään. Miksi miesten pitäisi?

Jos haluaa perheen, on ehkä tyydyttävä 'toiseksi parhaaseen", mutta ei silloin, kun ei ole lapsihaavetta. 

Vierailija
58/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

ja täällä sinäkin kuitenkin itket

59/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan kyllä naisseuraa. Talouteni on kunnossa eikä ole päihdeongelmaa tms. Myös luonteeni ja persoonani on aina tietyllä tapaa vedonnut naisiin. Silti parisuhteeseen en saa ketään, ja se johtunee erektio-ongelmista.

etkö sä voi saada apua tuohon erektio-ongelmaan lääkkeistä?

Vierailija
60/96 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa naiselta turvallista tai kaverillista oloa. Ovat turn offeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi