Missään en ole keski-ikäisenä miehenä kokenut oloani niin oudoksi kuin Normal-kaupassa
Kävin ostamassa sieltä shampoota ja hoitoainetta kun ne kuulemma ovat halpoja, ja olin täysin teinityttöjen valtakunnassa ei-toivottuna vieraana.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun valkoinen mies itkee, että maailmassa on yksi paikka, jossa ei tunne oloaan kotoisaksi. Siis yksi! Byäääh!
Muuta Irakiin tai Palestiinaan jos valkoiset miehet ovat sinulle ongelma.
Voi reppana rasisti-inceli .
Kerta riitti käyntiä siellä, etsin yhtä tiettyä hiusväriä jota ei ole heidän valikoimassa ja piti kiertää koko kauppa läpi, matkalla kassalle ostin pari suklaa patukkaa.
Normaalissa ostoksilla käydessäni minäkin 70 v. nainen tunnen itseni kerrankin ihan normaaliksi naiseksi enkä miksikään vajaavaiseksi vanhukseksi. Kiva samaistua kikattaviin varhaisteineihin ja kulkeä heidän vanavedessään hypistellen tuotteita joiden ostamiseen minulla on vain vähän rahaa käytettävissä kuten näillä varhaisteineilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin kerran ostamassa lapselle lahjakortin. Aivovammainen myymälä on kalustettu yhdeksi pitkäksi kiemurtelevaksi käytäväksi joten kassalle päästäkseen piti kävellä satoja metrejä sitä jonninjoutavan krääsän kunniakujaa ja väistellä kulmien alta mulkoilevia teinejä, jotka kasautuvat ryppäiksi tukkimaan väylää osaamatta alkeellisimpia ihmisjoukkotoimintoja kuten tilan antamista ohi meneville.
Saattoi olla viimeinen visiittini. Annan vastedes vaikka Alkon lahjakortin. Siellä sentään ihmiset ja kalustus on normaalia eikä pelkkä myymälän nimi.
aivovammainen myymälä, voi hyvää päivää
Normal, kokoaan pidempi kauppa!
Älä sure. Myös viisikymppinen meikitön nainen tunsi olevansa kuin norsu posliinikaupassa :D
Kävitkö sinä usein isäsi kanssa Tiimarissa?