"Ikääntyessään nainen muuttuu näkymättömäksi." Jaa, eli häntä siis kohdellaan niin kuin naiset kohtelevat tavismiestä iästä huolimatta..? 🤔
Mikä nyt ongelma taas oli...
Ei miehet mitään hyvää käytöstä ole velkaa kellekään, varsinkaan kun naiset ovat niin täysin kusipäitä nykyisin.
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aniharvoin näkee naisen kohtelevan miehiä julkisella paikalla mitenkään huonosti, toisin päin kyllä. On osa naisten harjoittamaa itsesuojelua, että välttää synnyttämästä agressioita miehissä.
Totta. Kuinka monesti olet kuullut naisten huutelevan kadulla törkeitä kommentteja miesten vartaloista? Niinpä.
Kyllä bileissä sun muissa olen kuullut hyvin julmaa naureskelua nörttipoikia ja muita epäsuosittuja kohtaan.
Samaa kohtelua ne epäsuositut tytöt ja nörttitytötkin kohtasivat ja kohtaavat.
Mutta keiltä tätä käytöstä useammin saa niskaansa? Aivan, nainen on naiselle sika. Femina feminae sus.
Vierailija kirjoitti:
"25- vuotias nainenko sitten otetaan tosissaan ja hänen näkemyksiään arvostetaan? Salli mun nauraa. Naisella semmosta ikää ei valitettavasti olekaan. Vaikka kuinka olisi tohtorinna."
Sinua ei oteta tosissaan. Sinua ei voi ottaa tosissaan. Niin lapsellista tekstiä. Häpeäisit.
Ei vaan tämä on usein valitettavasti todellisuutta. Vaikka naisella olisi millaiset paperit koulusta ja olisi ahkerasti tehnyt työtä ammattitaitoa kartuttaekseen, on monilla miehillä tapana mitätöidä nainen ihan vain koska tämä on nainen. "Sinäkö tuon muka teit?" "Olet saanut vain kiintiöpaikan." "Yliopiston opettajat nyt vaan antaa tytöille parempia arvosanoja, vaikka me miehet osataan paremmin. Säälistä antavat."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ap kyllä sanoi, ettei niitä tavismiehiä kukaan huomaa, silti heitä kuulemma pilkataan. Miksei siis tyttöjäkin? "
No miksi sitten kiusaat tyttöjä?
Kostoksi.
Katkera tyttöjen ja naisten kiusaaja ja ahdistelija, omasta mielestään kohtelias ja kunnollinen mies :D
Ei, en ole. Olin joskus, kiitos feminismin en ole enää. Saatte mitä ansaitsette.
Onhan se kaltaisellesi punainen vaate, että se ahdistelemasi tyttö tai nainen pitää itseään yhtä arvokkaana kuin miehiäkin ja oikeutenaan torjua mies niin halutessaan. Kunnollinen ja mukava et ole siis ollut koskaan, nyt päälle vielä kostonhimoinen ja katkera.
*Komppaan nämä.
Naiset, keskittäkää itse huomionne toisiin naisiin. Miehen katseelle vallan antaminen on jo vanha juttu. Naisten väliset ystävyyssuhteet ovat todella antoisia, ja naiset voivat tukea toisiaan myös työelämässä. Miehistä ei tarvitse välittää.
Ap, joka on täysmulkku, ihmettelee miksi naiset kohtelee sitä kuin täysmulkkua. Nero.
Jestas, vieläkinkö tämä ketju on täällä.. noh, tehokkaasti on vetänyt muutamat incelit mukaan.
Vierailija kirjoitti:
> Et oleoletettavasti päivääkään elänyt nuorena naisena, jota ahdistellaan pelkän ystävällisen hymyn takia. Minä, ja hyvin suuri osa naisita tietää, mitä se on. Sen vuoksi sinäkin saat töykeyttä osaksesi. Reilua? Ehkä ei, mutta miehistä kun ei koskaan tiedä, kuka se pipipää on.
Juu, sen olen huomannut ettei naisten omatuntoa ollenkaan häiritse kun kostavat kaikille miehille sen yhden pipipään teot.
Ap
Kostavat välttelemällä vieraita miehiä? Mikä hiton kostotaktiikka se on? Itse olen valitettavasti huonojen kokemusten myötä tullut varovaisemmaksi miesten suhteen. Ei se ole mikään loukkaus juuri sinua kohtaan vaan ihan vaan itsesuojelua. Vetäydyn ahdistaviksi ja uhkaaviksi kokemani tilanteet, monesti sanomatta sanaakaan tai pyytämällä miestä häipymään.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku esittää, että naiset ovat jokin homogeeninen ja yhtenäinen blokki ja miehet toinen yhtenäinen blokki.
Yleistäminen on ty-pe-rää.
Yleistäminen ja vastakkainasettelu on nykyään niin muodissa että sitä on joka asiassa. Oli tuossa välillä rauhallisempaa ajanjaksoa mutta useamman vuoden ollut tämä blokkiteema päällä ja näyttää vaan kiihtyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehistä taas tulee arvovaltaisia hopeakettuja, jotka kokevat arvostusta vielä vanhempanakin, joskin ehkä eri tavalla, kuin nuorena miehenä. Kaikki kuuntelee papparaisia, mutta kukaan ei ota tosissaan harmaahapsista rouvaa. "
Tämä on se, mikä itseäni on ikääntymisessä eniten korvennut. Flirttailijoita en kaipaa, enkä seksualisoivia katseita. Mutta on käsittämätöntä, miten ihmisten silmissä minusta on iän myötä tullut myös merkityksetön ja naurettava ihminen, jonka mielipiteillä ei ole mitään väliä.
Tämäkin lienee sukupuolisidonnainen asia. Itse olen nainen ja pidän papparaisia enemmän höyrähtäneinä, vertaa Putinit, Trumpit ja Lavrovit. Ei pitäisi tuollaisia geriatrisia höppänöitä päästää mihinkään vallankahvaan. Sen verran sekopäistä juttua itse kullakin, että alkaako jo Alzheimer tai demen
"Ehkä Putinit, Trumpit ja Lavrovit ovat "höyrähtäneitä papparaisia", mutta entä Hugh Jackmanit (56), Henry Cavillit (42), Ryan Reynoldsit (48) ja Brad Pittit (61)? Ovat todellakin papparaisia, joita ei kukaan halua...? Ai ei vai?"
Vertaat 70+ ikäisiä pappoja keski-ikäisiin miehiin. Heistäkin valitset esimerkeiksi hyvin säilyneitä hunkseja, joista jokainen on jossain vaiheessa valittu maailman seksikkäimmäksi mieheksi. Ei tainnut mennä vertailu ihan putkeen, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin mukavaa miestä en julkisella paikalla ole nähnyt, joka olisi puuttunut nuorten tyttöjen ahdisteluun. Yksikään ahdistelija taas ei ole mukava mies."
Ahdisteluun on muuten aika hankala puuttua, jos sitä ei ole ikinä edes nähnyt.
Sinä et vain tunnista ahdistelua, kun sellaista kohtaat. Saatat jopa itse osallistua siihen tai hyväksyä sen hiljaa sivusta. Et siis koskaan ole nähnyt miesten huutavan tytöille/naisille kommentteja näiden ulkonäöstä tai vislailevan yms..? Tai vaihtoehtoisesti ulkonäön haukkumista, vaikkapa perseen leveyttä tai muuta tällaista. Se on ahdistelua.
Miksi edelleen jatkat tuota paskanjauhamista?
Koska en itsekään tiedostanut kokeneeni ahdistelua, ennen kuin eräs mies henkilö avasi silmäni. Siis hyväntahtoinen mies ystävä.
Ahdistelu ja seksuaalinen häirintä oli niin normaalia arkipäivää, että olin pitänyt käytännössä vain väkisin panemista tms. voimakasta väkivaltaa häirintänä.
Ulkonäölleni on huudeltu, kun olen ollut lenkillä. Ulkonäköäni on kommentoitu, kun olen ollut töissä. Minua on kourittu ohimennen alaikäisenä. Minulle on lähetelty dickpickejä. Minulta on yritetty ostaa seksiä. Ulkonäköäni on vertailtu työkaveriini. Yms...
Silti olin ajatellut, että minä en ole kohdannut häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin mukavaa miestä en julkisella paikalla ole nähnyt, joka olisi puuttunut nuorten tyttöjen ahdisteluun. Yksikään ahdistelija taas ei ole mukava mies."
Ahdisteluun on muuten aika hankala puuttua, jos sitä ei ole ikinä edes nähnyt.
Sinä et vain tunnista ahdistelua, kun sellaista kohtaat. Saatat jopa itse osallistua siihen tai hyväksyä sen hiljaa sivusta. Et siis koskaan ole nähnyt miesten huutavan tytöille/naisille kommentteja näiden ulkonäöstä tai vislailevan yms..? Tai vaihtoehtoisesti ulkonäön haukkumista, vaikkapa perseen leveyttä tai muuta tällaista. Se on ahdistelua.
Miksi edelleen jatkat tuota paskanjauhamista?
Koska en itsekään tiedostanut kokeneeni ahdistelua, ennen kuin eräs mies henkilö avasi silmäni. Siis hy
Kyllähän tässä on varmasti asenteesta ja tottumuksestakin moni asia kiinni. Tarkoitan, että kun kirjoitin aiemmin, etten ole kohdannut ahdistelua, niin heti perään kirjoitin ahdistelusta, siis sellaisista asioista, joita pidetään ahdisteluna. Ja nyt kun mainitsit, on minultakin seksiä koetettu ostaa kasarilla Helsinginkadulla. Se mies oli hyvin aran oloinen ja häpesi kysymystään selvästi, ehkä ensi kertaa liikkeellä niin ei erottanut minua seksityöläisestä?
Minun ikäiseni 57v. ei ole tottunut ajattelemaan jokaista törppöä "tyypillisenä miehenä, joka ahdistelee". Näin asian siten, että on olemassa törppöjä ja väkivaltaisia ihmisiä, jotka eivät kuitenkaan edusta koko sukupuolta millään lailla. Myös miehiä ahdistellaan väkivaltaisesti eli haastetaan riitaa, fyysisen väkivallan uhka on toisten miesten taholta. Osittain samat törpöt varmaan asialla. En siis näe tätä sukupuoleen liittyvänä vaan asuinpaikkaan ja elinympäristöön liittyvänä enemmän. Eli jos asuu alueella, jossa on paljon ongelmallisia ihmisiä tai kulttuurissa, joka on macho (Suomi ei ole), niin tuota tapahtuu enemmän. Kuten on muutakin rikollisuutta enemmän.
Normaali ihminen ei ahdistele muita eikä ole väkivaltainen muutenkaan.
Vaikka täällä miesvihapalstalla yritetään muuta väittää ei normaali suomimies ahdistele 14v tyttöjä ostarilla tai tiuski jopa lyö pullolla naisia. Kyllä se on unelmien tulijat jotka näitä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehistä taas tulee arvovaltaisia hopeakettuja, jotka kokevat arvostusta vielä vanhempanakin, joskin ehkä eri tavalla, kuin nuorena miehenä. Kaikki kuuntelee papparaisia, mutta kukaan ei ota tosissaan harmaahapsista rouvaa. "
Tämä on se, mikä itseäni on ikääntymisessä eniten korvennut. Flirttailijoita en kaipaa, enkä seksualisoivia katseita. Mutta on käsittämätöntä, miten ihmisten silmissä minusta on iän myötä tullut myös merkityksetön ja naurettava ihminen, jonka mielipiteillä ei ole mitään väliä.
Tämäkin lienee sukupuolisidonnainen asia. Itse olen nainen ja pidän papparaisia enemmän höyrähtäneinä, vertaa Putinit, Trumpit ja Lavrovit. Ei pitäisi tuollaisia geriatrisia höppänöitä päästää mihinkään vallankahvaan. Sen verran sekopäistä juttua itse kullakin, että alkaako jo Alzheimer tai demen
Et kai sä 42-vuotiasta rinnasta 61-vuotiaaseen?
Kerropa millä avuilla sinä naisen luulet saavasi! Aloituksesi perusteella olet niitä miehiä, joihin naiset ei koske tikullakaan.
On vanha sanonta, että "tyhjän saa pyytämättäkin".
Naiset on tarkka vaistoisia evoluution myötä. Sinussa on katkeruutta ja ilkeyttä mikä näkyy heti viesteistäsi. Luuletko että naiset ja toiset miehet ei näe tätä sinusta päälle liimatun "ystävällisyyden" läpi. Siksi he välttelee sinua, et ole hyvä mies heidän silmässä. Ei se ulkonäkö tai ikä vaan se luonne mikä näkyy tiedostamattomista ilmeistä ja eleistä.
Olen huomannut että lihavia kauniita naisia haukutaan kadullakin miesten toimesta, mutta harmaita hiirulaisia lihavia naisia ei. Ilmeisesti miehet toivovat niiden kauniiden lihavien laihtuvan, mutta rumien tai ei-minkään-näköisten kohdalla se on aivan sama, heihin ei yksinkertaisesti kiinnitetä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
AP sinä et ymmärrä yhtään mistä siinä on kyse.
"keski-ikäinen (vanha) nainen muuttuu näkymättömäksi" Miehet eivät ole näkymättömiä täysin koskaan, koska heillä on etuja joita saa sillä että haarovälissä on penis.
Nainen muuttuu miesten mielestä rumaksi viimeistään vanhana, osa naisista on toki rumia ja näkymättömiä jo nuorena. Naisella ei saa olla ryppyjä, läskiä, ohuita hiuksia, lyhyitä hiuksia, värikkäitä hiuksia, harmaita hiuksia, pieniä tissejä jne... Naisen pitää olla aina nuori, aina ihannepainossa mutta kuitenkin olla isot tissit ja pyöreä perse, pitkät paksut hiukset, turpeat huulet, pitkät lakatut kynnet, tekoripset... sitten miehet huomaavat, oli sitten kyse seksuaalisesta huomioimisesta tai ammatillisesti työelämässä. Tosin kuitenkin toisaalta "näyttävät" nuoret pyntätyt naiset ovat miesten mielestä tyhmiä bimboja, joita ei tarvitse tietenkään työelämässä huomioida, koska ne "kauniit" n
No, olipahan taasen katkeran naisen kitinää. Naisilla on itseisarvo joka on aina liittynyt lisääntymiskykyyn, kun taas miehillä on aina ollut välinearvo, joka liittyy siihen kuinka paljon saat perheelle hankittua. Vanhemmat miehet ovat jo ehtineet keräämään omaisuutta, joten kykenevät huoltamaan perhettä nuoria miehiä paremmin kun taas naiset on kerännyt vain rasvakerrosta ja tulevat kykenemättömiksi lisääntymään => arvo laskee.
Nuoret miehet on oleellisesti näkymättömämpiä kuin naiset ikinä. Suuri ero on, että nuoret naiset ovat tottuneet ulkonäkönsä tuomaan huomioon, joka haihtuu, kun taas miehiin kohdistuva huomio lisääntyy. Eli kun keksi-ikäinen mies saa saman verran, tai vähän vähemmän, huomiota kuin saman ikäinen nainen, on se selvä parannus miehellä kun taas naisella suuri huononnus.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä miesvihapalstalla yritetään muuta väittää ei normaali suomimies ahdistele 14v tyttöjä ostarilla tai tiuski jopa lyö pullolla naisia. Kyllä se on unelmien tulijat jotka näitä harrastaa.
Mua on ahdistellut kyllä ihan umpisuomalaiset miehet ja sekin, joka 13 vuotiaana kouri mun rintoja bussissa, oli ihan suomalaisukko. Ei kantasuomalaiset ole yhtään puhtoisempia tässä asiassa.
"Nuoret miehet on oleellisesti näkymättömämpiä kuin naiset ikinä. Suuri ero on, että nuoret naiset ovat tottuneet ulkonäkönsä tuomaan huomioon, joka haihtuu, kun taas miehiin kohdistuva huomio lisääntyy. Eli kun keksi-ikäinen mies saa saman verran, tai vähän vähemmän, huomiota kuin saman ikäinen nainen, on se selvä parannus miehellä kun taas naisella suuri huononnus."
Se huomio, mitä nuori nainen saa, ei kyllä pääasiassa ole mitään arvostusta ja kunnioitusta. Et ymmärrä mitään siitä, miltä tuntuu, kun sut alennetaan pelkäksi objektiksi.
👋 Ei kommentoitavaa tännekään.