Siis miksi etenkin teinipojat holvaa niitä tuoksuja litratolkulla päälleen, hajuvana seuraa 50 metrin päähän
näin hajuallergikkona ei voi enää kadullakaan liikkua kun kaiken maailman kemikaliohaisupilvet leijailee ympärillä joku roti saatava tähän!
Kommentit (131)
Entisenä teinipoikana voin myöntää, että skippasin toisinaan hygieniani ja peitin sen parfyymilla. Pari kaveria tosin tekee tätä vielä näin aikuisiälläkin.. Helpompaa ja nopeampaa kuin suihkussa käynti tai vaatteiden vaihto. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin kuin löyhkätä hielle ja paskalle.
Kun ei peseytyä viitsi. Mutta löyhkää se tali sieltä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota hajusteita aletaan "suositella" jo 6 luokan terkkarikäynnillä. Olen itse ollut paikalla kun terkkari on alkanut puhumaan siitä, miten murrosiässä alkaa hiki haista ja onhan sull deodoranttia ym.
Samat mantrat on molemmille pojille kai sanottu kun nuo on käyneet terkkarissa. Poika tuli kotiin ja pyysi, että ostettaisiin. deodoranttia.
Sieltä ihan koulun puolesta tätä hajumantraa ja hien hajua rummutetaan.
Kun nyt ei ole ollenkaan kyse deodorantista. Hyvä kuitenkin jos poika käyttää antiperspiranttia.
Ei ne lapset tiä mikä ero on deodorantilla ja hajusteilla. Haju ko haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajana on ihan kaameaa olla tietyille yläkoululuokille. Nimenomaan pojat ovat niitä, jotka haisevat voimakkaasti hajusteille. Toisinaan on pakko avata ikkunat ja ovet ja käskeä haisupellet käytävään niin, että näen heidät oviaukosta.
Mutta kyllä tytötkin osaavat. Sattumoisin naapurin tyttö lähtee aamulla kouluun samaan aikaan kuin minä, ja kuljemme useimmiten peräkkäin. Kerran laskin, että jos asuma-alueemme tontin reuna on 30 metriä, hänestä tursuava lemu vaikutti vielä kolmen tontin päähän hänen taaksensa, jossa minä kuljin, eli 60-90 metriä ympäristöön. Olen muuttanut aamuaikatauluani, jotta vältyn tukehtumiselta. Onneksi hän käy eri koulua. Sääli niitä, jotka joutuvat istumaan bussissa joka aamu hänen kanssaan.
Ja sitten vielä se KAUHEA UUPUMUS JA ALIPALKKAUS 😩😭
En ole uupunut. Saan nettona 3200, se riittää hyvin. Juuri nyt on mukava olla talvilomalla.
Se ei silti tarkoita, että pitäisi tyytyä tukehtumaan hajuvesiin, deodorantteihin ja parta(🤭)vesiin. Hajusteiden ei kuulu haista puolta metriä kauemmas.
Hienoa että teinipojat välittävät ulkonäöstään ja tuoksustaan toisin kun silloin kun olin itse nuori ja tuoksuinen hielle ja Sunlightille ja Marlboro lightille.
Mutta kuten ajattelen tätienkin kohdalla niin riittäisi vähempikin. Jos tuoksuu puolta metriä pidemmälle, tuoksuu liikaa. Todella hieno nainen/mies tuoksuu halausetäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Partavettä pojalla, jolla ei kasva edes parta. Ihan järkyttävää välillä olla kassajonossa, ja mikä kokoontumispaikka se kauppa on.
Pojat ovat muuttuneet tytöiksi.
Tisseineen, perseineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota hajusteita aletaan "suositella" jo 6 luokan terkkarikäynnillä. Olen itse ollut paikalla kun terkkari on alkanut puhumaan siitä, miten murrosiässä alkaa hiki haista ja onhan sull deodoranttia ym.
Samat mantrat on molemmille pojille kai sanottu kun nuo on käyneet terkkarissa. Poika tuli kotiin ja pyysi, että ostettaisiin. deodoranttia.
Sieltä ihan koulun puolesta tätä hajumantraa ja hien hajua rummutetaan.
Kun nyt ei ole ollenkaan kyse deodorantista. Hyvä kuitenkin jos poika käyttää antiperspiranttia.
Ei ne lapset tiä mikä ero on deodorantilla ja hajusteilla. Haju ko haju.
Ne tietää tasan tarkkaan. Ystävä hyvä, ne pojat käy tavarataloissa yhdessä testaamassa hajuvesiä. Ja seuraa tik tokista hajuvesivideoita.
Tuo koskee yleensä nuoria maahanmuuttaja miehiä. Suihkuttavat puoli pulloa Axea itseensä, hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että naisten tuoksut piti kieltää mutta pojat saa myrkyttää hapen ilman kieltoja?
Naiset on lampaita. Teette aina kuin käsketään koska pitää olla kiltti tyttö.
Itseasiassa juuri näin.
Ja sen lisäksi että naiset syyllistettiin omien hajuvesien käytöstä, niin nyt syyllistetään siitä että valitetaan poikien haisemisesta.
Tämä! Täti EI saa käyttää mitään, mutta poika KYLLÄ saa käyttää!
Täti voi kokeilla iskeä takaisin pippurisumutteella.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että teinipojat välittävät ulkonäöstään ja tuoksustaan toisin kun silloin kun olin itse nuori ja tuoksuinen hielle ja Sunlightille ja Marlboro lightille.
Mutta kuten ajattelen tätienkin kohdalla niin riittäisi vähempikin. Jos tuoksuu puolta metriä pidemmälle, tuoksuu liikaa. Todella hieno nainen/mies tuoksuu halausetäisyydelle.
Irtokynnet kimaltavat! Partavesi tuoksuu! Tekoripset räpsähtävät! Check check check check.
Tuota harrastaa teinit, vanhat rouvat ja muualta tulleet. En tiedä miksi mutta ärsyttävää vaikka ei mitään herkkyyksiä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo koskee yleensä nuoria maahanmuuttaja miehiä. Suihkuttavat puoli pulloa Axea itseensä, hyi helvetti!
Axea?
Nuoriso käyttää tänäpäivänä vuonna 2025 satojen eurojen parfyymejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota harrastaa teinit, vanhat rouvat ja muualta tulleet. En tiedä miksi mutta ärsyttävää vaikka ei mitään herkkyyksiä olekaan.
Vanhan rouvan tuoksu on saippua tai kemiallinen kielo? Ellei oikeasti haista itse sitä ja mieti. Tupakansavu ei ole jalkakäytävillä kiva.
Vierailija kirjoitti:
Teinipojathan suosivat noita turkkilaisia partureita. Kenties sieltä saavat vinkkejä tuoksujen käyttöön?
Etelän miehet käyttävät siksi paljon parfyymia, kun siellä kotopuolessa on kuuma ja sen tuoksun hikoilee hetkessä pois. Pitää siis laittaa reilusti ja lisätä päivän mittaan. Sitten kun muuttavat tänne pohjolaan, ei hikoilekaan enää niin paljon, mutta se parfymointitapa istuu kuitenkin sitkeässä. Minkäs koira karvoilleen mahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Etelän miehet käyttävät siksi paljon parfyymia, kun siellä kotopuolessa on kuuma ja sen tuoksun hikoilee hetkessä pois. Pitää siis laittaa reilusti ja lisätä päivän mittaan. Sitten kun muuttavat tänne pohjolaan, ei hikoilekaan enää niin paljon, mutta se parfymointitapa istuu kuitenkin sitkeässä. Minkäs koira karvoilleen mahtaa.
Tämä on siis ihan tietoa, olin aikoinaan naimisissa turkkilaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Axea?
Nuoriso käyttää tänäpäivänä vuonna 2025 satojen eurojen parfyymejä.
Joka on hukkaa heitettyä rahaa. Pölvästi tuhlaa rahojaan (tai siis, isin ja äitin rahoja) johonkin ilmaan haihtuvaan käryyn. Ei kyllä ihan kovin välkkyä ole tämä nykynuoriso sitten. Näiden varassako Suomi lepää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita kestää ap, joidenkin mielestä te hajuherkät olette myös todella rasittavia kun kuvittelette että maailma pyörii teidän navan ympärillä. Maski naaman eteen vaan tai ole hiljaa.
Todellakin tämä.
Tervetuloa kerhoon sitten noin 40-50-vuotiaana.
Terveisin se entinen teini, joka lotrasi hiusväreillä, meikeillä, tuoksuilla, voiteilla, kukkaisilla pesuaineilla ym. itseään vuosikausia. Johonkin se raja sitten tulee, kun keho ei enempäänsä kestä. Emme ole kuolemattomia😂
Nykypojat ovat herkempiä, pehmeämpiä ja kauneutta rakastavampia kuin jurot isänsä tai isoisänsä. He haluavat näyttää kauniilta ja tuoksua ihanalta, he haluavat timantteja ja kultaa, elämäänsä jotain luksusta.
Get over it. Näin se nyt vaan on.
Deodorantti ja partavedet/parfyymit on 2 ihan eri asiaa!