Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missään en ole keski-ikäisenä miehenä kokenut oloani niin oudoksi kuin Normal-kaupassa

Vierailija
17.02.2025 |

Kävin ostamassa sieltä shampoota ja hoitoainetta kun ne kuulemma ovat halpoja, ja olin täysin teinityttöjen valtakunnassa ei-toivottuna vieraana. 

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäisenä miehenä käynyt Normalissa sekä teinityttären kanssa että yksin kun on pitänyt ostaa vaikka shampoota, hoitoainetta, hammastahnaa, kuiville käsille sopivaa käsivoidetta ja vastaavia.

Normalista saa merkkituotteita puoleen hintaan vaikka Citymarkettiin verrattuna.

Sama sokkelo kuin Ikeakin mutta paljon pienempi eikä sen läpi kävelemiseen paljon aikaa kulu.

En ole koskaan kohdannut Normalissa agressiivisia teinityttöjä mutta minulla onkin yksi kotona joten tiedän miltä agressiivinen teinityttö oikeasti näyttää.

Kato, Normaliin markkinointi aktivoitui! Paljonko teille teineille maksetaan tuosta?

Niin, tällä foorumillahan ei olekaan yhtään keski-ikäisiä miehiä joten kyseessä täytyy olla joku Normalin markkinoinnista.

Ai niin paitsi ap. Ap on ainoa keski-ikäinen mies joka on koskaan käynyt täällä tai Normalissa.

Vierailija
202/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun valkoinen mies itkee, että maailmassa on yksi paikka, jossa ei tunne oloaan kotoisaksi. Siis yksi! Byäääh!

Muuta Irakiin tai Palestiinaan jos valkoiset miehet ovat sinulle ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä kokee itsensä ulkopuoliseksi jo nuori nainen jolla ei ole pitkiä suoria hiuksia. 

No ei koe, Normalhan on kiharatukkaisten tuotteiden mekka.. sieltä löytää jopa afrot itselleen sopivia tuotteita, mitä ei Suomessa ole aiemmin eikä muualla ollut. 

Ap:lla ei ilmeisesti ole lapsia, tai ainakaan tyttäriä, kun ei ole aiemmin tyttöjen kansoittamien kauppojen sisällä käynyt maksamassa tuotteita :D 

Katsopa tätä kuvaa:

http://www.itavayla.fi/image-3.58834.29039.20221220073553.22894e1118?si…

No kiharat hiukset on kantasuomalaisilla todella harvinaiset ja niitä nyt vielä on ainakin suurin osa.

Vierailija
204/220 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin kerran ostamassa lapselle lahjakortin. Aivovammainen myymälä on kalustettu yhdeksi pitkäksi kiemurtelevaksi käytäväksi joten kassalle päästäkseen piti kävellä satoja metrejä sitä jonninjoutavan krääsän kunniakujaa ja väistellä kulmien alta mulkoilevia teinejä, jotka kasautuvat ryppäiksi tukkimaan väylää osaamatta alkeellisimpia ihmisjoukkotoimintoja kuten tilan antamista ohi meneville.

Saattoi olla viimeinen visiittini. Annan vastedes vaikka Alkon lahjakortin. Siellä sentään ihmiset ja kalustus on normaalia eikä pelkkä myymälän nimi.

aivovammainen myymälä, voi hyvää päivää

Vierailija
205/220 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.

Oikeastiko? Minkä ikäiseltä tuli noin seksistinen kommentti? Ja vielä liuta yläpeukkuja? Minusta noissa on ihan sukupuoleen katsomatta monenlaista tavaraa. Puutarhan-  ja lemmikinhoidosta lähtien. Ja oon mä näistä joskus autoonkin käynyt ostamassa jotain, esim lasinpesunestettä., ensiapupakkauksen, ynnä muuta pientä. Enemmän kuitenkin terassiin tai grilliin liittyvää. Auton varaosia en, koska autoni huolletaan merkkiliikkeessä takuun piikkiin jos jotain tulee. 

Jäin nyt vähän miettimään miltä minusta pitäisi naisena tuntua, kun käyn "autotarvikeliikkeessä". Kukaan ei siellä katso pitkään ja apua myyjiltä saa jos tarvii. 

Minä tunnen molemmissa, niin Motonetissä kuin normalissakin välillä turhautuneisuutta, että mistä täältä löytyy sitä, mitä etsin kaiken tavaramäärän keskeltä. Motonetissä olen oppinut jo etsimään tuotteen paikan nettisivujen avulla, ei tarvitse kuin ihmetellä siellä oikeassa välissä, että missä se täällä on. Mieheni aina välillä hermostuu Motonetissä, kun minä pysähdyn selaamaan kännykkää sen sijaan että juoksentelisin hänen tapaansa ympäri kauppaa etsimässä tavaraa arvaillen mistä päin se mahtaisi löytyä.

Vierailija
206/220 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin kerran ostamassa lapselle lahjakortin. Aivovammainen myymälä on kalustettu yhdeksi pitkäksi kiemurtelevaksi käytäväksi joten kassalle päästäkseen piti kävellä satoja metrejä sitä jonninjoutavan krääsän kunniakujaa ja väistellä kulmien alta mulkoilevia teinejä, jotka kasautuvat ryppäiksi tukkimaan väylää osaamatta alkeellisimpia ihmisjoukkotoimintoja kuten tilan antamista ohi meneville.

Saattoi olla viimeinen visiittini. Annan vastedes vaikka Alkon lahjakortin. Siellä sentään ihmiset ja kalustus on normaalia eikä pelkkä myymälän nimi.

Vinkki vastaisuuden varalla, mene suoraan kassalle kiertämättä koko myymälää. Minä käytän samaa taktiikkaa usein Ikeassakin, jos olen vain jotain tiettyä äkkiä hakemassa, menen sisään kassojen kautta tai korona-ajan tuoman lisäsisäänkäynnin kautta, mistä on yleensä lyhin matka hakemaan sitä haluamaani (mitä ei pysty tilata valmiiksi poimittuna).

Vierailija
207/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa joka myy VAIN TARPEELLISIA TAVAROITA 🤣

Tarpeetontakin tulee ostettjua.Miehille siellä Obsession deodorantti.Hyvä vinkki jos joku täyttää vuosia.Todella edullinen ja hienon tuoksuinen, riittävä. 

Vierailija
208/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele,voisko olla semmoinen, ettet oliskaan kohderyhmää!

Miten se estää ostosten teon? Jo on kumma jos ei raha kelpaa?

Vierailija
209/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle tuotteita jotka Normalissa on eettisiä ja tarpeellisia!

Eettisestä en tiedä, mutta mielestäni esimerkiksi shampoo, hoitoaine, saippua ja hammastahna ovat tarpeellisia. 

Vierailija
210/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.

Minä, viisikymppinen nainen, tykkään näistä kaikista Normalista, Biltemasta ja Motonetistä. Vaatekaupoista en niin välitä.

Vierailija
211/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä kokee itsensä ulkopuoliseksi jo nuori nainen jolla ei ole pitkiä suoria hiuksia. 

No ei koe, Normalhan on kiharatukkaisten tuotteiden mekka.. sieltä löytää jopa afrot itselleen sopivia tuotteita, mitä ei Suomessa ole aiemmin eikä muualla ollut. 

Ap:lla ei ilmeisesti ole lapsia, tai ainakaan tyttäriä, kun ei ole aiemmin tyttöjen kansoittamien kauppojen sisällä käynyt maksamassa tuotteita :D 

Katsopa tätä kuvaa:

No kiharat hiukset on kantasuomalaisilla todella harvinaiset ja niitä nyt vielä on ainakin suurin osa.

Sulla meni vissiin curly girl trendi huomaamatta ohi

Vierailija
212/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsopa tätä kuvaa:

Ei edes ole todella harvinaiset. Luonnonkihara pellavapää on melko yleinenkin suomalainen hiustyyppi. 

Vierailija
213/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä myydään ? Shampoota, pesuaineita jne. Joo, mutta mitä ja millä hinnalla ? Mistä tiesitte esim. Ardenista tai CK obsesionista. Nettisivuilla ei mitään.

Pitääkö siellä ravata päivittäin? En ole käynyt kuten yo.sta helppo päätellä

Vierailija
214/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt enkä varmaan menekkään.Tuo mainos ainakin on turhaa täysi.Saman saa muistakin halpakaupoista.

Vierailija
215/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on ihan ok ei niin nuorellekkin, useita kertoja käynyt, kun tietää mitä hakee.

Se labyrinttikävely on taas tuttua kaikista skandibradi-kaupoista, täällä vaan kapealla käytävällä ne neidot kiiruhtaa eteen hidastelemaan, kun luulee että papparaiset vie tuotteet heidän nenän edestä...

Vierailija
216/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä myydään ? Shampoota, pesuaineita jne. Joo, mutta mitä ja millä hinnalla ? Mistä tiesitte esim. Ardenista tai CK obsesionista. Nettisivuilla ei mitään.

No mitäpä jos kävisit. Ei me muutkaan olla taivaasta saatu tietoa, mitä siellä myydään ja millä hinnalla. Ihan siellä myymälässä käymällä olemme nähneet valikoimat ja hinnat. 

Vierailija
217/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä jos kävisit. Ei me muutkaan olla taivaasta saatu tietoa, mitä siellä myydään ja millä hinnalla. Ihan siellä myymälässä käymällä olemme nähneet valikoimat ja hinnat. 

Tietysti, olen vain tottunut selaamaan valikoimia internetin ihmeellisessä maailmassa enkä juoksentelemaan shoppailemassa huvin vuoksi.

Eli valikoimasta ei saa tietoa kuin ravaamalla kaupan läpi. Kiitos, vahvisti olettamukseni.

Markkinointi kikka tuokin, sama kuin maitohyllyn sijoitus hehtaarimarketin kauimpaiseen nurkkaan sisäänkäynnistä mitattuna.

Vierailija
218/220 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, olen vain tottunut selaamaan valikoimia internetin ihmeellisessä maailmassa enkä juoksentelemaan shoppailemassa huvin vuoksi.

Eli valikoimasta ei saa tietoa kuin ravaamalla kaupan läpi. Kiitos, vahvisti olettamukseni.

Markkinointi kikka tuokin, sama kuin maitohyllyn sijoitus hehtaarimarketin kauimpaiseen nurkkaan sisäänkäynnistä mitattuna

No aika hukassa saa olla perustietämys, jos ei tajua, että kauppojen tarkoitus on myydä mahdollisimman paljon ja luonnollisesti siihen käytetään apuna markkinointikikkoja, kuten sitä, että koko myymälä on kierrettävä läpi, jos haluaa sieltä pois. 

Vierailija
219/220 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään normalissa ei näkynyt miehiä kaupassa 

Vierailija
220/220 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tuntee siellä itsensä ihan perverssiksi vieläpä kun pitää kävellä kaikkien tyttöjen perässä siellä. Vaan jos ikää on vähän enemmän tytöillä niin mikäpä siinä.