Siis miksi etenkin teinipojat holvaa niitä tuoksuja litratolkulla päälleen, hajuvana seuraa 50 metrin päähän
näin hajuallergikkona ei voi enää kadullakaan liikkua kun kaiken maailman kemikaliohaisupilvet leijailee ympärillä joku roti saatava tähän!
Kommentit (131)
Partavettä pojalla, jolla ei kasva edes parta. Ihan järkyttävää välillä olla kassajonossa, ja mikä kokoontumispaikka se kauppa on.
Pojat ovat muuttuneet tytöiksi.
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin kuin löyhkätä hielle ja paskalle.
Oikeasti ne löyhkääkin, nykyään pestään vähemmän ja paskan haju peitetäään tuolla keinotuoksulla.
Niitä saa melkein kantaa suihkuun ja päätä ei pestä koskaan.
Huvittavaa kun joku 14 vee märkäkorva haisee vanhalta mieheltä. Sitä ollaan tuossa iässä olevinaan niin isoja jätkiä, voi hyvää päivää. Ja voisitteko te poikien vanhemmat sanoa jotain niille jolpeillenne, kun kaatavat puoli pulloa hajua päälleen kotoa lähtiessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin kuin löyhkätä hielle ja paskalle.
Kyllä tosimiehellä aina on hieman paskaa housussa. "miehillä" saattaa olla housussa ihan jotain muuta nestettä.
Juuri sen verran pitää olla paskaa housussa, ettei saumat hankaa.
Rakastan tuoksuja, miesten ja naisten, se on mun harrastus, kokoelmassa lähes 300 tuoksua.
Mutta tämä mitä nyt klopeilla on. Voi jeesus. En pysty yhtään hetkeä olemaan lähellä. Oksettavaa. Ekaa kertaa koko 20 vuotta kestäneen harrastuksen aikana vihaan sitä mitä kadulla haistan. Koskaan ei ole tuoksut olleet niin rumia kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet 😂 pikemminkin yläkouluikäiset pojanklopit, joilla sen parfyymivallin alta puskee kuitenkin rehti teini-ikäisen pistävä hiki. No, onneksi tuo elämänvaihe menee sukkelasti ohi. Ei aikuisena enää kehtaa lotrata sitä hajustetta mielin määrin, kun sen joutuu ihan itse ostamaankin.
Ei se hyödytä muita että vaihe menee ohi. On pilvin pimein uusia teinejä myrkkyhajuineen. Säännöt ja lait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet 😂 pikemminkin yläkouluikäiset pojanklopit, joilla sen parfyymivallin alta puskee kuitenkin rehti teini-ikäisen pistävä hiki. No, onneksi tuo elämänvaihe menee sukkelasti ohi. Ei aikuisena enää kehtaa lotrata sitä hajustetta mielin määrin, kun sen joutuu ihan itse ostamaankin.
Ei se hyödytä muita että vaihe menee ohi. On pilvin pimein uusia teinejä myrkkyhajuineen. Säännöt ja lait.
Ok, täti.
PS
Muista aina maski ja hätävara!!!
Ho mot viestivät siten toisilleen. Eri hajut kertovat esim. ottavatko/antavatko suihin tai anukan tms.
Edesvastuuttomat "vanhemmat" ostavat näille huntaloille vielä satojen eurojen arvoisia tuoksuja. Saakeli teidän kanssa. En minä niitä lapsia osaa tässä syyttää, ei ne vielä tajua ajatella muita ihmisiä, mutta te "vanhemmat", teitä minä sätin!
Mikä siinä on että naisten tuoksut piti kieltää mutta pojat saa myrkyttää hapen ilman kieltoja?
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähikaupassa on ajoittain tuoksunut joku erittäin vahva hajuste jo useamman kuukauden. Olen ihmetellyt.
Vasta tajusin, että se on yksi nuori naismyyjä, joka on hajun lähde. Tuo hajuvesi on oikein pahan ja tunkkaisen hajuinen, ikävä kyllä.. En henno kivalle myyjälle sanoa mitään asiasta, mutta uskomattoman paljon pitää laittaa, että koko kauppa haisee siltä.
Voithan laittaa kauppaan palautetta. Eiköhän siellä kauppias osaa paikallistaa tuoksun myös, jos mainitset sen olevan nimenomaan joku hajuste (ei mikään kaupan myytävä tuote siis).
Vierailija kirjoitti:
Ho mot viestivät siten toisilleen. Eri hajut kertovat esim. ottavatko/antavatko suihin tai anukan tms.
Maalaistäti toi taas ketjuun tuulahduksen 1950-luvulta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla ns. alan miehiä, kun koodiston noin hyvin tunnet. 🥰
Markkinointi uponnut teinipoikiin. Lisäksi TikTokissa pyörii klippejä, joissa sanotaan, että naiset hullaantuu tietyistä hajuvesistä. Nuoret pojat uskoo tietysti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että naisten tuoksut piti kieltää mutta pojat saa myrkyttää hapen ilman kieltoja?
Naiset on lampaita. Teette aina kuin käsketään koska pitää olla kiltti tyttö.
Se on 'hölvätä'.
"holvaus. substantiivi. holvikaton tai -kaaren rakentamisprosessi. Holvaus on erittäin vaativa rakennustekniikka. "
Hinttien hommaa ! Voi isänmaa parkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, täti.
PSMuista aina maski ja hätävara!!!
Hei teini, sitä tuoksua laitetaan niin, että sen juuri haistaa, kun tulee liki. Eikä niin, että sinut haistaa vielä vartin päästä, vaikka itse olet jo jatkanut matkaa. Etkö käy pesulla, vai mitä sillä hajupilvellä peittelet?
T. Ei tuo täti, jolle vastasit
Kerrostaloissa leviää kyllä kivasti naapureillekin ja käytävään, hissiin jne., se hajustemäärä on niin järjetön.