Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missään en ole keski-ikäisenä miehenä kokenut oloani niin oudoksi kuin Normal-kaupassa

Vierailija
17.02.2025 |

Kävin ostamassa sieltä shampoota ja hoitoainetta kun ne kuulemma ovat halpoja, ja olin täysin teinityttöjen valtakunnassa ei-toivottuna vieraana. 

Kommentit (220)

Vierailija
161/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä naisena tunnen myös itseni oudoksi Normalissa. Siellä on räikeän kirkas valaistus, kirkuvanvärisiä tuotteita, ja tuotteet ovat kummallisia. Plus tuo, että pitää kiemurrella koko kaupan läpi päästäkseen kassalle.

Vierailija
162/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viittä vaille 70 v. ja käyn Normaalista ostamassa kaikki suihkushampoot, käsisaippuat ja kropparasvat enkä tunne siellä asioidessani itseäni yhtään epänormaaliksi, Normaalin kassi kädessä en tosin halua kulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä tämä muovikrääsä sitten on josta valitatte? Muovipakkauksia täytettyinä eri aineilla siellä tietenkin on, mutta ei se kyllä mitään krääsää ole. Käyttötavaraa se on - sisältö käytetään ja tyhjät pakkaukset laitetaan kierrätykseen.

Vierailija
164/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kokee itsensä ulkopuoliseksi jo nuori nainen jolla ei ole pitkiä suoria hiuksia. 

Ja keski-ikäinen nainen.

Vierailija
165/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kokee itsensä ulkopuoliseksi jo nuori nainen jolla ei ole pitkiä suoria hiuksia. 

Samoin nainen, ikää 60+. Tiimarissakin tunsin oloni kotoisammaksi.

Vierailija
166/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko irstaita setämiehiä katselemassa sillä silmällä.

Vierailija
167/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin oloni tosi vanhaksi siellä, vaikka olen vain kolmekymppinen. 

Vierailija
168/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin oloni tosi vanhaksi siellä, vaikka olen vain kolmekymppinen. 

Ja teinit kyttäsi pitkään. Nolotti.

Vierailija
169/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kerran ja sehän oli vain kuin joku tokmanni. En tajua suosiota.

N20

Tokmannista löytää jotain ostamista ja pääsee ulos kiertämättä koko labyrinttia. Normalissa olen käynyt kerran kaverin kanssa, joka etsi sieltä tyttölapsilleen jotain kivaa. Ei tarvitse käydä toista kertaa, jos ovat samanlaisia kuin Haaparannassa.

Vierailija
170/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.

En minä naisena tunne itseäni yhtään ulkopuoliseksi biltemassa ja motonetissä. 

En minäkään, ja lisätään listaan vielä Puuilo. Jopa tavallisessa rautakaupassa asioin mieluummin kuin Normalissa.

Vierailija
171/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.

Minä naisena löydän kyllä monia mielenkiintoisia tuotteita sekä Motonetistä että Bilteemasta.

Mutta koko Normaalin konsepti on todella outo, voiko se kannattaa pelkästään teinityttöjen kilkemyynnillä? Uusi myymälä näyttäisi olevan avatun jopa Helsingin Aleksilla, jossa liiketilavuokrat eivät ole halpoja. Ja jos  oikein jotakin tarpeellista etsit, sitä ei löydy kuten esim pesuainetta astianpesukoneeseen. 

Vanhemmathan tuon teinityttöjen shoppailun lopulta maksaa.

Viime vuoden puolella kuin artikkelin jossa kerrottiin Normalissa tehdyn kertaostoksen keskimääräinen arvo, ja se todella yllätti minut, se oli monta kymmentä euroa, yli viidenkympin. Ihmettelet että mitä ne muut ostaa kun omat lapset menee tuonne juuri euron suklaalevyn tai huulikiillon perässä.

Itse ostan sieltä tahranpoistoainetta (melkein puolet edullisempi kuin marketissa jossa teemme päivittäisostokset), tiettyä kasvovettä ja sitten jos lasten synttäreille tarvitsee koristetta niin suuntaan sinne. 

Vierailija
172/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle tuotteita jotka Normalissa on eettisiä ja tarpeellisia!

Eettisiä tuskin mitkään. Ihan samoja deodorantteja, kuukautissuojia, shampoita, suihkusaippuoita ja siivousaineita sieltä voi ostaa kuin Prismasta, mutta osin halvemmalla. Laastareita ja korvatulppia on myös tarttunut mukaan. Hyi mitä krääsää! 

Vierailija
173/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koe turvalliseksi tilaksi kun kiimaiset teinitytöt tuijottavat

Vierailija
174/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantit siellä on pari euroa halvempia brändituotteet, kuin muualla. Parempia shampoita ja halvempia löytyy kuitenkin marketista. Lastarit sun muut on halpakiinakrääsää, en ostaisi. Ei sellaiset pysy edes iholla kiinni. Niissä säästää väärässä paikassa.

Vierailija
175/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normal ja Flying Tiger ovat ylikulutuksen temppeleitä. Toki siellä halpoja ja tarpeellisiakin tuotteita on, mutta suuri osa on täysin turhaa rojua. Naposteltavien ja kemikaalituotteiden yhdistäminen paljastaa varsinaisen kohderyhmän.  

Vierailija
176/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle tuotteita jotka Normalissa on eettisiä ja tarpeellisia!

Buldak 2x nuudelit.

M43

Vierailija
177/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teininainen antaa siellä silmää aika usein, siksikin ostan sieltä viikoittain tavaraa joka olisi helpompi ostaa cittarista kaiken muun ohessa. Taidat olla mörökölli joka ei hymyile, jonka silmat ovat halvaantuneet, joka pukeutuu kuin staIkkaaja, ja joka lemuaa jollekin pahalle. /M1957

Vierailija
178/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko irstaita setämiehiä katselemassa sillä silmällä.

Ei ole.

Vierailija
179/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin kerran ostamassa lapselle lahjakortin. Aivovammainen myymälä on kalustettu yhdeksi pitkäksi kiemurtelevaksi käytäväksi joten kassalle päästäkseen piti kävellä satoja metrejä sitä jonninjoutavan krääsän kunniakujaa ja väistellä kulmien alta mulkoilevia teinejä, jotka kasautuvat ryppäiksi tukkimaan väylää osaamatta alkeellisimpia ihmisjoukkotoimintoja kuten tilan antamista ohi meneville.

Saattoi olla viimeinen visiittini. Annan vastedes vaikka Alkon lahjakortin. Siellä sentään ihmiset ja kalustus on normaalia eikä pelkkä myymälän nimi.

Et ole ilmeisesti viime vuosina juuri kaupoissa käynyt. Joka ikinen urheilukauppakin rakennetaan nykyisin tuon saman ns. Ikea-pohjan mukaan, eli koko kauppa on kuljettava läpi.

Vierailija
180/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että! Mä ostan sieltä joitakin hygieniatuotteita. Eikä ole outo olo. 😄

55v.