Siis miksi etenkin teinipojat holvaa niitä tuoksuja litratolkulla päälleen, hajuvana seuraa 50 metrin päähän
näin hajuallergikkona ei voi enää kadullakaan liikkua kun kaiken maailman kemikaliohaisupilvet leijailee ympärillä joku roti saatava tähän!
Kommentit (131)
Tiedän kanssa yhden kaupan missä on ilmeisesti heviosastolla töissä joku hajustettu henkilö, välillä se haju nimittäin siirtyy pakkausten mukana kotiin jääkaappiin asti. :,D Aina sama haju.
Vierailija kirjoitti:
Markkinointi uponnut teinipoikiin. Lisäksi TikTokissa pyörii klippejä, joissa sanotaan, että naiset hullaantuu tietyistä hajuvesistä. Nuoret pojat uskoo tietysti kaiken.
Toisin sanoen naiset menettävät suorastaan tajunsa siitä karmeasta katkusta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kanssa yhden kaupan missä on ilmeisesti heviosastolla töissä joku hajustettu henkilö, välillä se haju nimittäin siirtyy pakkausten mukana kotiin jääkaappiin asti. :,D Aina sama haju.
Harha-aistimukset ovat luonteeltaan mielisairauteen verrattavia (psykoottisia), jos henkilö on vakuuttunut niiden todellisuudesta ja ne muodostuvat erilaisten harhaluulojen perustaksi.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00371
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita kestää ap, joidenkin mielestä te hajuherkät olette myös todella rasittavia kun kuvittelette että maailma pyörii teidän navan ympärillä. Maski naaman eteen vaan tai ole hiljaa.
Todellakin tämä.
Eipä kyllä kiinnosta paljon muita ottaa huomioon, kun reaktiot ovat nämä. Haistelkaa vaan tupakkaanikin ihan vapaasti, todellakin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Markkinointi uponnut teinipoikiin. Lisäksi TikTokissa pyörii klippejä, joissa sanotaan, että naiset hullaantuu tietyistä hajuvesistä. Nuoret pojat uskoo tietysti kaiken.
Niinpä. Todellisuus on aika kemiallisen oloinen tuoksu muille, ei mieto miellyttävä. Omaan nenään se ei tuoksu kun tottuu.
Ainakin m autoissa millä nuoret ajelee niin olen huomannut että hirvittävä läjä hajusteita ym. ympäri kulkuvälineen sisustaa
Teille vammaisille on hoitoja ja lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harha-aistimukset ovat luonteeltaan mielisairauteen verrattavia (psykoottisia), jos henkilö on vakuuttunut niiden todellisuudesta ja ne muodostuvat erilaisten harhaluulojen perustaksi.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00371
Sellaista se kun et haista sieltä pilvestäsi mitään.
Lol rummot todellaki laitetaan tuoksua ei paljo kiinnosta teidän hiekka pimmsujen mielipiteet! Mun tyty tykkää mun tuoksusta ja thats all that matters
Lähijunassa jostain kuului aivan hirveä naisen ääni ja valitus. Ja aiheena oli juurikin tämä että jollain oli tuoksuja ja kuulemma VR ei yhtään välitä ja haluaa sairastuttaa vaan sitä ja tätä ja naisvihaa.
Ja kun näin minkälainen tuo valittava henkilö oli niin ei herran jestas mikä homssuinen ja selvästi jälkeenjäänyt tapaus oli kyseessä.
Keski ikäiset haisee virtsankarkailulta , ientulehdukselta ja sissijuustolta. Nuoret on fresh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että naisten tuoksut piti kieltää mutta pojat saa myrkyttää hapen ilman kieltoja?
Naiset on lampaita. Teette aina kuin käsketään koska pitää olla kiltti tyttö.
Itseasiassa juuri näin.
Ja sen lisäksi että naiset syyllistettiin omien hajuvesien käytöstä, niin nyt syyllistetään siitä että valitetaan poikien haisemisesta.
Juu, kevättä ilmassa kun huukobossi leiluu usvana ostareilla.
Ottavat mallia lähi-idän hurmureista, parta trimmissä kunnossa, merkki partavedet minttiin ja kulta kiiltää niin eikun vaan tiukissa leggareissa takapuoltaan esitteleviä mimmejä iskemään, grrrr.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että naisten tuoksut piti kieltää mutta pojat saa myrkyttää hapen ilman kieltoja?
Niinpä. "Täti" ei voi eikä saa tehdä koskaan oikein. Täti on naurettava vaikkei tekisi mitään koska hän on nainen joka on yli 30 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on lampaita. Teette aina kuin käsketään koska pitää olla kiltti tyttö.
Itseasiassa juuri näin.
Ja sen lisäksi että naiset syyllistettiin omien hajuvesien käytöstä, niin nyt syyllistetään siitä että valitetaan poikien haisemisesta.
Tämä! Täti EI saa käyttää mitään, mutta poika KYLLÄ saa käyttää!
No tuota hajusteita aletaan "suositella" jo 6 luokan terkkarikäynnillä. Olen itse ollut paikalla kun terkkari on alkanut puhumaan siitä, miten murrosiässä alkaa hiki haista ja onhan sull deodoranttia ym.
Samat mantrat on molemmille pojille kai sanottu kun nuo on käyneet terkkarissa. Poika tuli kotiin ja pyysi, että ostettaisiin. deodoranttia.
Sieltä ihan koulun puolesta tätä hajumantraa ja hien hajua rummutetaan.
Vierailija kirjoitti:
No tuota hajusteita aletaan "suositella" jo 6 luokan terkkarikäynnillä. Olen itse ollut paikalla kun terkkari on alkanut puhumaan siitä, miten murrosiässä alkaa hiki haista ja onhan sull deodoranttia ym.
Samat mantrat on molemmille pojille kai sanottu kun nuo on käyneet terkkarissa. Poika tuli kotiin ja pyysi, että ostettaisiin. deodoranttia.
Kun nyt ei ole ollenkaan kyse deodorantista. Hyvä kuitenkin jos poika käyttää antiperspiranttia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se 12v tarvi miesten hajudödöä. Dödö kuuluu hygieniaan kun hiki haisee eikä pesu enää riitä. Meidän poika aloitti hajusteettomalla.
- Jos yksi tuhannesta ei tykkää hajuvesistä, kukaan ei saa laittaa.
- Jos yksi sadasta tuhannesta on trans, kaikilla on oltava yhteiset vessat.
#woke