Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ikääntyessään nainen muuttuu näkymättömäksi." Jaa, eli häntä siis kohdellaan niin kuin naiset kohtelevat tavismiestä iästä huolimatta..? 🤔

Vierailija
19.02.2025 |

Mikä nyt ongelma taas oli...

Ei miehet mitään hyvää käytöstä ole velkaa kellekään, varsinkaan kun naiset ovat niin täysin kusipäitä nykyisin.

Kommentit (371)

Vierailija
1/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, jos haluat olla kusipää ja käyttäytyä huonosti, niin turha on vinkua kun naiset eivät kiinnostu

Vierailija
2/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naiset tavoittele näkymättömyyttä? Tämähän on vain positiivista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, jos haluat olla kusipää ja käyttäytyä huonosti, niin turha on vinkua kun naiset eivät kiinnostu

Minä käyttäydyn aina hyvin, mutta lukuisat kerrat olen saanut ihan syyttä paskaa käteen naisilta.

Ap

Vierailija
4/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minä olen sen asian tältä palstalta ymmärtänyt.

Eivät halua muuta kun olla yksin. Kaikki ystävällisyys koetaan suoranaisena vittuiluna.

Ap

Vierailija
5/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraisiin miehiin ei kyllä uskalla ottaa kontaktia kadulla eikä edes jäädä katsomaan, kun ne voivat olla huonosti käyttäytyviä kusipäitä ja jopa vaarallisia. Tämä opitaan ihan elävässä elämässä jo tyttönä.

Vierailija
6/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharvoin näkee naisen kohtelevan miehiä julkisella paikalla mitenkään huonosti, toisin päin kyllä. On osa naisten harjoittamaa itsesuojelua, että välttää synnyttämästä agressioita miehissä.

Vierailija
8/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli, inkkeli.

Vierailija
9/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua muuta kun olla yksin. Kaikki ystävällisyys koetaan suoranaisena vittuiluna.

Ap

Eli lähestyt tuntemattomia naisia ja, kun he eivät huomiotasi halua, naiset ovat ilkeitä ja julmia? Ystävällisyys muita ihmisiä kohtaan on ihan perusoletus, ei mikään erityispalvelus sinun osaltasi naisia kohtaan.

Vierailija
10/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruusmittari ylikuumeni.

Vierailija
11/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyessään? Missä se raja kulkee? Eri ikäisissä naisissa on niin eri kaliiberia olevia, kun katsoo painoa jne. 

Vierailija
12/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen on se, mikä muuttaa naisen näkymättömäksi. 

Vierailija
13/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain naisilla on oikeus käyttäytyä kusipäisesti? Mihin se tasa-arvo katosi?

Vierailija
14/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää olla herrasmies. Tämä asia ei tule miksikään muuttumaan. Turha sitten valittaa jos ette saa naista, jos ette ole edes herrasmiehiä. Naiset arvostavat sellaista. Harmi kun niitä ei nykymaailmassa niin paljoa taida olla. 

Vierailija
15/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ystävällisyys? Oletko lukenut omaa aloitustasi. Ei tuolla asenteella ole kukaan oikeasti ystävällinen.

Vierailija
16/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aniharvoin näkee naisen kohtelevan miehiä julkisella paikalla mitenkään huonosti, toisin päin kyllä. On osa naisten harjoittamaa itsesuojelua, että välttää synnyttämästä agressioita miehissä.

Vitseille on oma ketju

Vierailija
17/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli lähestyt tuntemattomia naisia ja, kun he eivät huomiotasi halua, naiset ovat ilkeitä ja julmia? Ystävällisyys muita ihmisiä kohtaan on ihan perusoletus, ei mikään erityispalvelus sinun osaltasi naisia kohtaan.

Ja vähemmän yllättäen tuo "perusoletus" ei päde naisiin...

Vierailija
18/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sinä et ymmärrä yhtään mistä siinä on kyse.

"keski-ikäinen (vanha) nainen muuttuu näkymättömäksi"  Miehet eivät ole näkymättömiä täysin koskaan, koska heillä on etuja joita saa sillä että haarovälissä on penis.

Nainen muuttuu miesten mielestä rumaksi viimeistään vanhana, osa naisista on toki rumia ja näkymättömiä jo nuorena. Naisella ei saa olla ryppyjä, läskiä, ohuita hiuksia, lyhyitä hiuksia, värikkäitä hiuksia, harmaita hiuksia, pieniä tissejä jne... Naisen pitää olla aina nuori, aina ihannepainossa mutta kuitenkin olla isot tissit ja pyöreä perse, pitkät paksut hiukset, turpeat huulet, pitkät lakatut kynnet, tekoripset... sitten miehet huomaavat, oli sitten kyse seksuaalisesta huomioimisesta tai ammatillisesti työelämässä. Tosin kuitenkin toisaalta "näyttävät" nuoret pyntätyt naiset ovat miesten mielestä tyhmiä bimboja, joita ei tarvitse tietenkään työelämässä huomioida, koska ne "kauniit" naiset on vain seksiobjekteja.

Miehet taas päinvastoin yleensä paranevat ikää myöden, kun tulee sitä karismaa. Mies saa olla ryppyinen, harmaa, kalju, lihava jne. ihan mitä vaan. Puku vaan päälle, niin nouset kaikkien naisten yläpuolelle, toiset miehet huomaavat sinut väkijoukossa ja pitävät vertaisenaan, jos sulla on puku päällä, niin oletus on, että olet joku tärkeä. Ja ilman pukuakin, oletus on että jos on mies ja nainen paikalla, mies tietää kaikki tärkeät asiat.

Vierailija
19/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain naisilla on oikeus käyttäytyä kusipäisesti? Mihin se tasa-arvo katosi?

Kirjoitinko jotain tuollaista?

Vierailija
20/371 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruusmittari ylikuumeni.

Onko ongelman kieltäminen mielestäsi sitten parempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi