Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi etenkin teinipojat holvaa niitä tuoksuja litratolkulla päälleen, hajuvana seuraa 50 metrin päähän

Vierailija
18.02.2025 |

näin hajuallergikkona ei voi enää kadullakaan liikkua kun kaiken maailman kemikaliohaisupilvet leijailee ympärillä joku roti saatava tähän!

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva, kun nuoret miehet tuoksuu hyvälle parfyymille. Omassa nuoruudessa haisi pelkkä axe.

Kyllä se on Axea edelleenkin.

Osa nuorista saattaa käyttää yhteen hajuveteen jopa satoja euroja.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hajuvesien-suosio-kasvaa-nuorten-mi…

Vierailija
22/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseltä amikselta oli S-marketin paistopisteellä parvi niitä työvaatteissaan ja parfyymit leijui pitkän matkan päähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi niin kuin löyhkätä hielle ja paskalle.

Tai pesemättömälle hiivaiselle emättimelle kuten keksi-ikäiset naiset. 

Vierailija
24/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin nuorten miesten tuoksuista. 

Vierailija
25/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busseissa riittää yksi tuollainen ja mihinkään et pääse pakoon.

Vierailija
26/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne-Axe korvaa peseytymisen ja peittää terskanhajun.

Vierailija
27/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus että te hajustevammaiset pysytte kotona ettekä tule haisemaan paskalle ihmisten pariin 👍 . 

Vierailija
28/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi niin kuin löyhkätä hielle ja paskalle.

Tai pesemättömälle hiivaiselle emättimelle kuten keksi-ikäiset naiset. 

Sä nyt et ole naista nuuhkinut ikinä. 

Vierailija
29/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana on ihan kaameaa olla tietyille yläkoululuokille. Nimenomaan pojat ovat niitä, jotka haisevat voimakkaasti hajusteille. Toisinaan on pakko avata ikkunat ja ovet ja käskeä haisupellet käytävään niin, että näen heidät oviaukosta.

Mutta kyllä tytötkin osaavat. Sattumoisin naapurin tyttö lähtee aamulla kouluun samaan aikaan kuin minä, ja kuljemme useimmiten peräkkäin. Kerran laskin, että jos asuma-alueemme tontin reuna on 30 metriä, hänestä tursuava lemu vaikutti vielä kolmen tontin päähän hänen taaksensa, jossa minä kuljin, eli 60-90 metriä ympäristöön. Olen muuttanut aamuaikatauluani, jotta vältyn tukehtumiselta. Onneksi hän käy eri koulua. Sääli niitä, jotka joutuvat istumaan bussissa joka aamu hänen kanssaan.

Vierailija
30/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet ovat syntiä!

- Siviä, Peräseinäjoki 

Vierailija
31/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Ylimääräiset lelut on ehdottomasti kiellettävä muualla, paitsi omassa kotonaan. Myös ulkona. Muut tukehtuu siihen lemuun !!!! Ei ole kivaa !!!! Kaikki paikat omaa kotiaan lukuunottamatta on oltava hajuttomia. Etenkin bussit !!!!! Onks se jotenki mukavaa, ku haisee usean metrin päähän ???? Vai mik siin o ??? En vaan tajuu !!! Lemut eivät kuulu mihinkään muualle, kuin omaan kotiin !!!!!! 

Vierailija
32/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesiin turtuu eikä itse tajua sitä. Ei ole merkitystä onko kyseessä teinipoika, mies, tyttö tai nainen.

Vierailija
33/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Eilen menin kauppaan ja tuli nuori nainen jolla voimakas tuoksu joka jäi ilmaan vanana tai levisi, haisi kemialliselle ruoholle (ei kannab) se parfyymi. Ei järkeä käyttää ödööriä. Kannattaisi miettiä mitä laittaa ja paljonko. 

Vierailija
34/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajana on ihan kaameaa olla tietyille yläkoululuokille. Nimenomaan pojat ovat niitä, jotka haisevat voimakkaasti hajusteille. Toisinaan on pakko avata ikkunat ja ovet ja käskeä haisupellet käytävään niin, että näen heidät oviaukosta.

Mutta kyllä tytötkin osaavat. Sattumoisin naapurin tyttö lähtee aamulla kouluun samaan aikaan kuin minä, ja kuljemme useimmiten peräkkäin. Kerran laskin, että jos asuma-alueemme tontin reuna on 30 metriä, hänestä tursuava lemu vaikutti vielä kolmen tontin päähän hänen taaksensa, jossa minä kuljin, eli 60-90 metriä ympäristöön. Olen muuttanut aamuaikatauluani, jotta vältyn tukehtumiselta. Onneksi hän käy eri koulua. Sääli niitä, jotka joutuvat istumaan bussissa joka aamu hänen kanssaan.

Ja sitten vielä se KAUHEA UUPUMUS JA ALIPALKKAUS 😩😭

Vierailija
35/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viereisen ruokakaupan nuori miesmyyjä ruvennut hölväämään päälleen jotain makeaa tuoksua. Sen haistaa heti, kun astuu ovesta sisään. Ei sovi yhtään aamulla kauppaan.

Vierailija
36/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vielä se KAUHEA UUPUMUS JA ALIPALKKAUS 😩😭

Ja mitättömät lomat!

Vierailija
37/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun aikuiset naiset ei enää käytä. Meidäthän opetettiin että koska jossain voi olla hajusteyliherkkä niin kukaan ei saa käyttää mitään. Oppi meni perille.

Paitsi nyt kukaan ei ole parkumassa että teinipoikien pitäisi lopettaa. Ei tietenkään.

Vierailija
38/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa on ajoittain tuoksunut joku erittäin vahva hajuste jo useamman kuukauden. Olen ihmetellyt.

Vasta tajusin, että se on yksi nuori naismyyjä, joka on hajun lähde. Tuo hajuvesi on oikein pahan ja tunkkaisen hajuinen, ikävä kyllä.. En henno kivalle myyjälle sanoa mitään asiasta, mutta uskomattoman paljon pitää laittaa, että koko kauppa haisee siltä.

Vierailija
39/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet 😂 pikemminkin yläkouluikäiset pojanklopit, joilla sen parfyymivallin alta puskee kuitenkin rehti teini-ikäisen pistävä hiki. No, onneksi tuo elämänvaihe menee sukkelasti ohi. Ei aikuisena enää kehtaa lotrata sitä hajustetta mielin määrin, kun sen joutuu ihan itse ostamaankin.

Vierailija
40/131 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita kestää ap, joidenkin mielestä te hajuherkät olette myös todella rasittavia kun kuvittelette että maailma pyörii teidän navan ympärillä. Maski naaman eteen vaan tai ole hiljaa.

Todellakin tämä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi