Missään en ole keski-ikäisenä miehenä kokenut oloani niin oudoksi kuin Normal-kaupassa
Kävin ostamassa sieltä shampoota ja hoitoainetta kun ne kuulemma ovat halpoja, ja olin täysin teinityttöjen valtakunnassa ei-toivottuna vieraana.
Kommentit (220)
Olen 45vuotias ja haen Normalista tuoksuvia roskapusseja,käsisaippuaa ja dödön. Pitää olla vaan välittämättä teineista jotka mulkoilee,koska olen keski-ikäinen ja meikiton ja lihava.
Miun iskäni joka on 65v tykkää käydä katsomassa kaikki uudet kaupat aina kun tänne pikkukaupunkiin joku aukeaa ja oli käynyt Normalissakin haahuilemassa :D
Vierailija kirjoitti:
Normal ja Flying Tiger ovat ylikulutuksen temppeleitä. Toki siellä halpoja ja tarpeellisiakin tuotteita on, mutta suuri osa on täysin turhaa rojua. Naposteltavien ja kemikaalituotteiden yhdistäminen paljastaa varsinaisen kohderyhmän.
Karkit yms. voi jättää kauppaan. Mua ei kiinnosta kohderyhmä. Mä käyn siellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45vuotias ja haen Normalista tuoksuvia roskapusseja,käsisaippuaa ja dödön. Pitää olla vaan välittämättä teineista jotka mulkoilee,koska olen keski-ikäinen ja meikiton ja lihava.
Mua ei mulkoilla siellä.
Tekis mieli teettää epä-normaali logolla varustettu paita tai sellainen kangaskassi
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin kerran ostamassa lapselle lahjakortin. Aivovammainen myymälä on kalustettu yhdeksi pitkäksi kiemurtelevaksi käytäväksi joten kassalle päästäkseen piti kävellä satoja metrejä sitä jonninjoutavan krääsän kunniakujaa ja väistellä kulmien alta mulkoilevia teinejä, jotka kasautuvat ryppäiksi tukkimaan väylää osaamatta alkeellisimpia ihmisjoukkotoimintoja kuten tilan antamista ohi meneville.
Saattoi olla viimeinen visiittini. Annan vastedes vaikka Alkon lahjakortin. Siellä sentään ihmiset ja kalustus on normaalia eikä pelkkä myymälän nimi.
Satoja metrejä? Missä on noin suuret Normalin myymälät? Ne missä olen käynyt on ollut kauppakeskuksen pieniä tiloja. Koskaan ei ole tietäni kukaan tukkinut. En ole myös kiinnittänyt huomiota, jos jonkun mielestä olisin väärässä myymälässä.
Miksi miehet aina nostaa jalustalle näitä teinityttöjä kun ottaa huomioon että ne itse tietävät olevansa Jumalankin ylempänä. Itse esim kaveriporukassa haukuttiin joskus 15v nelikymppiset mummot että ovat paljon rumempia eikä kelpaa enään miehille. Tämä itsensä ylentäminen on tuossa iässä tavallista ja vanhojen naisten haukkuminen
Silti huomaan keskustelupalstoilla kun miehet oikeen lisää tätä hehkutusta. Oikeen pitää mainita että oli teinejä. Korostetaan tällä sitä hoikkia kauniita. Tämä on joku juttu mikä ei koskaan lopu.
Kaikki täynnä lisäaineita ja muita ei-ihmiseille tarkoitettua. Olisi hyvä koittaa opettaa omille nuorille ottamaa selvää, mitä ne aineet tekee ihmisille, hormonitoiminnalle. Kaiken maailman nännitarroja, joista ei taatusti liukene mitään terveellistä ihmiseen, tai kasvo- ja ihonhoitoaineet, jotka myrkkyä ihmiselle. Sitten ihmetellään kun suvunjatkaminen ei onnistu tai tietyt sairaudet on lisääntyneet. Hullun hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.
ei motonetissä ole alaikäisiä mopojonneja hengailemassa
Ne jonkun lähiseudun ABC:n sisäänkäynnin edessä räkimässä ja sähkötupakoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.
En minä naisena tunne itseäni yhtään ulkopuoliseksi biltemassa ja motonetissä.
En minäkään, ja lisätään listaan vielä Puuilo. Jopa tavallisessa rautakaupassa asioin mieluummin kuin Normalissa.
Näissä lisäksi aina kivannäköisiä miehiä asiakkaina ja/tai myyjinä. Silmänilo aina plussaa naisasiakkaalle. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin kerran ostamassa lapselle lahjakortin. Aivovammainen myymälä on kalustettu yhdeksi pitkäksi kiemurtelevaksi käytäväksi joten kassalle päästäkseen piti kävellä satoja metrejä sitä jonninjoutavan krääsän kunniakujaa ja väistellä kulmien alta mulkoilevia teinejä, jotka kasautuvat ryppäiksi tukkimaan väylää osaamatta alkeellisimpia ihmisjoukkotoimintoja kuten tilan antamista ohi meneville.
Saattoi olla viimeinen visiittini. Annan vastedes vaikka Alkon lahjakortin. Siellä sentään ihmiset ja kalustus on normaalia eikä pelkkä myymälän nimi.
Satoja metrejä? Missä on noin suuret Normalin myymälät? Ne missä olen käynyt on ollut kauppakeskuksen pieniä tiloja. Koskaan ei ole tietäni kukaan tukkinut. En ole myös kiinnittänyt huomiota, jos jonkun mielestä olisin väärässä myymälässä.
Joo, ei tod. ole satoja metrejä. Toi tyyppi ei osaa arvioida. Normal on pieni kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko halpaa? Itse en ole koskaan käynyt, enkä varmaan käykään. M41
Ei ole halpaa. Halvemmalla saa Tokmannilta.
Mitähän palotarkastaja tuumaa näistä loputtomista sokkeloista?
Ottaako vastuun jos syttyy tulipalo eikä väki pääse ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle tuotteita jotka Normalissa on eettisiä ja tarpeellisia!
Äitini esimerkiksi käyttää Elisabeth Ardenin tuotteita. Nämä ovat yleensä puolet halvempia normalissa kuin esim stockalla tai Sokoksella.
Tuonne vähän hukkuu ne paremmat tuotesarjat. Pitäisi tietää, mitä siellä on, että voi vertailla.
Minä (mummo 79 v) uskaltaudun Normaliin nimenomaan Elizabeth Ardenia ostamaan. Harmi vain, että ne muuttavat niiden tuotteiden sijaintia jatkuvasti, ei voi vain suunnistaa tutulle hyllylle, vaan pitää aina käydä silmä tarkkana koko sekava myymälä läpi. Eikä aina löydykään.
Jos teinit läsnäoloani paheksuvat, niin senkun - ei se minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä olen 57v, meikitön harmaahapsi, eikä mua ole teinit Normalissa mulkoilleet. Ootko hiukan paranoidi? Ei viitsittäis syyllistellä teinejä, tuskin ne on edes sua huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällainen täti on hyvin mahtunut joukkoon. Teen täsmäiskuja halpojen tuotteiden perässä, viimeksi ostin kaappiin miesten Nivea-deodorantteja 2,15 euroa/kpl.
Onpa kallista. CM myi vasta hyvällä alella, sai vielä plussat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät janoaa halpaa romua.
Shampoo on sun mielestä romua? Tai siivousaine? Noita myydään myös ruokakaupoissa.
Pohjoismaiset ketjuliikkeet ovat tuoneet tämän. Esim. Power ja XXL käyttää samaa systeemiä. Vanhemmissa Gigantin liikkeissä pääsee oikomaan.