"Ikääntyessään nainen muuttuu näkymättömäksi." Jaa, eli häntä siis kohdellaan niin kuin naiset kohtelevat tavismiestä iästä huolimatta..? 🤔
Mikä nyt ongelma taas oli...
Ei miehet mitään hyvää käytöstä ole velkaa kellekään, varsinkaan kun naiset ovat niin täysin kusipäitä nykyisin.
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ap kyllä sanoi, ettei niitä tavismiehiä kukaan huomaa, silti heitä kuulemma pilkataan. Miksei siis tyttöjäkin? "
No miksi sitten kiusaat tyttöjä?
Kostoksi.
Katkera tyttöjen ja naisten kiusaaja ja ahdistelija, omasta mielestään kohtelias ja kunnollinen mies :D
Ei, en ole. Olin joskus, kiitos feminismin en ole enää. Saatte mitä ansaitsette.
Vierailija kirjoitti:
"Et arvosta sitä, että saat rauhassa tehdä työsi ilman seksuaalista ahdistelua kenenkään suunnalta vaan kaipaat erityishuomiointia naisilta. "
Et taida muuta osata, kuin haastaa riitaa?
No jos osaisit (mitään) sinulla olisi työpaikka
Minun työpaikallani työnteko ei ole muista työntekijöistä fantasiointia ja ahdistelua. Sinä sen sijaan taidat olla "työvoiman ulkopuolella".
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin lienee sukupuolisidonnainen asia. Itse olen nainen ja pidän papparaisia enemmän höyrähtäneinä, vertaa Putinit, Trumpit ja Lavrovit. Ei pitäisi tuollaisia geriatrisia höppänöitä päästää mihinkään vallankahvaan. Sen verran sekopäistä juttua itse kullakin, että alkaako jo Alzheimer tai dementia jäytää aivoja.
Eipä ne nuoretkaan sen parempia ole. Elagabalus oli teini-ikäinen noustessaan Rooman keisariksi ja hän oli täysin sadistinen johtaja. Tapatti esimerkiksi huvin vuoksi omia illallisvieraitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ap kyllä sanoi, ettei niitä tavismiehiä kukaan huomaa, silti heitä kuulemma pilkataan. Miksei siis tyttöjäkin? "
Kostoksi.
Eli olet kuin oletkin incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostoksi.
Katkera tyttöjen ja naisten kiusaaja ja ahdistelija, omasta mielestään kohtelias ja kunnollinen mies :D
Ei, en ole. Olin joskus, kiitos feminismin en ole enää. Saatte mitä ansaitsette.
Onhan se kaltaisellesi punainen vaate, että se ahdistelemasi tyttö tai nainen pitää itseään yhtä arvokkaana kuin miehiäkin ja oikeutenaan torjua mies niin halutessaan. Kunnollinen ja mukava et ole siis ollut koskaan, nyt päälle vielä kostonhimoinen ja katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostoksi.
Kuinka monta henkilöä tässä keskustelussa mielestäsi on? Vai puhutko itseksesi useinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehistä taas tulee arvovaltaisia hopeakettuja, jotka kokevat arvostusta vielä vanhempanakin, joskin ehkä eri tavalla, kuin nuorena miehenä. Kaikki kuuntelee papparaisia, mutta kukaan ei ota tosissaan harmaahapsista rouvaa. "
Tämä on se, mikä itseäni on ikääntymisessä eniten korvennut. Flirttailijoita en kaipaa, enkä seksualisoivia katseita. Mutta on käsittämätöntä, miten ihmisten silmissä minusta on iän myötä tullut myös merkityksetön ja naurettava ihminen, jonka mielipiteillä ei ole mitään väliä.
Tämäkin lienee sukupuolisidonnainen asia. Itse olen nainen ja pidän papparaisia enemmän höyrähtäneinä, vertaa Putinit, Trumpit ja Lavrovit. Ei pitäisi tuollaisia geriatrisia höppänöitä päästää mihinkään vallankahvaan. Sen verran sekopäistä juttua itse kullakin, että alkaako jo Alzheimer tai dementia jäytää aivoja.
Ehkä Putinit, Trumpit ja Lavrovit ovat "höyrähtäneitä papparaisia", mutta entä Hugh Jackmanit (56), Henry Cavillit (42), Ryan Reynoldsit (48) ja Brad Pittit (61)? Ovat todellakin papparaisia, joita ei kukaan halua...? Ai ei vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naiset tavoittele näkymättömyyttä? Tämähän on vain positiivista.
Tämä on kyllä erikoista. Nuoret naiset valittavat, kun he saavat jatkuvasti kyseenalaista huomiota miehiltä. Sitten vanhetessaan valittavat siitä, kun sitä huomiota ei enää tule. En ymmärrä.
Naiset eivät sankoin joukoin valita siitä, etteivät vanhetessaan saa miehiltä kyseenalaista huomiota. Tämä on miesten keksimä "ongelma", jolla yrittävät oikeuttaa ahdistelunsa.
Puhut soopaa.
"Women feel invisible at a shockingly low age study reveals why they blame fashion"
https://nypost.com/2025/01/30/lifestyle/women-feel-invisible-at-a-shock
---
Ja kyllä: miehiä naurattaa naisten kokemus näkymättömyydestä, sillä kysehän on heidän näkökulmastaan vain laskeutuminen sinne tavallisten kuolevaisten joukkoon, jossa "99%" (tai yleensä siis suurin osa) miehistä on ollut koko ikänsä. "Welcome to the real world", kuten The Matrix -elokuvassa sanottiin.
Kun on tottunut etuoikeutettuun asemaan, tuntuu tasa-arvoinen kohtelu syrjinnältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et arvosta sitä, että saat rauhassa tehdä työsi ilman seksuaalista ahdistelua kenenkään suunnalta vaan kaipaat erityishuomiointia naisilta. "
Et taida muuta osata, kuin haastaa riitaa?
No jos osaisit (mitään) sinulla olisi työpaikka
Minun työpaikallani työnteko ei ole muista työntekijöistä fantasiointia ja ahdistelua. Sinä sen sijaan taidat olla "työvoiman ulkopuolella".
Sanotaan näin. Olen yhtä paljon "työvoiman ulkopuolella" kuin sinä "et ole trolli". Mikäli et ymmärrä vastaustani, en valitettavasti voi auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne nuoretkaan sen parempia ole. Elagabalus oli teini-ikäinen noustessaan Rooman keisariksi ja hän oli täysin sadistinen johtaja. Tapatti esimerkiksi huvin vuoksi omia illallisvieraitaan.
Että vaihtoehdot nykymaaimassa ovat lähinnä sinusta teini-ikäiset USAn keskushallinnon "uudistajat" tai Putin ja Trump? Keski-ikäisiä ei ole olemassakaan?
Mulla ei ole mitään tätä vastaan. Ei todellakaan yhtään mitään. On ihanaa, että annetaan olla rauhassa, en ollenkaan haluaisi palata aikaan 30 vuotta sitten.
t. Nainen 50 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naiset tavoittele näkymättömyyttä? Tämähän on vain positiivista.
Tämä on kyllä erikoista. Nuoret naiset valittavat, kun he saavat jatkuvasti kyseenalaista huomiota miehiltä. Sitten vanhetessaan valittavat siitä, kun sitä huomiota ei enää tule. En ymmärrä.
Naiset eivät sankoin joukoin valita siitä, etteivät vanhetessaan saa miehiltä kyseenalaista huomiota. Tämä on miesten keksimä "ongelma", jolla yrittävät oikeuttaa ahdistelunsa.
Puhut soopaa.
"Women feel invisible at a shockingly low age study reveals why they blame fashion"
https://nypost.com/2025/01/30/lifestyle/women-feel-invisible-at-a-shock
---
Ja kyllä: miehiä naurattaa naisten kokemus näkymättömyydestä, si
Se nuorten naisten "näkyvyys" ei ole mikään etuoikeus. Etuoikeus on esim. se, että miesten mielipiteelle annetaan suurempi painoarvo kuin naisen mielipiteelle.
Taas joku esittää, että naiset ovat jokin homogeeninen ja yhtenäinen blokki ja miehet toinen yhtenäinen blokki.
Yleistäminen on ty-pe-rää.
Vierailija kirjoitti:
AP sinä et ymmärrä yhtään mistä siinä on kyse.
"keski-ikäinen (vanha) nainen muuttuu näkymättömäksi" Miehet eivät ole näkymättömiä täysin koskaan, koska heillä on etuja joita saa sillä että haarovälissä on penis.
Nainen muuttuu miesten mielestä rumaksi viimeistään vanhana, osa naisista on toki rumia ja näkymättömiä jo nuorena. Naisella ei saa olla ryppyjä, läskiä, ohuita hiuksia, lyhyitä hiuksia, värikkäitä hiuksia, harmaita hiuksia, pieniä tissejä jne... Naisen pitää olla aina nuori, aina ihannepainossa mutta kuitenkin olla isot tissit ja pyöreä perse, pitkät paksut hiukset, turpeat huulet, pitkät lakatut kynnet, tekoripset... sitten miehet huomaavat, oli sitten kyse seksuaalisesta huomioimisesta tai ammatillisesti työelämässä. Tosin kuitenkin toisaalta "näyttävät" nuoret pyntätyt naiset ovat miesten mielestä tyhmiä bimboja, joita ei tarvitse tietenkään työelämässä huomioida, koska ne "kauniit" n
Mitä helvetin etuja siitä peniksestä on? Kerrotko ihan konkreettisesti, etkä vain toistele typeriä ideologisia väittämiä?
Suurin osa miehiustä on naisille näkymättömiä koko ikänsä. Näkyväksi tulevat vain ne miehet, jotka onnistuvat menestymään niin paljon ettei heitä voi enää ohittaa. Sitten aletaan valittaa, että peniksen ansiosta tuo mies on menestynyt.
Katsokaa joskus peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vain tyytyväinen. Saa olla ja kulkea vapaammin. Nuorempana oli vapaata riistaa kaikelle arvostelulle. Negatiivista ja positiivista kommentointia lauottiin päin naamaa ventovieraidenkin toimesta. Se on loppunut kokonaan. Hyvä.
Juuri näin. Monet kokee, että nuori nainen on vapaata riistaa, lisäksi hänelle pitää osoittaa paikkansa arvoasetelman loppupäässä, vaikka kommentoimalla jotain ilkeää. Positiivisia yhteydenottoja julkisella paikalla ei juurikaan tullut, koska ne mukavat miehet vaan katselivat ujoina kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vain tyytyväinen. Saa olla ja kulkea vapaammin. Nuorempana oli vapaata riistaa kaikelle arvostelulle. Negatiivista ja positiivista kommentointia lauottiin päin naamaa ventovieraidenkin toimesta. Se on loppunut kokonaan. Hyvä.
Juuri näin. Monet kokee, että nuori nainen on vapaata riistaa, lisäksi hänelle pitää osoittaa paikkansa arvoasetelman loppupäässä, vaikka kommentoimalla jotain ilkeää. Positiivisia yhteydenottoja julkisella paikalla ei juurikaan tullut, koska ne mukavat miehet vaan katselivat ujoina kaukaa.
Niin mukavaa miestä en julkisella paikalla ole nähnyt, joka olisi puuttunut nuorten tyttöjen ahdisteluun. Yksikään ahdistelija taas ei ole mukava mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mukavaa miestä en julkisella paikalla ole nähnyt, joka olisi puuttunut nuorten tyttöjen ahdisteluun. Yksikään ahdistelija taas ei ole mukava mies.
Minkäkin olen nähnyt vain naisten puuttuvan ja tulevan ahdistelijan ja ahdistellut väliin ihan fyysisesti.
Miten tästäkin tuli katkeran miehen ongelma. Se että naisia aletaan iän myötä vähätellä eri tavalla, se ahdistelukin on vähättelyä. Ei ole oikeutta olla kiinnostumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta, että vaihdevuosien jälkeen jokin automaattinen "checking" jää miehiltä pois, se ei tarkoita edes mitään flirttiä tms. mutta liittyy seksuaalisuuteen ja biologiaan. Aika aikaa kutakin. Kyllä siihen tottuu. :) Pitää löytää muita ominaisuuksia seksuaalisen vetovoiman tilalle. t. nainen 68 v
Jos vakituisessa parisuhteessa, esim vaimo + lapset, oleva mies aina 'tsekkailee' muut naiset, eipä ole hurraamista naisen osa.
Sen toki ymmärrän, että haku päällä -vaiheessa vilkuillaan ympärilleen.
Samalla tavalla varattu nainenkin ilahtuu mielestään vetävien miesten osoittamasta huomiosta. Eihän tässä ole järkeä tehdä eroa näiden asioiden välillä.
Onko oma itsetuntosi noin heikoissa kantimissa? Vai oletko mies, joka kuvittelee tietävänsä?
Naimisissolevana en koe muita miehiä ja heidän lähestymistään seksuaalisesti virkistävänä. Pikemmin kiusallista. Koska en elä puutteessa, pystyn suhtautumaan kaikkiin ihmisinä. Minulle vieraat miehet eivät ole objekteja, enkä itsekään koe oloani sellaiseksi. Elämäni ja psyykeni on tasapainossa.