Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toitotetaan sitä, että "kaikki ovat kauniita", kun eihän se pidä paikkansa. Miksi pitää valehdella?

Vierailija
16.02.2025 |

Eikö tuo vain pahenna tilannetta? Rumuus on niin paha tabu, että sen olemassaolo korotetaan peittää hokemalla, että kaikki ovat kauniita. Miksi kauneus on jotain, jota kaikkien tulisi olla?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuutko, et tajuu, en jaksa kirjoittaa. Röh.

Vierailija
2/121 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain kehno tapa viestiä, että rumuuden/ulkonäön perusteella syrjiminen ei ole ok. Tottahan se on, osa meistä ei ole kauniita, ei ulkoisesti eikä sisäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rubuus on pahempi tabu kuin mikään muu.

Vierailija
4/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole kyse ulkomuodosta vaan sosiaalisen kanssakäymisen pelisäännöistä. 

Vierailija
5/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu woken pelikirjaan tuo...

Vierailija
6/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat kauniita. Jokaisen pitäisi ensin ymmärtää oma kauneutensa.

Kauneus on muutakin kuin ulkonäkö. Tiedän montakin ulkonäkömittarilla kaunista jotka ovat ilkeitä koulu/työpaikkakisaajia. Onko se todellista kauneutta?

Pitkässä suhteessa olleena, puolison ulkonäkö ei ole se asia jonka kanssa eletään päivittäin. Tärkeämpää on kunnioitus, luotettavuus, rehellisyys.

Vierailija
7/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valehdellaan ihmisille parempi itsetunto.. sen vuoksi mua ei sosiaaliset tilanteet kiinnosta 

Vierailija
8/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vaatimattomia koppeloita 95% jos pestään naama ja ollaan täysluomuja, ja tämä on fakta, siihen vielä siilihiukset niin hahhahhhhhaaaaon tyrmäävää,

Vierailija
9/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vappukin ilma meikkiä tosivanhan ja ruttuisen näköinen, myös ryppyiset sormet jo, ikää vasta 46.

Vierailija
10/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Varmaan jokainen on jonkun mielestä kaunis. 

Mieti vaikka joku Zelenskyi: eka näkemältä näyttää väsyneeltä ja epäsiistiltä, mutta tarkemmin  katsottuna onkin miellyttävän näköinen.

Tai kaikki vastasyntyneet vauvat ovat rumia: punaisia, limaisia rääpäleitä, mutta hormonit saavat vanhemmat luulemaan, että asia on toisin.

Vierailija
11/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vaatimattomia koppeloita 95% jos pestään naama ja ollaan täysluomuja, ja tämä on fakta, siihen vielä siilihiukset niin hahhahhhhhaaaaon tyrmäävää,

Häh?

Vierailija
12/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

1. Pese naama

2. poista lisäkkeet

3. leikkaa hiukset kokonaan pois

4. pukeudu työmaavaatteisiin (miesten)

no, mitlä näytää.,, olet ruma. 

Vierailija
13/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on aika raaka: kauniit ihmiset menestyvät keskimäärin paremmin romanttisissa suhteissa, ystävyyssuhteissa sekä työelämässä. 

Vierailija
14/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki maailman naiset? Äitisi, vaimosi, tyttäresi? Mitä yrität tällä lausunnolla saada aikaan? Ne naiset menettävät itsetuntonsa ja rukoilevat saada palvella sinua?

Vierailija
15/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu woken pelikirjaan tuo...

Ihan oikeasti. Tämä on mennyt täysin naurettavaksi. Kaikki mistä et tykkää on wokea? Onko niin, että jos et tykkää mustikoista, niin ne on woke? Vissiin.

Vierailija
16/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuus perustuu vastaaviin valheisiin ja se johtaa harhaiseen itsekuvaan. Itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnykseellä naamalle lentääkin märkä turbaani.

Vierailija
17/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vastakysymyksen. Miksi pitää olla ilkeä ja loukata omilla "totuuksillaan" muita ihmisiä? Se että kohtelet hyvin toisia, ei ole sinulta mistään pois. Vai, olisiko sinusta kiva kuulla olevasi " elinkelvoton kehitysvammainenääliö"?

Vierailija
18/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuden näkeminen on tahtotila, että siinä missä rakkaus ja onnellisuus. 

Jos ihminen on onnellinen ja rakastunut, hän näkee rakkautta KAIKKIALLA, oli sitten kysymys ihmisestä, eläimestä tai luonnosta. Esim. joku voi nähdä puun kannossa paljon kauneutta. 

Ja miksi olisi edes Tarpeellista sanoa rumaksi? 

Vierailija
19/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki hymyilevät on kauniita. Myös itkevät. Kun tutustuu toiseen ihmiseen, niin minulla se kuva ihmisestä muokkaantuu sen luonteen mukaisesti.

Vierailija
20/121 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse olen hyvin ruma nainen, ja se on jotenkin aika säälittävä lohdutus, että kaikki olisi kauniita. Joo, onhan se valtava kyömynenä, erittäin epäsymmetrinen laatikkoleuka joka on paljon leveämpi kuin otsa, pienet tihrusilmät ja couperosapunoitus, ulkonevat isot majavanhampaat jne tosi kauniita piirteitä, uskon uskon :D No en. 

Oma äitini yritti lapsena tätä vakuuttaa että olen omalla tavalllani kaunis, mutta vaikea sitä on uskoa kun ulkonäöstä kiusattiin koko ajan. Paljon parempi olisi ollut jättää kauneuspuheet väliin, ja todeta että eri ihmisillä on eri vahvuuksia, ja että ulkonäkö ei ole tärkein asia maailmassa lopulta. Että mun pitäisi pyrkiä etsimään ne missä minä olen vahva, eikä juuttua murehtimaan sitä isointa heikkoutta eli ulkonäköä.