Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3261)
Antti on ihana luonnollinen nuori mies! Tykkään kovasti hänestä.
Matin tyylistä en pidä, ehkä hän ansaitsee Suvin kaltaisen miesmäisen naisen.
Minä en ymmärrä Villen mollaajia? Minusta taas tuon Maaritin olisi pitänyt älytä että ruoka on tehty oliiviöljyllä/öljystä. Olisin ainakin itse hiffannut ja mielestäni Maarit ei ollut lainkaan kiinnostunutkaan.
Itse olisin ainakin kysellyt viljelystä ja öljyn laadusta jne. kun sellaiset mua muutenkin kiinnostaa.
Luulen, että Ville valitsee Outin! Todella miellyttävä ihminen ja Villehän sanoi, että hänen kanssaan sanoi KLIKK KLIKK!
Ville on selkeästi bi-seksuaali. Ei siinä mitään väärää ole, mutta silti ihmettelen, että todella monta hakijanaista oli, oliko jopa 150. Ehkä sitten niin moneen vanhempaan naiseen vetoaa vahva feminiinisyys.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi käsittää, miksi tässä ohjelmassa on siirrytty spontaaneista tapahtumista ja keskusteluista näyteltyihin kohtauksiin, jotka joka sakki vetää läpi. "Mitäs luulet että ne tekee siellä treffeillä?" "No jaa-a, en kyllä yhtään osaa arvata". Boooooriiiing. Mikä h elvetin järki??
Totta, olen myös kyllästynyt näihin yksinpuheluihin tai kotiin jääneiden pohtimisiin. Hassua kun treffit jäävät sivuosaan ja pääosan saavat yksinpuhujat ja muut kuin treffeilläolijat. Treffiosuuttahan tässä pitäisi näyttää ja varsinkin heidän keskustelujaan. Aktiviteettiosuus on usein paljon pidempi ja treffien varsinaiset keskustelut hajanaisia, mitäänsanomattomia pätkiä. Miten tämä on edes mahdollista tämäntyyppisessä ohjelmassa? Tylsää ja ihmisten luonteista ja ajatuksista ei saa mitään selvää. Muutenkin ei näytetä yhteistä olemista kuin ne aamukahvipätkät. Niissäkin ehdokkaat ensin keskenään ja majussi sitten ilmestyy lyhyesti paikalle kaikkien toistaen samoja kliseitä. Tyhjänpäiväistä nykyään. Alkuaikoina oli jotain ideaakin ohjelmassa,
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Aadasta. Luulen, että hän on erityisherkkä ja kyyneleet tulee helposti siksi. Ei siinä ole mitään pahaa. Hänellä myös varmasti ollut rankkaa erityislapsen yh:na ja nyt kokee, että Perttu olisi vastaus kaipuuseen, kerrankin löytää hyvä mies. Siksi panokset korkeammalla kuin muilla. Hän on todella kivan näköinenkin.
Pidän myös Ennistä. Sopisi Antille niin hyvin. Kunnollinen, järkevä, mukava tyttö.Jenna myös hyvä ihminen, järkevä ja rauhallinen. Sopisi Matille parhaiten. Härski-Suvi ei yhtään.
Parisuhde ei ole kovin tasapainoinen, jos toista pitää jatkuvasti hoivata ja kävellä ns. munankuorien päällä, ettei vain sano mitään sellaista, että toinen on heti parkumassa. Kyllä Aadan pitäisi ensin kehittää omaa itsevarmuuttaan ja sitten vasta suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Öljypohatta sana varmasti miellyttäisi Villeä suuresti, on sitten kyseessä oliiviöljy tai porattu. Saattaisipa leikkisästi jatkossa esittää itsensä "öljypohattana" ja naurua päälle.
tää oli ihan paras 🤣🤣
Öljyparonikin miellyttäisi varmasti. Tosin Teksasissa kaikki on suurta, pikkumies on pieni.
Matilda on ainut, joka on tajunnut, ettei hienohelmat sovi maajusseille.
Hän on aidoin, eikä mene sanattomaksi kai mistään. Juuri soppeli Antille ja maalaismiljööseen istuva nainen.
Pitäiskö teeskennellä...värjäyttää hiukset...pakkelia naamaan...tai kiharoita vääntämään.
Kaupunkilaisdaamit taas vaatimassa väkisin tehtyä tyrkkynaista Matildasta...hän nauraa varmaan paskasta naurua arvostelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa Aada olisi huolehtinut asianmukaisesti ehkäisystä. Lapsettomana 27-vuotiaana hänellä olisi sekä ammatillisesti että parisuhteen puolesta rajattomat mahdollisuudet.
Rajattomat mahdollisuudet? Tuollaisella kitisijällä? Älä nyt. Eikä tuo nyt niin ihmeellisen näköinen ole, ihan tavallisen oloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa Aada olisi huolehtinut asianmukaisesti ehkäisystä. Lapsettomana 27-vuotiaana hänellä olisi sekä ammatillisesti että parisuhteen puolesta rajattomat mahdollisuudet.
Mitä hän siis tekee työkseen jos nyt on joutunut ammatillisestikin tyytymään?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä Villen mollaajia? Minusta taas tuon Maaritin olisi pitänyt älytä että ruoka on tehty oliiviöljyllä/öljystä. Olisin ainakin itse hiffannut ja mielestäni Maarit ei ollut lainkaan kiinnostunutkaan.
Itse olisin ainakin kysellyt viljelystä ja öljyn laadusta jne. kun sellaiset mua muutenkin kiinnostaa.
Luulen, että Ville valitsee Outin! Todella miellyttävä ihminen ja Villehän sanoi, että hänen kanssaan sanoi KLIKK KLIKK!
Ville ei ole muuta tehnytkään kun mainostanut öljyään!
Kyllä Maarit hiffasi. Ilme kertoi vaan sen, että onko tuo jätkä tosissaan. Heillä oli kahdenkeskiset treffit ja Ville alkaa mainostamaan tuotteitaan taas kesken kaiken. Eiköhän jokainen aikuinen ole elämänsä aikana tuollaista ruokaa syönyt, Villen pitää vaan vetää aina tilanne itseensä ja tuotteensa esittelyyn.
Ei vaikuta kiinnostuneelta noista naisista ollenkaan. Nyt olisi ollut hyvä hetki kysellä toisesta enemmän, eikä markkinoida itseään.
Kyllä nuo muutkin maajussit myy tuotteitaan, olisi aika naurettavaa kesken kaiken aloittaa oletko koskaan syönyt leipää. Lähileivän ruisviipaleihin tulee vilja minun tilalta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville ei ole muuta tehnytkään kun mainostanut öljyään!
Kyllä Maarit hiffasi. Ilme kertoi vaan sen, että onko tuo jätkä tosissaan. Heillä oli kahdenkeskiset treffit ja Ville alkaa mainostamaan tuotteitaan taas kesken kaiken. Eiköhän jokainen aiku
Tämä Maarit kertoi myös olevansa jonkinsortin taiteilija. Kyllä silloin hän ymmärtää että Ville käyttää kuvausaikana kaikki mahdollisuudet tuotteensa mainostsmiseen. Korkeintaan Maarit mielessään naurahti, että keksipä Ville tuohonkin kohtaan yhteyden oliiviöljyyn
Eilen katoin ekaa kertaa koko jakson ja ainoot mikä jäi mieleen oli kun yks tipi piippas kun toinen mimmi oli päässyt Kolille. Hmm.. Polvijärveltä ei Kolille ole kummonenkaan matka eli ole hyvä, hyppää autoon ja mene sinne!
Toinen oli sana oliiviöljy. Onko sillä ponnaripapalla huono sanavarasto, habla espanol mejor que fines? Tosin Fugessa kuulee enemmän suomea kuin espanjaa. Oliiviöljy sitä ja oliiviöljy tätä. Ukolle päälle teeppari jossa teksti "sisältää vtusti tuotemainontaa".
Ja kolmas. Hei nuori nätti punapää, pese hiuksesi tai laita ainakin pinnarille kuten se toinen "neiti".
Vierailija kirjoitti:
Eilen katoin ekaa kertaa koko jakson ja ainoot mikä jäi mieleen oli kun yks tipi piippas kun toinen mimmi oli päässyt Kolille. Hmm.. Polvijärveltä ei Kolille ole kummonenkaan matka eli ole hyvä, hyppää autoon ja mene sinne!
Toinen oli sana oliiviöljy. Onko sillä ponnaripapalla huono sanavarasto, habla espanol mejor que fines? Tosin Fugessa kuulee enemmän suomea kuin espanjaa. Oliiviöljy sitä ja oliiviöljy tätä. Ukolle päälle teeppari jossa teksti "sisältää vtusti tuotemainontaa".
Ja kolmas. Hei nuori nätti punapää, pese hiuksesi tai laita ainakin pinnarille kuten se toinen "neiti".
Matildan hiuksia katsoin olevan likaiset, rasvaiset. Joillakin rasvoittuu nopeasti, joten oltava tarkkana. Ehkä oli ajatellut että on sellainen aktiviteetti ettei kannata laittautua ja pesee sitten hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tämä mielensä pahoittanut on kotoisin vielä Joensuusta. Rikä dieltä ole milään åitkä matka Kolille. Ehkäpä lapsikin haluaisi siellä käydä
Rypsiöljy on parempaa paistamiseen ja oliiviöljy salaatteihin. Tämä mutua.
Tässä asiaakin: "Suomalaisten on yleisesti ottaen parempi käyttää rypsi- kuin oliiviöljyä, kertoo ravitsemustieteen dosentti"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rypsioljy-vai-oliivioljy-asiantunti…
Sorry Viltsu
Koli on meille kaikille hyvin tuttu jo koulun retkiltäkin. T. Pohjois-Karjala
Ville ei etsi perinteistä parisuhdetta ja vaimoa
"Unelma olisi, että hän sopisi elämääni mukaan, vaikkei mitään 24/7 suhdetta tarvitse tämän ikäisellä miehellä enää ollakaan"
Miksi meni ohjelmaan? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on ainoa maajussiehdokas, joka uskaltaa olla aidosti oma itsensä. Ihana luonnonlapsi.
Sietämätön vääntelehtijä, jolla hirveä puhetapa. Vaikuttaa puheittensa perusteella 15-vuotiaaksi.
Näyttää et jännittää, olkapäät korvissa ja epäselvää epävarmaa hihittelyä. Välillä ihan ok, mutta sit alkaa kiemurteli...
Vierailija kirjoitti:
Maarithan on ihan nätti! Hiukset vähän oudot
mutta kasvot kauniit.
Oisko hiukset luonnonkiharat? Ne osaavat olla varsin hankalat laitettavat.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kaksoisleuka Pertulla. Ottaisi veljestään mallia, joka näytti olevan paremmassa kondiksessa eikä mikään möhis. Jos olisin joku naisista, niin olisin katsonut että hitsi tuo velihän olisi tavoiteltavampi. 😅 Veli ei ollut myöskään totisen oloinen.
Aada kyllä katseli (ki)innostuneena Tuurea
Kukkatäti vois nyt keskittyä ihan vain omiin papiljottikiharoihinsa. Antti tykkää Matildasta juuri tuollaisena luonnonlapsena. Oman mielipiteesi voit jakaa mielummin siellä kotikyläsi juoruämmien päiväkahveilla.