Yle: Jatkossa työttömyyskorvaus on määräaikainen, jos työttömyys jatkuu yli vuoden verran, tukea ei enää myönnetä.
Kommentit (34)
Ap valehtelee tahallaan.
Uusi 800 euron yleistuki, joka korvaa työmarkkinatuen ja peruspäivärahan, on nimenomaan jatkuva, eikä sillä ole päätepistettä.
Mitä sä ap voitat tai saavutat tän tason paskanjauhamisestas? Hetkellisesti parempi mieli itselles? Lyhyt voimaantumisen tunne? Kuinka helvetin huonosti täytyy voida itsensä kanssa, että juolahtaa edes pieneen mieleenkään näinkin puhkikulunu ja typerä ikuisuustrollaus?
Juu, eläkekin muuttuu määräaikaseksi. Saat eläkettä jatkossa max seitsemän vuotta minkä jälkeen sitä ei enää makseta
Tämä ei pidä paikkaansa. Aloituksen voi poistaa.
Noh, sitten se on niin. Lähäri/siivoojana hain laitoshuoltajan paikkaa. Tuli viesti: kiitos mielenkiinnostasi paikkaa kohtaan, hakemuksia saimme 268 kpl, valitettavasti tällä kertaa valinta ei kohdistunut sinuun. Näitä on ollut paljon. Niin miten minä vain menen sinne töihin? Ennen pitkää varmaan alkoholisoidun, ja sitten minua kutsuu ainoastaan laitos, siinäpä teille paremmille ihmisille sitten lisää makseltavaa. Jos et osaa löytää ratkaisuja työpaikkojen puuttumiseen, älä tule länkyttämään minulle mitään. Yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Juu, eläkekin muuttuu määräaikaseksi. Saat eläkettä jatkossa max seitsemän vuotta minkä jälkeen sitä ei enää makseta
Sellainen on jo sieltä yleistukille
Voiskio Ap linkata/ kertoa lähteen tähän mainitsemansa uutisen, . En voi välttyä mielikuvalta, että hän ei joko valehtelee tai ymmärrä kuulamaansa ja tai lukemaansa....
Pätkätöihin tuomittu maisteri
Jos työttömyystukea ei enää saisi, olisi vuoden työttömänä olleella kaikki kannustimet mennä töihin. Sitten ainakin nähtäisiin voiko jokainen halukas tuosta vain mennä töihin, niin kuin jotkut väittävät että voi, ja että esteenä on ainoastaan laiskuus.
Työttömät kalkkunankasvattajaksi🐤
Huono homma kun työttömyyttä niin paljon ja moni joutuu olemaan pitkään jopa eläkkeelle asti työtön. Eikä eläkettä kerry.
Eiii :(((