Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6486)

Vierailija
2681/6486 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on aivan ihana. Hyvännäköinen ja niin suomalaisen vanhanajan miehen näköinen. Kuin koskenlaskijan etiketistä.

Vierailija
2682/6486 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti on aivan ihana. Hyvännäköinen ja niin suomalaisen vanhanajan miehen näköinen. Kuin koskenlaskijan etiketistä.

Niin on, mutta liian lapsi vielä perhettä perustamaan tai edes sitoutumaan tuohon tilaan. Minkähän takia vanhemmat on hänet siihen noin pienenä huijanneet? Olis hauska tietää näistä kaikista enemmän taustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/6486 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Emilia täynnä itseään? Uskoo olevan jotakin kemiaa Pertun kanssa. Häh?? Missä se niin kuin tuntui? Ei kukaan muu sellaista nähnyt. 

Vierailija
2684/6486 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pertulle ei tule koskaan enää mahdollisuutta saada Aadan tasoista missiä jos nyt tyrii tilaisuuden. 

Treffit Aadan kanssa olivat jo melkoinen tyriminen; pieni ihme, että Aadan kiinnostus säilyi niistä huolimatta.

Ei ollut milään ihme, etyä Aadan kiinnostus säilyi  vaikka olikin niin pettynyt omiin treffeihin. Eikä tuo työskentely eläinten kanssa oikein suju  kun pelkää niitä. Aada on katsonut  että tuosta saisi kotiseudultaan elättäjän itselleen ja lapselleen. 

Vierailija
2685/6486 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Ville Ville! 

Kyllä maailmaa nähneet heteronaiset näkee tuon miehen läpi.

Vierailija
2686/6486 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaankin Suvi on aika outo ja pervomainen nainen. Jatkuvasti kääntää puheet jotenkin kaksimielisiksi. Ei ole ollenkaan normaalia käytöstä. Kannattaisi Matin olla tarkkana. 

Molemmat yhtä kaksmielisiä, silmillään flirttaavat toisilleen, heillä on ainoina tuolla tuollainen suhde missä suitsitaan toisen mielikuvia ja odotetaan sopivaa hetkeä. Suvilla oveluutta, tie miehen sydämeen kun ei aina mene vain vatsan kautta. Suvi taitaa voittaa jos osaa pitää loppuun sopivan jännitteen.

Suvilla ja Matilla terveet libidot.

Ihme puritaaneja palstalla.

Vaikka harrastaisi seksiä sata kertaa päivässä joka päivä vuodet ympäri niin siitä ei tarvitse vääntää ällöttävää rasvaista juttua. Todella vastenmielistä. Toivottavasti älyää olla puhumatta noita edes tyttäriensä kuullen, mutta yleensä tuollaiset ihmiset ei pysty laittamaan ällöjuttujaan paussille edes lasten läsnä ollessa.

Vierailija
2687/6486 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaankin Suvi on aika outo ja pervomainen nainen. Jatkuvasti kääntää puheet jotenkin kaksimielisiksi. Ei ole ollenkaan normaalia käytöstä. Kannattaisi Matin olla tarkkana. 

Molemmat yhtä kaksmielisiä, silmillään flirttaavat toisilleen, heillä on ainoina tuolla tuollainen suhde missä suitsitaan toisen mielikuvia ja odotetaan sopivaa hetkeä. Suvilla oveluutta, tie miehen sydämeen kun ei aina mene vain vatsan kautta. Suvi taitaa voittaa jos osaa pitää loppuun sopivan jännitteen.

Suvilla ja Matilla terveet libidot.

Ihme puritaaneja palstalla.

Samaa mieltä. Olen Suvun ikäinen ja ihan on normaalit jutut. Mennyt pikkusen överiksi nykynuorilla käsitys Metoo-jutuista. Parisuhdettahan tässä ollaan hakemassa ja ei se mikään platoninen suhde ole, ainakaan normisti.

Vierailija
2688/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnittänyt samaan huomiota. Vastaa vitsillä tai kaksimielisellä jutulla joka kommenttiin. Rasittavaa. Kuuleeko tämän naisen suusta yhtään omia mielipiteitä? Fiksuutta, älyä? Syvällisiä keskusteluja? Ei. Hiton tylsä nainen.

Vierailija
2689/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina on sopivin Pertulle...mut mene ja tiedä, kenet valitsee vai jatkaako yksin tilallaan...?

Sehän vielä nähdään.

Ville valitsee Teijan.

Antti Matildan.

Matille ei yhtään samanoloista kropaltaan, saattaa laittaa pelit poikki loppupeleissä.

Vierailija
2690/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anniina on sopivin Pertulle...mut mene ja tiedä, kenet valitsee vai jatkaako yksin tilallaan...?

Sehän vielä nähdään.

Ville valitsee Teijan.

Antti Matildan.

Matille ei yhtään samanoloista kropaltaan, saattaa laittaa pelit poikki loppupeleissä.

Voi Antti, valitse se rauhallinen nätti tyttö! Tuon Matildan kanssa elo ei ole helppoa, siis vaistoni  sanoo näin.

Vierailija
2691/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perttu ei näe punaisia lippuja, en näe Aadaa hänelle sopivana. 

Vierailija
2692/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin jotenkin rasittaa katsoa sitä Suvia kun kuola suunpielistä valuen ja silmät himosta kiiluen niitä juttujaan sille miehelle heittää.. Joo ymmärrän kyllä että parisuhteen muodostumiseen tarvitaan tuollaista flirttiäkin mutta jotenkin menee yli tai ainakin sitä on hyvin kiusallista katsoa telkkarista kun tuntuu että se on VAIN sitä, ei mitään sellaista normaalia keskustelua. Tulee oikeesti vähän sellainen tyranni olo hänestä, no mutta toiset miehet tykkää kai sellaisesta. Puuttuu myös sellainen tietty normaalimpi ihastuneisuus, tuntuis olevan vaan pelkkää himoa. No.. mikäpä minä olen sanomaan, tuollaisen naisen varmaan eksänikin olisi halunnut. 

Vierailija
2693/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo antin ehdokas jonna..ei käytä rintaliivejä?...hmmmm...kyllä televiisiossa nyt pitäisi kun kuvataan...mutta kukin kai tyylillään...

Vierailija
2694/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä puhe, mistä puute!

Vierailija
2695/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäkin jotenkin rasittaa katsoa sitä Suvia kun kuola suunpielistä valuen ja silmät himosta kiiluen niitä juttujaan sille miehelle heittää.. Joo ymmärrän kyllä että parisuhteen muodostumiseen tarvitaan tuollaista flirttiäkin mutta jotenkin menee yli tai ainakin sitä on hyvin kiusallista katsoa telkkarista kun tuntuu että se on VAIN sitä, ei mitään sellaista normaalia keskustelua. Tulee oikeesti vähän sellainen tyranni olo hänestä, no mutta toiset miehet tykkää kai sellaisesta. Puuttuu myös sellainen tietty normaalimpi ihastuneisuus, tuntuis olevan vaan pelkkää himoa. No.. mikäpä minä olen sanomaan, tuollaisen naisen varmaan eksänikin olisi halunnut. 

Ihmiset on erilaisia, itse kokisin tuollaiset kaksimieliset heitot todella epäromanttisina ja luotaantyöntävinä. 

Vierailija
2696/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia, itse kokisin tuollaiset kaksimieliset heitot todella epäromanttisina ja luotaantyöntävinä. 

Jep, etenkin käytännössä täysin tuntemattomien ihmisten kesken

Vierailija
2697/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, etenkin käytännös 

Minä kyllä tykkään Suvin jutuista. Maalla elämä on ronskinpaa. Aina on pantu menemään hyvää tavaraa halvalla.

Vierailija
2698/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa hauska tää, et jos lyön sua, niin lyötkö takaisin? Siinä on huumorpariskunta. Kiva jos pitävät vitsinä toisten satuttamisella vitsailua telkkarissa. Tietenkin toi on osoitus huumorintajusta. 

Vierailija
2699/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti on ainoa maajussiehdokas, joka uskaltaa olla aidosti oma itsensä. Ihana luonnonlapsi. 

Sietämätön vääntelehtijä, jolla hirveä puhetapa. Vaikuttaa puheittensa perusteella 15-vuotiaaksi.

Vierailija
2700/6486 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä ei enää romanttiset lirkutukset ole niin tärkeitä, etsitään maanläheistä kumppania myös läheisyyden kaipuuseen. Joko sitä löytyy ihmisestä tai ei. Uskon että nämä kaksi sopivat toisilleen.